2010. december 26., vasárnap

69. Rész





69. Rész



Azt hiszem pontosan nyolcszor próbáltam hívni őket, de továbbra sem sikerült elérni egyikőjüket sem. Mérhetetlenül ideges voltam. Úgy döntöttem beszélek a lányokkal, de amikor Shane-t hívtam lerázott valami gyors szöveggel, biztos épp Tommal hancúrozott... Medie pedig ki volt kapcsolva. Jellemző... Két telefonja is van, de renszerint egyiken sem lehet elérni. Oké.. Kris nyugidj meg, Majd szépen sorban kiderül minden! hamarosan megérkezett a fodrász és a manikűrös. Az én hajammal kezdte, addig anyu körmét kifényesítették. Mondanom sem kell, hogy mennyire nehezen tudtam egy helyben megmaradni a széken. Rob hol a fenében van már?
-Kisasszony kérem ne mozogjon! Ha nem lesz szép a haja, a boszorkány tutira végez velem!
- Ki, milyen boszorkány?!
- Hát akinek az esküvője lesz. Az a nő... Oh bocsánat nem szabadna ilyeneket mondanom, főleg nem rokonok előtt.
- Dehát ismeri őt egyáltalán?- bármennyire is féltem attól, hoyg Rob tharával van titokban, azért ebben mégsem lehetttem biztos, és mivel ma Thara annyira kedves volt velem, nem esett jól, hogy egy vadidegen ilyeneket állít róla.
- Hát tudnék mesélni a kisasszonynak. Thara már évek óta hozzám jár hajigazításra, pontosabban azóta amióta a gazdag pasija megfizet, hogy megtegyem a "nagyságos asszony kéréseit".
- Értem.... És miért találta unszimpatikusnak?
- Mert az emberek fecsegnek... Főleg a fodrászatokban. Az a lány többet is a kelleténél. Csupa kellem és báj, egészen a harmadik pohár pezsgőig... Onnantól kezdve azonban megered a nyelve és az a sok gonoszság amit mesél.. Hát azt hiszem az úr jelenlétében még sosem ivott, mert ha az a férfi hallaná amiket mi, azt hiszem nem lenne gusztusa elvenni Tharát.
- És azt eltudja képzelni róla, hogy megváltozott? Mert velem egész életemben undok volt, de ma bocsánatot kért és végtelenül kedves volt.
- Hát kisasszony maga nagyon kedves teremtésnek látszik, szerintem örüljön annak, hoyg ez így történt, mert csodák léteznek. Viszont ne higgyen el mindent amit lát, mert vannak csodák amelyek csak éjfélig szólnak...
- Értem. Köszönöm szépen!- mondtam és próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra, de nem igazán sikerült. Most már totálisan zavart voltam. Azt sem vettem észre, hogy mikor vette át a fodrász helyét a manikűrös.
2 óra az esküvőig... Hol a telefonom? Hol van Rob??
- Kisasszony most nem állhat fel!
- Bocsánat, de szükségem van a telefonomra!- mondtam, majd szélsebesen felszáguldottam az emeletre.
Egy sms... Robtól. "Szia az esküvőn találkozunk, az öltönyöm nálam van"
Mi a franc? Na jó, most már konkétan bőghetnékem támadt. Próbáltam hívni Robot, de megint nem vette fel. Ezt most direkt csinálja??
Próbáltam lenyugodni és visszamentem a földszintre. Kész. Feladom, hogy ma bármit is megértek.
Végre! Az átkozott telefon megszólalt! Épp a smikemmel voltak elfoglalva, anyu már készen volt. A kijelzőn Thara száma...
- Halló!
- Szia, bocs, hogy letettem, de éppen kocsiban ültem és semmit sem hallottam.
- Semmi baj, de hova mentél?
-Hát a helyszínre, megnézni, hogy minden rendben van-e.
-Egyedül?
- Nem az egyik barátnőmmel. Miért?
- Semmi csak kérdeztem. Robbal nem találkoztál véletlenül?
- Nem. Miért kellett volna?
- Dehogy, csak úgy kérdeztem...
- Figyelj Kris baromi ideges vagyok... Már alig várom az esküvőt, de akkor is, annyi mindenre kell majd figyelnem. Kész vn már minden csak a ruhát és a fátyolt kell majd felvennem és még annyi idő van. Nincs kedved beülni velem valahova addig, hogy ne legyek egyedül?
- De persze... Csak mond, hogy hova menjek...
Thara megadta a címet és amint készen voltam elindultam. A ruhát nekem is csak a helyszínen kellett felvennem így nem volt gond, majd legfeljebb együtt megyünk. Ezek szerint Thara nem sáros a dolgokban... csak Rob...
-Kristen te meg hova mész?
- Thara hívott szüksége van rám, majd az esküvőn találkozunk!
- És hol van Rob?
Gyorsan bevágtam amgam mögött az ajtót, hogy ne kelljen felelnem ere a kérdésre. Amúgy sem tudtam volna mit monhatnék.
A cím egy hotel címe volt. A taxis negyed óra után kitett a bejáratnál. nem tudtam hova menjek pontosan egészen addig míg be nem léptem a hatalmas ajtón. Megláttam az üvegfalllal leválasztott bárt, és az ott iszogató Tharát.
- Szia Kris! Köszönöm,hogy eljöttél!
- Igazán nincs mit, gondoltam ha már ilyen kedves voltál velem ma, ennyit én is megtehetek érted.
- Kikértem az italod, remélem szereted.- mutatott a koktélra.
- Igen, köszönöm!- mondtam mosolyogva és azonnal bele is ittam, legalább ez megnyugtat egy kicsit.
- Zavarna ha rágyújtanék?- kérdeztem, mert már hosszú idő telt el az utolsó cigi óta.
- Nem. Még nem a mennyaszonyi ruhában vagyok, ennek a ruhának meg nem árt a füst- mondta nevetve. Nem tűnt idegesnek.
- Mi a baj Kristen? -idegesnek látszol.
Fürkészve néztem vonásait, de mielőtt válaszoltam volna még lehúztam az ital felét, hátha az jobb kedvre derít.
- Rob... Nem tudom, hogy hol van.
- Hogy hogy nem tudod? De az esküvőre jön ugye? Muszáj ott lennie!
- Igen. Azt írta sms-ben, hogy itt találkozunk, és hogy nála van az öltönye.
- Huhh akkor megnyugodtam. neki kell átadni a gyűrűket. Tényleg Kris nem is meséltél semmit még erről a helyes pasiról...
- Mire vagy kíváncsi?
- Például  mit dolgozik?
-Ö... Rob? Edző!
Hirtelen nem jutott eszembe olyan hazugság ami a lehető legközelebb állt volna az igazsághoz.
- Akkor azért van ilyen jó teste!
- Thara!
- Mi van, úgyis mindjárt férjhez megyek, ennyit engedj meg nekem!
-És milyen edző?
- Röplabda.
- Hát akkor tuti, hogy nem az edzésen találkoztatok. Amennyire emlékszem rád elég béna vagy  a sportokban...
-Igen... Bár azt hiszem ez neked mindig jól jött...
- Na igen... Mindig tudtam kinek kell annyira erőset ütni, hogy elvágódjon a homokban- nevetett Thara és nem tetszett a nevetése.
Kicsit megszédültem... talán már ez a kevés pia is megártott?
- Mi a baj Kris, nagyon fehér vagy!
- Nem érzem túl jól magam-montam, mivel az egész helység forogni kezdett velem.

12 megjegyzés:

  1. oh oh oh el fog ájulni???
    Ezazzz!!! Mármint szegény :( De tudod, hogy milyen vagyok. :P
    Én se szeretném, ha bármi baja esne, csak jó az izgalom ;)
    Uhhh ne várj kitaláltam.
    Thara direkt rakott valamit az italába Ugye???
    De azért kíváncsi vagyok, hogy Rob benne van-e vagy sem?
    ÁÁá nem bírom
    Siess
    Puszi (L)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon,nagyon tetszett.Fogadni mernék az a K...va kábította el.Rob meg hol a fenében van???Csupa rejtély te aztán tudod hogy tartsd izgalomban az embert.
    Csak így tovább.Vera

    VálaszTörlés
  3. Ez a csaj aljasságból és egoizmusból doktorált?képes volt elkábítani Krist?És szegény így persze részt sem vesz az esküvőn,utólag meg Thara fog megsértődni,hogy kris semmibe vette az esküvőjét?Kb. ebből a csajból ezt mind kinézem.És tuti hazudott!Biztos ,hogy Robbal volt!Remélem ma még jössz,mert kb. addigra kinyírom ezt a kis megjátszós boszit!Nem véletlenül aggódott Kris,igaza volt,sőt még túl naivan is viselkedett...

    VálaszTörlés
  4. Kikészülök. Mi történik? Szegény Kris mi folyik a háta mögött. S Rob hol van? Nem hinném el, hogy összeszűrte volna a levet Tharával. Ez szerintem csak Thara terve lehet, hogy hogyan tehetné tönkre Krist. Szerintem egész nap csak megjátszotta magát, hogy kedves Kris-szel, s közben csak tervezgette a "bosszút". Vagy nem is tudom.
    Remélem már ma fény derül az egészre, mert már tök nyugtalan vagyok ezektől a részektől.

    VálaszTörlés
  5. tuti h az a kis kurva belerakott valamit abba az italba... ma még jön friss? :$
    rem igen, mert ezt nem lehet kibírni.
    annyira szeretem ezt a törit! siees kérlek :D

    VálaszTörlés
  6. Mit csinált az a dög Krissel? És hová tünt Rob, Thalia ne kínozz! Mi a célja Tharának:(
    Siess a kövivel légyszi:)

    VálaszTörlés
  7. Szia!!!!
    Nagyon remélem hogy nem történik semmi rossz
    Robbal es Krisel
    Siess a folytival alig várom
    Puszi
    Anna

    VálaszTörlés
  8. Thalia, te megakarsz minket ÖLNI!!! :DD ennyi izgalmat, már alig tudok ülni a fenekemen :PPP Thara .. sejtettem, h valamit fog csinálni .. ki nem gondolta volna? Basszus, Kris el fog ájulni? :O :D Nagyon kíváncsi vagyoook :PPP Siess :D Kapunk még? MÉG!! :D:D
    Pusszcs (LLL)

    VálaszTörlés
  9. Tudod Thalia most egyfolytában azon agyalunk,mi is történt...Kezdjük érteni,micsoda szemétláda is ez a Thara.Szóval vmi ürüggyel rávette Robot-persze szigorúan esküvői segítségnyújtás örve alatt-hogy vele menjen.Abban se vagyok biztos,Rob tudta,Thara megy érte,bár ki tudja.Tuti,hogy kell neki Rob-naná ,hogy kris pasiját már csak a azért is le akarja nyúlni,pláne,hogy tetszik is neki.S mivel egyszerűbb Krist eltenni útból,ha nincs körülötte Rob,hát őt kiiktatta az esküvőig,Krist elbódítja,eltünteti.S aztán vagy megjátssza,hogy az unokatesója nem képes eljönni az esküvőjére,és ő az áldozat,Robnak pedig a vígasztaló szerepet szánja,miközben rámászik,és utólag természetesen Krisnek el is dicsekszik vele,hogy megvolt neki a pasija,s még a végén talán azt is eljátssza,hogy Rob akarta elcsábítani/mondjuk Robról nem tudom elképzelni,hogy rámozdulna erre a kis szörnyre,de Krisnek a látszat is elég,hogy a bizalma megrendüljön/..vagy Robnak ad be vmi hazugságot krisről.Ebből a csajból bármit kinézek,remélem Rob átlát ezen a ribin.

    VálaszTörlés
  10. Na jó ez nagyon furi! Az a csaj tutira rakott valamit Kris italába...:@

    És hol a francban van ROB? A legrosszabbtól kezdve egészen addig, hogy Rob talán valami meglepetést készít Krisnek minden megfordult a fejemben! Nagyon érdelek, hogy mi folyik itt valójában....
    NAgyon várom a frisst! :D :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon jó lett a feji!Mint mindig:).
    Szerintem is rakott valamit Thara Kris italába.És hova tűnt Rob??Miért ilyen titokzatos?
    Zeno neked aztán van fantáziád valahogy én is így képzelem el!:)
    Puszi:Krisztina

    VálaszTörlés
  12. Jajj...:S ugye nem lesz semmi gáz??? Remélem minden rendbe jön :)
    Nagyon-nagyon várom a kövit = )
    Dodo:)

    VálaszTörlés