2010. december 26., vasárnap

70. Rész




70. Rész



-Jaj te szegény! Talán most megtanulod, hogy ne bízz meg mindenkiben! Mindig is gyűlöltelek,  mindig csak "Vigyázz Kristenre" jaj miért sír és a többi... Aztán fordult a kocka ugye hugica! Azóta megtanulhattad, hogy milyen nekem keresztbe tenni...
- De hát csak kislány voltam, én nem tudtam erről semmit!
-Most már úgyis mindegy! Ezután az este után azt is elfelejted, hogy milyen volt kislánynak lenni!
- Belekevertél valamit az italomba?-kérdeztem, de a hangom azt hiszem már semeddig sem jutott el. Azt hittem ott helyben összeesek.
- Pincér!- hallottam még Thara kiáltását.
- Mit csinálsz?- kérdeztem újból, talán kicsit erőteljesebben.
- Emlékszel még a gyerekkori barátomra Mikel-re? Mindig tetszettél neki, hát most megkaphat egy estére. Nem leszel ott az esküvőn, amikor elvesz az a barom, és a család biztosan ellened fordul. Szerencsémre, mindenki tisztában van vele, hogy utálsz.
Én pedig majd Hawain fogom napoztatni magam amíg te azon leszel, hogy mindenkit kiengesztelj. Még életed szerelmét is, aki pontosan egy óra múlva beront majd a szállodaajtón, mert "valakitől" azt az információt fogja kapni, hogy itt talál téged.  Talán rá is ráteszem majd a kezem, nagyon szép példány és imádom a londoni akcentust!
- Ne! Rob- suttogtam, miközben egy férfi átkarolta a derekam és lesegített a székről.
- A barátnőm túl sokat ivott, felvinné kérem a szobájába a barátjához?- mondta Thara, majd egy szobakulcsot adott az engem tartó férfinak és már ment is az esküvőjére.
A férfi óvatosan bánt velem, de szinte szó szerint húzni és vonnia kellet. Nem akartam megtudni, hogy mi vár abban a szobában...
A liftben még jobban elkapott a hányinger, de szerencsére minden bennem maradt, bár lehet az segített volna annyira, hogy elmenekülhessek.
Egy pillanatra mintha elsötétült volna a világ, de aztán újra magamhoz tértem. Sosem éreztem még magam ilyen pocsékul. Fizikailag a nullán voltam, az elmém azonban teljesen tiszta volt, ami mégszörnyűbbé tett mindent.
- Köszönöm innen átveszem a hölgyet!-mondta egy férfi aki a szobában várt rám.
- Mikel?-kérdeztem, de a szám mintha nem mozgott volna.
- Nagyon rég vártam már erre a pillanatra remélem tudod!- mondta ő kárörvendő vigyorral és az ágyra fektetett.
- Ne- nyöszörögtem. olyan volt, mint abban a filmben... Amikor a pasast elvileg elaltatták, de az altató nem hatott rendesen csak lebénította és úgy műtötték, hogy közben szinte mindent érzett, de megszólalni sem tudott, hogy elmondja ébren van.
Mike vetkőztetni kezdett és a saját ingét is kigombolta. Sikítani próbáltam, de túl halk volt a hangom. Azt hittem itt a vég. Rob pedig rám fog nyitni és örökre meggyűlöl.
Ahogy ezt végiggondoltam az ajtó hirtelen kivágódott. Láttam magam előtt Rob éktelenül dühös fejét, és már most sírni tudtam volna, amiért nem tudom magam megvédeni.
Azt hittem hirtelen hátat fordít és itt hagy minket, de ehelyett az ágyhoz rohant és letépte rólam Mike-ot, majd hirtelen túl sokan lettünk a szobában... Szinte azt sem láttam kik ezek az emberek, de valahogy melegség töltött el. Hallottam ütések zaját és fájdalmas nyögéseket, de nem tudtam beazonosítani, hogy melyik kitől származik. Csak remélni mertem, hogy nem Robot érik az ütések.
-Kris gyere velem, majd én segítek!-mondta valaki és a mosdó felé cipelt.
- Hozz jeget és tejet!- szólt egy másik hang.
Női kéz érintése volt...
Valaki tejet itatott velem, és szinte egyből a wc felé görnyedve hányni kezdtem. Borzalmas volt utáltam ezt az érzést ráadásul éreztem, hogy néznek és ettől csak mégjobban elszégyelltem magam. ugyanakkor boldog voltam a tudattól, hogy nem történt meg az a ami rosszabb lett volna mindennél. De vajon hol van Rob, Ugye jól van? Vajon megtudta az igazságot? Ugye nem hagyott el? És hol volt egész délután? Rob! Nagyjából tíz percbe telt, hogy mindent kiadjak magamból. A szemem tisztulni kezdett. Még mindig a wc mellett térdeltem, amikor a női kéz a tarkómra helyezte a jeget és egyből jobban lettem. Úgy tűnik a drog még nem tudott rendesen felszívódni a szervezetemben.
- Rob?- kérdeztem csak úgy, magam elé, miközben a fejem fogtam, hogy a maradék szédülést is megszüntessem.
- Nincs semmi baja, ne aggód mindjárt kimegyünk hozzá.
- Shane?
- Naná csajszi! Miért mit gondoltál ki az Teréz anyu?
- Én is itt vagyok ám, mit gondolsz Shane-t kiszokta rendbetenni a hatalmas bulik után?- mondta nevetve egy másik hang.
- Maddie?
- Nahát Kris egyre jobb lesz!- mondta barátnőm nevetve.
- Hogy kerültök ti ide?
- Ezt majd elmagyarázzuk, de most gyere! Aki veled akar kiszúrni, annak velünk kell megküzdenie és hidd el, jobbak vagyunk, mint egy atombomba!
- Oh...- bőgni kezdtem.
Kopogtak. - Hé csajok mi a helyzet jobban van már?
- Milyen kérdés ez, naná hogy jobban van! Mi kezeltük!
- Tom?
- Bizony Kris együtt a banda! Mindenki itt van, hogy segítsen!-nevettek a lányok és hirtelen mindent olyan barátságosnak láttam.
gyorsan kiöblítettem a szám, és a vendégfogkefével és fogkrémmel gyorsan fogat is mostam. Megöleltem a lányokat és a könnyeim újra eleredtek.
- Mehetünk csajszi?
Bólintottam.
Előre mentek és kinyitották az ajtót. Kicsit még szédültem, de már korántsem voltam rosszul. Ahogy megláttam Robot megálltam egy percre és csak némán folytak a könnyeim, mert nem tudtam, hogy fog reagálni mindenre.
Először csak nézett, de olyan szemekkel, hogy még jobban elbőgtem magam. Szeméből szeretet és aggodalom áradt. Semmi nyoma haragnak vagy rosszallásnak. Azonnal felé siettem, de aztán újra megszédültem és ő elkapott. Végre a karjaiban voltam és el sem tudom mondani, hogy ez mennyire boldoggá tett. csak öleltem és öleltem, közben pedig könnyel áztattam zakóját.
- Gyerekek... Ezt le kellene fényképezni-mondta Bobby kicsit meghatódva.
- Na jó én is had öleljelek meg végre.- jött közelebb Sam és látszott rajta mennyire megkönnyebbült. Mindenki közelebb jött, és egy hatalmas ölelésben forrtunk össze, mint egy hatalmas szerető család. Már szinte sírtam és nevettem egyszerre.
És akkor most mi lesz? Kérdezte Tom nevetve.
- Mi lenne? Hát esküvőre megyünk!- jött az egyöntetű válasz.

22 megjegyzés:

  1. Micsodaaa? Az utolsó mondat valahogy nem tetszett xD
    Elképesztő, hogy ez a dög mire képes...:S
    De jó fejezet volt.:)
    Pusszancs = )
    D.

    VálaszTörlés
  2. Annyira tudtam, hogy az a kis álszent ribanc, az a szuka tette bele valamit az italába. Remélem jól helyben haggyák.
    De milyen esküvő???
    Nehogymá ezek után még el akarja valaki venni ezt a tyúkot? Vagy mésnak lesz esküvője? Jajj micsodá álomképek jelentek meg a szemem elött.
    Nagyon örülök, hogy Robék ilyen gyorsan ideértek, még mielött valami nagyobb baj történhetett volna. Azért megnézném Mike arcát ezek után ;)
    De még mindig nem derült ki, hogy Rob mit titkolt Kis elött.
    Vajon valóra válnak az álomképek???
    Nagyon várom a kövit
    Puszi (L)

    VálaszTörlés
  3. Hú!Hát ez forró helyzet volt!Nem semmi fantáziád van Thalia!Mondjuk a drog dolgot sejtetted,de hogy még mike-nak is odadobja,hogy Rob megutálja,esetleg még őt is lenyúlja....Hátborzongató terv,nem kis pályás ribi!Nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi is történt azon a napon Robbal?Hogy sikerült megmentenie Krist?És hogy kerültek olyan hirtelen oda a barátaik?Most elemennek még az esküvőre is?Remélem mindenki előtt leleplezik ezt a mocsadék Tharát!
    Ez nem semmi 3 feji volt!Ugye holnap a magyarázatokat is megkapjuk?Köszi!!!

    VálaszTörlés
  4. I.M.Á.D.T.A.M. !
    EZT NEM LEHET SZAVAKBA ÖNTENI, EZ EDIG A LEGTETSZETŐSEBB FEJI... AZ ELEJÉN LEFAGYTAM... MONDOGATTAM.. THALIA EZT NEM ÚSZOD MEG MSOT VISZONT, IMÁDLAK! :D

    VálaszTörlés
  5. Hogy én ezt mennyire tudtam!! Mindig is!! A kis kurva, hogy rohadna meg ott , ahol van!! Dögöljön meg!! (Jól van, nem káromkodok tovább :D) Az aztán még tetézte volna a dolgokat, ha Rob későn érkezik, és akkor szegény Kris .. de szerencsére jött a felmentő sereg és kiszabadították :) Megnéztem volna, Rob hogyan hagyja helyben azt a szerencsétlen akárkit :D biztosan péppé lett verve :D
    És akkor most tényleg a kis luvnya esküvőjére mennek, vagy most mi lesz? :) Siess, mert megesz a penész, ha nem tudjuk meg :D
    Puszi ♥♥♥

    Ui.: Henna, mondtam már, mennyire szeretlek? (L) Mert szinte mindig kiveszed a számból a szavakat és mindig beelőzöl :DDD ♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. ufff basszus hát ez NAGYON JÓ lett (L) :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Uhh, ez nagyon meleg helyzet volt!Nem kispályás a ribanc! Nem élég a drog még odadobta Mikenak is. De Robék időben érkeztek! Remélem lebuktatják Tharát! Nagyon várom a folytatást, kíváncsi vagyok mi lesz!
    A vége olyan aranyos lett, nagy ölelés!:)

    VálaszTörlés
  8. ez annyira szuper lett :D együtt a csapat :P
    az utolsó mondatból pedig azt vettem ki h a kövi feji sem lesz izgalom mentes :D
    Siess vele :P
    puszi Kata

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    ÁÁÁÁÁ ez irtó jó lett!!!Haha annak a szemét kis libának nem sikerült a terve!!!!:D
    Bár arra még kivi vagyok hogy Rob hova tűnt el csak úgy de az a lényeg hogy nem történt semmi komoly azon kívűl hogy Kristent bedrogozták.Kis szemét Thara remélem megkapja a méltó büntetését.Arra is kíváncsi hogy honnan tudták a többiek hogy Kristen bajban van?
    Nagyon nagyon jó feji lett Puszi:Krisztina

    VálaszTörlés
  10. Háát, nehéz megszólalni...
    Az a rohadt kis ribanc! Remélem odasül a napágyhoz, a nászúton!!
    Bár kötve hiszem, hogy a barátok ezek után hagynák a vőlegénynek, hogy ilyen rohadt piócát vegyen feleségül!!
    Tuti, hogy Rob is félre lett vezetve, valami olyasmivel, ami jó lehet Krisznek. Csak is így mehetett bele ebbe az autóútba. Őrület!!! ááááá!
    Már csak arra leszek kiváncsí, hogy hol volt, és honnan tudta meg a 'csapat', hogy mi van Krisszel, és hol találják? Mert ha jól gondolom, az a kígyó kicsit későbbre tervezte a lebukást, mikor már nincs visszaút...
    na és hogy lettek ott hirtelen mindannyian?..
    És honnan tudták, hogy drogot kapott a ringyótól ? Úristen! Alig tudok várni, mi lesz az esküvőn? Mert házasságkötés aligha.. /remélem/
    Siess kérlek, nem lehet bírni folytatás nélkül sokáig!! Imádtam! És köszi az ajikat! Jóvolt olvasni ennyit egyszerre!! :):)ill, egymás után :)

    VálaszTörlés
  11. És nagyon klassz a fejléc, igazán jól mutatnak rajta mindketten!!

    VálaszTörlés
  12. Szia! Nagyon, nagyon jó lett! Végig izgultam nehogy Elkéssen Rob. Remélem kemény lezs a megtorlás. Lám,lám amegérzések soha nem csalnak, szinte az első perctől tudtam h vmi nem kerek ezzel a Tharaval! Jol felpörgettél most, alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  13. Hát ezt jól megcsavartad Thalia:) Milyen rohadt egy dög ez a Thara:S Arra vagyok kíváncsi, hogy tudtak meg mindent Robék, hogy került oda az egész csapat? Siess a kövivel légyszi, mert nagyon fúrja az oldalam a kíváncsiság:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  14. Wáá.. Hát ez nagyon jó lett! =O
    Hogy mekkora ribanc ez a Thara! =P Jól adja az álszent jóakaratú csajt közbe pedig egy dög..
    Ez amúgy nagyon tetszett, főleg ez a felmentő sereg. =D Most meg majd jön az esküvő! Remélem leleplezik ezt a némbert.. :P :D Meg kiváncsi vagyok, hogy hogy kerültek oda Robék! =)
    Várom a kövit! =)
    Bye!

    VálaszTörlés
  15. WÁÁÁÁÁÁ! Ha a banda nem intézi el ezt a ribit akkor én komolyan megverem! :D :D
    Kíváncsi vagyok milyen fejet fog vágni amikor meglátja Krist az esküvőn!!!!
    ÓRIÁSI volt ez a fejezet!
    Asszem a Hennánál megjelent álomképek nálam is folyamatosan jelen vannak...:D Jó lenne, de lehet, hogy az még túl korai...:D
    Na azt a ringyót remélem nem fogja elvenni az a srác...már előre sajnálom, szegény sznobot(de nem biztos, hogy attól,hogy csúcsgazdag még sznob is...) NAGYON KELL A KÖVETKEZŐ! !!!!! :D:D:D:D:D
    IMÁDTAM! :D Puszi

    VálaszTörlés
  16. Hűha!!!
    Ez aztán nem semmi fejezet volt. Annyira örültem :D
    Na de hogy került oda az egész banda? Nahát Thara egy dög egy kurva egy riban egy egy nem is tudom micsoda....
    Remélem Rob jól megpakolta a csávód. Na meg persze remélem lesz nagy leleplezés az esküvőn:D ez is jó volt hogy mit gondolsz ki szokta rendbehozni Shane-t a nagy bulik után xD fúú szóval szóhoz sem jutok. Nagyon pörgős fejezet volt. egyszerűen imádtam

    VálaszTörlés
  17. hát ami azt illeti rendesen csőbe lettem(tünk) huzva.
    Ügyesen csűrted csavartad a történetet.
    sosem godnoltam volna, hogy ilyetén alakulnak a dolgok.
    DE HONNAN TUDTA MEG ROB, HOGY VALAMI NEM STIMMEL??????

    puszi
    Soma

    VálaszTörlés
  18. ..... és még hogyan került oda az egész bagázs?

    ???

    VálaszTörlés
  19. Na szóval Sziasztok!!!
    Szia Thalia!
    Bocsi kicsit kimaradtam a hét végén, nagy volt a nyüzsi errefele, úgyhogy nem nagyon voltam gépnél.
    Éééééééééss...
    Meg kell mondjam ez a szerencséd, vagy az enyém(????). Mármint az, hogy egyben olvastam a három részt. Így azért nem volt annyira ütős, bár megvallom, volt amikor szinte kiakadtam, hogy most akkor mi van?? Hova tünik el Rob, miért hagyja egyedül.
    Annyira éreztem, hogy ez a ribanc készül valamire. Mert bár volt persze a szép ruha, meg a bájvigyor, de azért nem dőltem be neki egyszerre. És milyen jól tettem, bár bevallom, ennyire aljasnak és gátlástalannak nem gondoltam volna.
    Drog meg még Mike is....pfúújjj....nagyon útálom. Megmondom őszintén, ha már kínzásnak nem lehet alávetni, nagyon-nagyon nem bánnám, ha meghiúsulna az esküvője, akármilyen módon.
    Rob meg a többiek, olyan szuper, hogy jöttek, meghogy Rob nem hiszi el amit el akartak vele hitetni, meghogy, csak úgy az egész, olyan jó lett a végére....
    Azért persze kiváncsi vagyok, hogy kerültek ide a többiek, meg persze, hogy hova tünt Rob, meg a legfőképpen arra a bizonyos esküvőre, amikor megjelennek ők ott együtt. Azért megmondom őszintén Kris anyjának a reakciójára is kiváncsi vagyok, hiszen ő mindig Tara pártját fogta..Na szóval teljesen, totálisan kiváncsi vagyok...bár azt mondják, aki kiváncsi, hamar megöregszik, de üsse kő azt a pár évet már, akkor is eszméletlenül kiváncsi vagyok a folytatásra...Ugye lesz ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Siess vele.
    Zsu

    VálaszTörlés
  20. Szia! Még jó hogy egyben olvastam a hármat, mert a frászt hoztad rám!!!!!!! De nagyon jó lett!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  21. huh baszuss ez *urva jó lett nem is jutok öm szóhoz először is höva tünt Rob és miért nemm vette fel a telcsit ??? mind1 majd megtudjuk remélem . Szo második mi a francos szart kavar már megint a mi kis libánk kmolyan mondom ugy letörölném a képéről azt a vigyort hogy elrepülne innen a jó büdös fracba.és a harmadik..nagyon örülök hagy jött a banda bár azt nem tudjuk,hogy honnan tudták hol lesz Kris...Mit tettek vele...és hogy mi a baja hisz tudták egyből hogy mit kell hozni..jahh és a negyedik...Aranyos volt Rob ahogy megverte azt a mocskot és hogy nem értette félre ezt az egész szszo..sorry itúációt...♥♥♥...ááá és az az ölelés minden idegeséget elűzött jó feji volt izgalomdús szeretet teljes má amien szempontból XD
    és szeretnék bocsánatot kérni mindenkitől a düh iramom (csúnya szavak) miatt
    KIVÁNCSIAN VÁROM A FOÉYTATÁST
    PUSSZY:Betty

    VálaszTörlés
  22. SZia!
    Hűűűhaaaaaa ez oltári lett!
    nem bírom a csajt Tharat xD
    Rem megleckéztetik :D:D
    Puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés