2010. december 26., vasárnap

68. Rész


68. Rész






Anyuék nem sokkal később hazaértek. Annyira megörültem Robnak, hogy egyből a szobámba rángattam, persze azért az illendőség határin belül mozogva, mivel magamon éreztem, anyu furcsálló tekintetét. Rob csodálkozva nézett rám, amikor becsuktam magam mögött a szoba ajtaját és fülig érő mosollyal mesélni kezdtem neki, hogy milyen beszélgetés zajlott le köztem és Thara közt.       
- Nagyon örülök, hogy nyitott feléd és te elfogadtad.- mondta Rob mosolyogva.
- Remélem, hogy ez így is marad, és nem kell majd benne csalódnom.
- Igen, én is. Egy pillanat csak elintézek egy hívást jó?
- Persze- mondtam, de azért furcsa volt, hogy kimegy a fürdőbe és nem hallhatom amit mond.
Lefutottam anyuhoz, hogy tudok-e valamiben segíteni neki, de már mindennel készen álltak. Volt még pár óra az esküvőig, amit Robbal szerettem volna tölteni. Visszamentem a szobába, hogy megnézzem végzett-e már. Pont akkor jött ki a fürdőből, amikor benyitottam az ajtón.
- Nincs kedved várostnézni velem?- kérdeztem boldogan, mert szerettem volna megmutatni a kedvenc helyeim.
- Nagyon szívesen mennék, de alig hogy letettem a telefont, telefonált az unokanővéred, hogy szüksége van rám a ceremóniapróbán, mivel én adom át a gyűrűket.
- Oh...
- És honnan tudta a mobilod számát?
- Szerintem a vőlegénye adta meg neki, mert amikor anyukáddal elvoltunk összefutottunk vel is.
- Tényleg... Anyu nagyon elviselhetetlen volt?- kérdeztem bűnbánó arccal.
- Nem, bár néha mintha flörtölni próbált volna velem...- mondta Rob nevetve.
- Na igen, ez anyu. Nem bír megmaradni ha jó pasit lát. Persze ez csak ilyen "kedvelem a lányom pasiját flört" nála, és nem amolyan Oprás "elakarom venmni a lányom pasiját" téma.
- Kicsim nehargudj, de mennem kell... Megpróbálok sietni, bár azt hiszem nem rajtam fog múlni.
- És mivel mész? Nem ismered ki magad a városban.
- Taxival, a címet felírtam. Ne aggódj már, nagyfiú vagyok.- mondta és kacsintott, majd magához húzott.
Már majdnem kilépett az ajtón, amikor még utánaszóltam.
- Hé nagyfiú, és a búcsúcsók hol marad?- nevettem.
Egybúől visszafordult hozzám és olyan csókott adott, hogy még a térdem is megremegett.
- Megfelel hölgyem?- kérdezte elégedetten, látva egyértelmű reakcióm.
- Meg, de azért ne bízd el magad ennyire!- ugrattam, aztán tényleg elengedtem, ha már egyszer sietnie kell.
A nagy semmittevésben kimentem az erkélyre rágyújtani, közben Robot néztem, ahogy a házelőtt áll és várja a kocsit. Az autó hamarosan befordult az utcába, majd lelassított. Hé, ez nem is egy taxi... AZ üveg sötétített volt, hasonlított Tom kocsijára, de azt nem láttam, hogy ki ül a volánnál. Rob körülnézett, majd azonnal bevágódott a kocsiba, ami a következő percben már sehol sem volt. Na jó... Ez nagyon érdekes... Egy pillanatra még a lélegzetem is elállt. Annyira megdöbbentem a látottakon, hogy nem tudtam hova tenni ami történt.
Gondoltam felhívom Tharát, hogy megtudjam nincs-e szüksége az én segítségemre is, mert hirtelen kedvem támadt Rob után menni.
- Hallo?
- Szia Kristen vagyok, csak azt szeretném kérdezni, hogy nem kell-e valamiben segíteni?
- Kivagy? Bocs nem hallok semmit, éppen kocsiban vagyok!-mondta majd letette. tényleg nagy volt a háttérzaj.
Hm... Éppen kocsiban van...Oké, rám jött egy enyhe paranoia, de aztán gyorsan elhessegettem, mert tudtam, hoyg Tharának milyen kocsija van és ez a kocsi, nem az a kocsi volt. Lementem anyuhoz, hogy elkérjem Mark számát, végülis ő a vőlegény, és ő is ott lesz, ahova Robnak mennie kellett.
- Miért turkálsz a telefonomban lányom?
- Csak Mark számát keresem.
- Ha jól tudom most ő most éppen a kocsiját díszítteti fel a nászútra.
- Oh... Én azt hittem, hogy ceremóniapróbát tartanak...
- Ilyenkor? Dehogy! Azt már pár napja megtartották. Én játszottam Rob szerepét.
-Mi?
- Persze butuskám! Jajj olyan szép lesz az a Mercédesz tele virágokkal és füzérrel.
- Az ezüst Mercédesz?!
- Persze, miért mit gondoltál?
- Dehát az nem Thara kocsija?
- Nem, dehogy! Neki egy sötétebb és kisebb kocsija van.
Nem tudtam megszólalni a döbbenettől. Újfent lebénultam és nem tudtam, mit tegyek... Ezt nem hiszem el! Az az álnoko kígyó! de Rob hogy mehetett vele, de főleg miért hazudott nekem? És ha mégsem Thara volt?
- Újra próbáltam hívni, de a telefonja ki volt kapcsolva. Utána Robot próbáltam hívni, kicsengett, de nem vette fel. Naná... Biztos nem akar kétszer is a képembe hazudni. Ezt nem hiszem el. Oké, tegyük fel, hogy nem csal meg... De akkor meg miért kellett hazudnia?! Az a csók... Nem Rob nem tenne ilyet!! De akkor meg mi a fene van??

14 megjegyzés:

  1. első (L)
    imáááádtam.. hú baszki én tudtam h lesz valami, vagyis ... wááááááááááááá
    mikor jön a kövi mert már kész vagyok!
    de kurva jó volt tényleg, iszonyatosan tetszett :D

    VálaszTörlés
  2. Thalia nem lehetsz ilyen :(
    ne csinál már :(
    Rob nem ilyen , ugye??? :(
    jajjj ne már :(

    VálaszTörlés
  3. Neeem az én Robstenem sosem csalná meg egymást! Nyugi (L)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Mikor jön a következő friss??
    Én meghalok, ha nem lesz hamarosan friss!!!
    Rob hova ment azzal a ....../nem beszélek csúnyán xd/ Biztos, hogy vele ment el valahova, de hova?? És miért???
    Kész meghalok! Ez már nekem sok xd
    Egyébként nagyon jó lett ez a rész!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Thalia!
    Kikészítesz, bár a fenti mondatod megnyugtatott egy kicsit:) El sem tudom képzelni mit titkol Rob Kris elől. Nagyon várom már a folytatást.
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  7. Ugye tényleg kapunk még folytatást,mert ezt itt abbahagyni szándékos emberkínzás,ami karácsonykor pláne főbenjáró bűn.szóval most agyaljunk.Rob miért nem mondta meg krisnek,hogy nem taxival megy?És ez a csaj képes az esküvője előtt elcsábítani -vagy legalábbis megpróbálni-Kris pasiját?Egyáltalán Rob miért ment el vele?Nem ennyire hülye!Az én fejem is nőne kris helyében!!

    VálaszTörlés
  8. Szia! Elsősorban is boldog karácsonyt kívánok neked! Másodszor is ez a fejezet nagyon meglepő volt számomra. Nem mondom azt, hogy nem tetszett, s azt sem, hogy igen, olyan furcsa érzést váltott ki belőlem. Tudod, amikor az ember tudja, hogy valami nem jó fog következni, s ezt el akarja kerülni, nem akarja átélni. Szóval nem szeretném, ha Rob megcsalná Krist, hiszen nem olyan pasinak ismertük meg. Akkor meg miért hazudott, hiszen, hogy kikészült amikor Kris elhallgatta a párizsi utat. Mit kell neki titkolóznia, remélem nem történik semmi rossz, mert akkor teljesen kiábrándulok Rob karakteréből.
    Na mindegy elég a fecsegésből, türelmetlenül várom a következőt :)

    VálaszTörlés
  9. Ugye csak valami meglepetésről van szó amit Rob akar adni Krisnek???
    Mondd hogy igen!!!!
    ÁÁ Nem bírom ki a kövekezőig :P
    puszi (L)

    VálaszTörlés
  10. WWááá.. hány friss lesz még?:$:P

    Nagyon izgi és nagyon furcsa nekem Rob...
    Lécciii siess.Puszi

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett = ) Nagyon jól írsz :)
    Pusszancs! : D (bocsi, most nem futotta hosszabb komira)

    VálaszTörlés
  12. Jesszusoom!! Ugye nem lesz semmi gubanc köztük, mert akkor én ... húú .. bár amint olvastam az előző komid, a te Robstened nem olyan, amit persze nagyon is remélek :DDD De akkor meg mi a fészkes fene lesz majd itt? :P Viszont ha Thara lesz olyan kedves és valami hülyeséget csinál, én esküszöm, kitekerem a nyakát :DDD MOndjuk, amin elgondolkodtam, Rob nem lenne ilyen .. soha nem tenne ilyet Krissel!! És persze, főleg nem Tharaval!!
    Nagyon várom már a köviket, iszonyat izgii!! :DDD Siess Bébibogyóó :PPP
    Pusszó (LLL)

    VálaszTörlés
  13. a vége áhhh!
    kegyetlen vagy :P
    de am nagyon szuper feji lett :D

    VálaszTörlés
  14. Én azt hiszem, most robbanok szét..... még jó, hogy van mit tovább olvasni, hála neked..

    VálaszTörlés