2011. április 3., vasárnap

85. Rész Ne felejtsétek amit az előző bejegyzésekben mondtam :))

85. Rész





Amikor reggel magamhoz tértem, úgy éreztem, mintha semmit sem aludtam volna, és ez nem is teljesen távol a valóságtól. Most nem a megszokott felállás szerint feküdtünk, ugyanis az én fejem a párnán míg Rob feje a mellkasomon nyugodott.  A levegő elég hideg volt ahhoz, hogy még így takaróval és Robbal fedett testem is érezzem a hűvös fuvallatott, mely átjárta az egész kunyhót. Kint biztosan erős szél fúj… a változás szele. Nem tudom, honnan jött ez a gondolat, de éreztem, hogy valami változóban van és a közeljövőben váratlan dolgokkal kell majd szembenéznem. Nem tudtam, hogy tartok-e ettől, vagy inkább izgalommal várom, de mindenesetre szerettem volna hinni, hogy csak jó dolog történhet. A mobilom a padlón hevert bár fogalmam sem volt, hogy és mikor került oda, mindenesetre könnyedén hozzáfértem, és óvatosan anélkül, hogy felébresszem Robot a kezembe vettem a kis készüléket. Eltűnődve forgattam kezemben, majd úgy döntöttem nem várok tovább és legalább egy probléma megoldását a kezembe veszem. Írni kezdtem és a címzett Madie volt. „ Azt hiszem, beszélnünk kell. Többet ér ennél a barátságunk, minthogy gyerekes módon duzzogva a másik és a saját butaságunk miatt rossz hangulatban éljünk egymás mellett. Puszi: Kris”
Ahogy elküldtem máris jobban éreztem magam és egy fokkal könnyebbnek a lelkemet. A zenekarból pedig ki fogok lépni. Nem is tudom miért vállaltam el, hiszen én hallgatni szeretem a zenét nem pedig csinálni. A csaj száma is megvolt, gondoltam miért ne. Röviden megfogalmaztam a kis üzenetet persze rengeteg bocsánatkéréssel megtűzdelve, hiszen olyan lelkesek voltak. Bevallom én is élveztem a szereplést, de pont azért volt különleges, mert egy alkalom volt. Kétpernyi csillogás. Egyébként ott a blogom amiről teljesen meg is feledkeztem. Már nem is emlékszem miért is csináltam, de mos, hogy eszembe jutott, talán én is írhatnék, de vajon miről? Nem szeretném naplóként használni, mert valahogy sosem voltam az a naplóíró típus.  Valószínűleg csak pár napig csinálnám rendesen, és akkor sem merném leírni  azt amit valójában gondolok, hátha egyszer illetéktelen kezekbe kerül, és akkor  valaki megbántódik… Talán próbálkozhatnék vers írással… Régen szerettem verseket írni. Esetleg dalszöveggel vagy novellával.  Így hogy belegondolok elég bonyolultnak és időigényesnek tűnik talán az a blog örökké üres marad.  
Rob még mindig mozdulatlanul feküdt szinte a lélegzete sem hallatszott. Enyhe borostája csiklandozta nyakam alsó peremét.  Az óra szerint még egy óra hátra volt a beállított ébresztőig, valójában bőven rám fért még a pihenő. Rezgést hallottam és amikor a telefonom megláttam az sms jelet reméltem hogy Madie írt vissza, de tévedtem. „Oké csajszi legalább időbe szóltál, de arra még megkérlek, hogy a jövő hét végén lesz egy régi zenei legendák rendezvénnyel egybekötött emlékkoncert ,amit már elvállaltunk, úgyhogy kérlek lépj fel velünk utoljára. Visszaírtam egy oké-t és a telefont a visszatéve a padlóra lehunytam a szemem, és  Rob hajával babráltam míg végül elnyomott az álom.
A telefon fülsüketítő hangon játszani kezdte kedvenc dalaim egyikét, jelezve ezzel az ébredés szükségességét. Semmivel sem éreztem magam pihentebbnek. sőt. Ahogy az lenni szokott, az első ébredés mindig sokkal frissebb, mint a második… Legszívesebben rátapostam volna a telefonomra.
Rob nagyon mélyen aludt, mert erre sem ébredt fel, de most már muszáj volt felkelni, hogy időben hazamehessünk lefürödni, majd vissza  a suliba.
- Rob! Kelj fel édes… - még mindig nem mozdult így ezért megpróbáltam hatásosabb módszerhez folyamodni.  Lejjebb csúsztam és fejét enyhén megemeltem, hogy becsúszhassak alá.  
-Rob megharaplak ha nem kelsz fel most rögtön!- fenyegettem, de mivel ez is hatástalan volt befejeztem a beszédet és a tettek emberévé váltam.
Mellkasára simítottam kezem, izmai kemények voltak csókom forró volt ajkai mégis hideg petyhüdtségben simultak enyémekhez.
Az egyik pillanatban lebénultam a félelemtől és a sokktól, a következőben pedig pánikszerűen ugrottam fel, Rob élettelen teste alól…



31 megjegyzés:

  1. Mivan???? Te nőő meg ne öld ,jézus ilyet még feltételezni sem szabad .
    Na erre nagyon de nagyon kíváncsi leszek mi lesz belőle : atya világ várom a kövit puszi Viky

    VálaszTörlés
  2. He?
    Ez most mi a jó isten volt!?

    Remélem nem húzod sokáig a folytatást!

    Heni

    VálaszTörlés
  3. te...te...te szóhoz sem jutok xD mi van???? ugye ezt csak álmodja Kris??? ugye nem ölöd meg Robot? ugye nem??? nem vagy te ennyire kegyetlen! vagy mégis? ááááá, de annak ellenére nagyon tetszik a fejezet :) fúúúúúú, na kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ebből ki :P már nagyon várom :)

    Millió puszi: Beus

    VálaszTörlés
  4. Te jó ég Thalia!Mi a csudát találtál ki?Mi baja van Robnak?Mert ugye nem akarod megölni?Vagy Kris rémálmával van dolgunk? Ne hagyj minket sokáig kétségek közt!!!!
    szia Dona

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    na neeeeee......
    Ne csináld már! Itt hagytad abba? ITT??ITT??? Ezt nem hiszem el! Mi van Robbal? Mi történt vele? Te jó ég! Meghalt? Nem halhat meg! Ő az egyik főszereplő!!! Ne csináld már!!! Hú, én teljesen be vagyok parázva!!!
    Kérlek hozd hamar a kövit! PLS PLS PLS PLS PLS!!!
    :X:X:X

    VálaszTörlés
  6. kész és eljött a pillanat amikor kifogytam a szavakból.
    már csak várok....
    arwen

    VálaszTörlés
  7. Most ez komoly??!!Omg!! Ugye nem halt meg ROB??!!Ugye??!!/hisztérikus kacaj XD/ És hogy ITT abbahagyni??!! Az olvasóid halálat akarod??!!XD Remélem hamar jön a friss kül szerintem én megbolondulok!
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
  8. azt a mindenit.. ugye rémálom.. mond, hogy az! Rob halott vagy most mi van? Csak nem ölöd meg! Szóhoz sem jutok.. Ennyire futotta..
    Várom a kövit...
    Bye =O

    VálaszTörlés
  9. Szia
    Na pont ilyen részt vártam tőled ami tele van egy kis izgalommal ,és remélem hamar hozod a friss részt mert már nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
  10. Thalia!

    Ó te jó ég!!!!!!Mit művelsz a főszereplővel?Semmi problémám az irányváltással és azzal ha új szelek fújnak.....csak kérlek mihamarabb hozd az újat és nyugtass meg minket,hogy életben hagyod Robot.........csak az előzetes bejegyzésekben bízom és h jól értelmezem őket,mert akkor élnie kell,muszáj!!!!!!!

    pussz
    Roni

    VálaszTörlés
  11. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    NEEEE!!!Megakarsz ölni minket????Megne öld nekem robot mert rosszul leszek... vagy is nemm......már az vagyok!!!!!Te jó ég!!!!!Mi lesz még itt!!!És mi történt???Remélem mihamarabb hozod a frisst,mert ilyen függővéggel nemhiszem hogy sokáig bírni fogjuk!!Kérlek SIESS A FRISSEL!!!!Nagyon jó lett a feji!!!!

    Puszi:Krisztina

    VálaszTörlés
  13. Szia!!
    Nem, ezt nem hiszem el!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ugye ez csak valami rossz vicc, bár már elmúlet április 1. De talán most akartátok bepótolni????
    Na mindegy csináljatok valamit, de sürgősen:D
    Nagyon várom a frisst:D
    Puszi♥

    VálaszTörlés
  14. Csak ennyit jön ki a számon: NEEEEEEE!!! NESZIVASSS! ILYEN NINCS! :OOO NEM TEHETED EZT!
    Támaszd fel nekünk Rob-t! *kiskutyaszemek*
    Rohanj a kövivel, mert meg fogok/fogunk őőőőőőőőőőrülni!!!!!! Most tényleg! XD

    VálaszTörlés
  15. Te Jó Isten!!!! Mit csináltál te velünk? Hmmmm???? Meghalok én is:( Rob nem halhat meg. De mivel misztikában utazunk mostantól ezért nagyon remélem hogy hamarosan föltámad Robci és azért több mindenre fény derül pl hogy mi miért történt:) Puszi: Katta

    VálaszTörlés
  16. Bízom benned, és tudom h nem baszol ki velünk, de erre csak azt tudom írni, hogy kurvára jó volt, nagyon tetszett a feji, és nagyon nagyon várom már az új részt :D :D imádooom (L)
    szia puszi M.

    VálaszTörlés
  17. Heeeeeeee??????
    Ezt ugye most nem gondoltad komolyan?????
    Mi ez??????Rob nem "HALHAT" meg.....abszurd
    Siess a kövivel!!!!

    By:Viol

    VálaszTörlés
  18. Najo én nem szoktam sehova komizni, de ezt nem tudom szó nélkül hagyni.. MIT CSINÁLSZ??? :o:o:o áhhhhhh ha kinyirod Robot és nem tom mit csinálok. de biztos nem lesz semmi izé itt hiszen irta hogy RS és HAPPY END mindig :) szóval ezzel egy kicsit megnyugodtam :) az egyszer biztos hogy ezzel a résszel egy csomó komit elértél :D siess a kövivel :) puszi aniika

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    wáááááááááááá ez meg mi?!?!?! Ez állati! Rob most meghalt vagy?!?!?!?!? talán valami földönkívüli lesz? talán vámpír?!?!? hűűűűűűű
    Nagyon várom az újítást! :D Eddig tetszik!
    Puszi

    VálaszTörlés
  20. no ne csináld már pont Robnak kell meghalni ?!létszi ne már nem tudom mit tervezel de ne ilyen több fejin keresztüli depizés legyen de tényleg! mindenesetre én is nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  21. Úristen! Mi történt Robbal?? Csak nem szívinfarktus vitte el??? Nem ölheted meg! Akkor már az egész töri értékét veszti. Nem értelek,kövit szeretnék!!!!!!!

    VálaszTörlés
  22. jézus, jézus, JÉZUS ISTEN...
    NAGYON BEDURVULTÁL TE CSAJOS MI LESZ ITT MÉG...REMÉLEM H CSAK IS JÓ HTÁ NEM TUDOM H MIT ÍRHATNÉK EGY KICSIT MEGLEPŐDTEM A FOLYTATÁSON VHOGY NEM ILYEN FOLYTATÁSRA SZÁMÍTOTTAM DE BÍZOK BENNED ÉS NAGYON NAGYON VÁROM A FOLYTATÁST :)

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Azt hiszem most mindenki engem fog utálni, de remélem meghalt és valami szellem emberi kapcsolatuk lesz! Legalábbis nekem nagyon tetszene!

    Üdv:
    Lili

    VálaszTörlés
  24. ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nehogy megold nekem Robot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Habár tudom hogy nem itt van vége a torinek hisz ez egy Robstenes tori, de akkor is. Már kopaszodok a hajtépéstol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDD
    Folytatást de azonnal!!!!

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Mi most?? Rob?? Most miiiiiiiiii?? Ááááh. nem hiszem eeel. Most mi lesz? És Rob már halott volt az első ébredésnél?? Vagy most mégsem?? Vagy most miih? Nincs már hajam lassan! Siess de ahogy tudsz! Már nagyon kíváncsi vagyok ráá! És nagyon tetszett! ^^

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Ez meg mi ba+.:):).Ez most komoly?????Ez lett az ilyen ávezető a misztikus felé???,Hát rendesen megvárattál minket azt elő állsz ezzel....hmmm hozzá kell szokni biztos vmi klassz dolgot hozol ki belőle.Csak az idegeink bírják cérnával:):).Sies a kövivel sztem már mindenki tükön ülve várja.
    Üdv.Éva

    VálaszTörlés
  27. Mi aa .... ?!?!?!?!
    hát erre most nagyon kiv vok ..:O:O:O
    Pusziii

    VálaszTörlés
  28. Nem teheted ezt!!!!!!!!!!!!!Ááááááá.....Én ezt nem bírom!!!!!!!!!!!Szegény drága Robci,ki ne nyírd nekem!!!!!Nem értem ,ez meg mi????????Jesszus asszem sokkot kaptam!!!!!!!Remélem csak egy ostoba,hülye álom és nagyon hamar vége lesz!!!!!!Nem is értem,hogy lett a vadorzó Robcsiból élettelen????? :( Hát rohadtul várom,mi fog ebből kisülni...Pusza

    VálaszTörlés
  29. Héééé!
    Mit műveltél? Megölted Robot vagy ez csak Kris legrosszabb rémálma? Akkor gyorsan ébreszd fel!!!
    Várom a következőt.

    VálaszTörlés
  30. Most akkor.. Rob.. most mii? Atyaúristen asszem még nem fogtam fel.. Rob?? ÁÁáá. na jó kíváncsian várom mi lesz! ((:

    VálaszTörlés
  31. NE NE NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Könyörgök ne öld meg Robot! Még a gondolatától is kiráz a hideg! Könyörgök!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés