2011. március 8., kedd

82. Rész



 


82. Rész



Ahogy beléptünk a ház ajtaján, hangos tapsvihar fülsértő zaja keveredett barátaim „na Kristen nem is te lettél volna” nevetésével. Őszintén szólva nem bírtam védekezni, vagy megsértődni, egyszerűen csak velük nevettem saját butaságomon. Azt azért már nem kötöttem az orrukra, hogy tervem végül csak-csak véghezvittem, ha pár óra szenvedés is volt az ára.
- Gyertek hagytunk nektek vacsit, de aztán nyomás készülődni! Rob fellépésünk is lesz ma, hozd a gitárod, a többit már bepakoltuk a kocsiba. –mondta Sam izgatottan, mintha nem ez lenne a kétszázadik fellépésük. Robbal úgy ettünk, mint akik ezer éve koplaltatva voltak elzárva a külvilágtól.
- Kris… - suttogta Rob.
- Hm?- nyögtem teli szájjal.
- Beszélned kéne Maddie-vel.
- Oké, de miért?- kérdeztem gyanakodva.
- Nem tudom, csak agyon sutyorogtak Shane-nel és nem egyszer hallottam a nevünket…
- Úgy érted kibeszéltek minket?- kérdeztem, de gyorsan próbáltam elhessegetni minden negatív gondolatot.
- Nem hiszem, úgy tűnt mintha vitáznának, de nem egymással lenne bajuk, csak… Nézd tényleg csak ennyit hallottam. És bekavarni sem szeretnék a barátságotokba, pont ezért mondom, hogy beszélned kéne velük.
- Oké… Mondtam egy kicsit lefagyva, mert ez az egész most hidegzuhanyként ért.
Őszintén szólva elment az étvágyam, a rossz érzéstől és aggodalomtól teljesen összeszűkült a gyomrom.
Felálltam az asztaltól, majd egyenesen Madiék szobája felé indultam.
A lányok lázas készülődésben voltak. Shane a zuhany alatt állt, mint az jó kivehető volt a víz csobogásából, Madie pedig már a sminkelésnél tartott. Láttam ahogy átfut arcán valami furcsa dac, amikor beléptem az ajtón. Újabb baljós jel ami Rob igazát mutatta.
- Szia- mondtam mosolyogva, bár könnyen megkérdőjelezhető volt mosolyom őszintesége.
- Szia. -mondta ő is, de ő már a mosollyal sem bajlódott.
-Leültem az ágyra és vártam hátha magától elkezdi, de látszólag őt jobban érdekelte az, hogy egy árnyalattal feljavítsa az arcára kent pirosítót.
- Öhm… Madie….  Nem kéne valamiről beszélnünk?-kérdeztem és próbáltam visszafogni hangom élét.
- De igen.- mondta határozottam, hanga mégis félelmet tükrözött. Kezem a térdemen összekulcsoltam és enyhe ujjtördeléssel vártam, hogy belekezdjen.
- Garrett is jön ma a buliba. –a tükrön keresztül a szemembe nézett, majd rúzsozni kezdte ajkát.
- Hogy tehetted?- ennyit bírtam csak kinyögni. Ez a feszültség már napok óta gyülemlett, de nem gondoltam, hogy ilyen váratlanul kész tények elé leszek állítva minden együttérzés, kérdezés vagy megbeszélés nélkül.
- Mit hogy tehettem?- csattant fel hirtelen. – Szerinted engedélyt kell kérnem ahhoz, hogy a pasimat bemutassam a barátimnak és együtt bulizhassunk.
- Persze neked nem kell engedély semmihez! Csak menj a fejed után és tegyél rá, hogy esetleg a barátnőd issza meg a levét ennek a hirtelen ötletnek!
- Hirtelen ötlet? Kristen te azt gondolod, csak te és Rob lehettek szerelmesek és a házban senki másnak nem jár ez a kiváltság?
- Sosem gondoltam ilyet, de nagyon jól esik, hogy ilyeneket feltételezel rólam, mintha nem is ismernél!
- Persze Kris, te egy Szent vagy, és most én vagyok itt a rossz, amiért nem bujkálok a saját barátommal, csak azért, hogy te is bujkálhass a tiéddel!
- Na jó most már elég legyen ebből! – ordított túl minket Shane mikor kilépett a fürdőből.- Barátnők vagyunk nem? Legjobbak! Mások azért kapnak hajba, mert lefekszenek egymás pasijával, ti meg azon, hogy ki hol lehet és kivel!
- Tudtam, hogy meggondolod magad és nekem adsz igazat! – mondta Madie egyből és büszkén kihúzta magát.
-Egy frászt! –vágta rá Shane és egyből folytatta.
-Mind a ketten önzők voltatok bizonyos szempontból. Madie te viszont ma kész tényeket hoztál hiába kértelek nem egyszer, hogy előbb beszélj vele!- Hát most megehetitek, amit főztetek! Madie, Kris most neked hála kénytelen eljátszani velünk együtt a tanár barátja szerepet, Kris Madie barátja pedig ma nem ismerhet meg téged rendesen, mert tudom, ha elszáll az agyad akkor nem fogsz egész este jó pofizni, pláne a színjáték mellett.
- Hát az biztos- morogtam egyből, mert nem ismertem Garrettet, de ezek után már nem is éreztem túl nagy késztetést rá, hogy spanoljak vele.
- Egyébként meg kapjátok be!- az én hangulatom is elintéztétek ezzel az egésszel. Jelen pillanatban egyikötökre sem vagyok kíváncsi csak Tomra meg egy üveg rövidre.
Azzal fogta a ruháját és a sminkcuccát, majd átsétált Vick szobájába, hogy ránk se kelljen néznie.  Madie-vel egy pillanatra összenéztünk, de a harag sokkal nagyobb volt bármi másnál így elfordultunk és én amilyen gyorsan csak tudtam elhagytam a szobát.
Amikor Robnak elmeséltem a történteket láttam rajta, hogy próbál higgadtnak tűnni és elrendezni arcizmait, de azért így sem tudta teljesen elrejteni érzéseit. „Utolsó” csókja még akkor is égette szám, amikor egy órával később kiszálltunk a kocsiból Twilight parkolójában.
Shane most sem hazudott, tényleg távolságot tartott tőlünk, ahogy mi is egymástól, sőt… ahogy én is Robtól. Legszívesebben már most hazafordultam volna, de a fiúk fellépését egyszerűen nem bírtam volna kihagyni. Ahogy mindannyian leültünk a szokásos helyünkre, megjelent Garrett…. A csávó igazi szépfiú és úgy vigyorog mintha muszáj lenne… Vagy csak túlfényesítette a fogsorát és nem bírja becsukni a száját.
- Szia, te biztos Kristen vagy!- lépett hozzám, hogy kezet fogjon két puszi kíséretében.
- Aha. – te meg biztos az a srác, akit most legszívesebben tökön rúgnék- gondoltam, miközben szívélyesen rámosolyogtam. Aztán amikor rájöttem, hogy ez így eléggé álszent dolog, inkább visszavettem a mosolyból.
- Tanárúr- vigyorgott Garr amikor kezet fogott Robbal, Samék persze nem bírták ki ezt a jelenetet vihogás nélkül.
- Rob- helyesbített az említett, majd lopva rám sandított.
- Madie már elmesélte, hogy alakult  ki ez az érdekes helyzet, de meg ígértem neki, hogy én nem szólok senkinek, hiszen ti is fiatalok vagytok mint mi. –mondta Garrett és egy fokkal szimpatikusabbá vált, bár tudtam, hogy nem rám és Robra gondol helyzet alatt, hanem az együtt lakásra.
- Megyünk táncolni?- kérdezte Garrett főleg Madie-től, de mindenkin végigfuttatva szemeit.
-Persze menjünk. Egyeztek bele Samék.
-Jaj nem, mégsem… Mi jövünk fiúk!-mondta Marcus kezében a beosztással. Majd utána!
- Hű ti zenéltek is? – kérdezte az „új tag”.
- Hát mi annak hívjuk, de majd eldöntöd magad öcsi!- nevetett Sam.

Végigénekeltem az összes számot, annyira magával ragadott a hangulat. Rob olyan szexistené vált a színpadon…. Egyszerre volt dögös gitáros,  érzékeny művész, mély átérző és a hangja… A kinézete… Ha nem tudtam volna, hogy az enyém egyszerűen megvesztem volna minden pillanatáért, és olyan lettem volna, mint azok a sikítozó őrül rajongók.
- Szia neharagudj!- mondta egy váratlan hang. Odafordultam.
- Tessék? –kérdeztem meglepődve az idegen lányra nézve.
- Van egy bandám és már csak egy énekes hiányzik. Az előbb lefüleltem, hogy gyönyörű hangod van, esetleg nem csatlakoznál hozzánk?
- Hogy én? Biztos nem  valaki más hangját hallottad csak rossz emberre saccoltál? Elég sokan vagyunk itt.- mondtam és szinte kerestem a kész átverés kameráját.
- Dehogy! Itt álltam melletted. Légyszi! Nagy szükségünk lenne rád! Legalább csak gondold meg itt leszek még egy darabig!
- Öhm…
- Ezt igennek veszem és várok! A pult környékén megtalálsz ha döntöttél. Csajszi én bízom benned!- mondta és vállon veregetett majd ott hagyott.
Ez a nap…
Robék már lejöttek a színpadról, de még beszélgettek valakivel. Kimentem a mosdóba, hogy egy kicsit felfrissítsem magam, szörnyen melegem volt.
- Na hogy bírod?- kérdezte pár perccel később Shane aki végül csatlakozott hozzám.
- Melegem van…- mondtam.
- Nem erre gondoltam.
-Jó tudom, ne haragudj. Mérges vagyok. Kicsit úgy érzem, hogy át lettem verve, vagy inkább semmibe lettem nézve.
- Azt mondtam nem folyok bele, és nem is fogok, de ezt el kell rendeznetek mielőbb, mert minden ilyen a barátság rovására mehet.
- Persze.. Majd ha lehiggadtunk. –mondtam és komolyan is gondoltam.
- Nah visszamegyek Tomhoz.- mondta barátnőm majd az ajtó felé indult.
- Hé, Shane!-kiáltottam utána.
- Hm?-fordult vissza.
- Kösz!- mondtam hálásan.
- Ugyan már!- mondta és becsukta maga mögött az ajtót.
Pár perc múlva én is visszaindultam, és egyből a pulthoz mentem, hogy kérjek valami hideget.
Ahogy leadtam a rendelést szemem egyből Robot kezdte pásztázni. Előbb az asztalt néztem, de ott nem volt. A táncolók között kiszúrtam Madiék párosát amint épp egy szexisen táncoló párost próbálnak legyőzni hasonló mutatványokkal.
Épp elidőztem az ellenfél formás hátsóján amikor tarkón vágott a felismerés. Az ott Rob?
Hát ezt nem hiszem el! Rob Garettel nevetgélt miközben egy szőke ott illegette magát előtte. És Rob még a derekát is átkarolta…
- Elnézést! –szóltam a csaposnak.
- Igen?
- Meg gondoltam magam. Inkább valami erőset kérnék!
Tíz perc alatt lehúztam az elém tett italt szinte az ízét sem éreztem. A hatását viszont szinte azonnal. Néha a parkett felé pillantottam, de szinte egyből el is kaptam a tekintetem. Nem attól féltem, hogy megcsal, bár… Inkább úgy mondanám, hogy próbáltam bízni benne… Az esett rosszul, hogy neki ilyen könnyen megy ez az egész és hogy nekem még egy ilyen „terelős” helyzetben sem jutna eszembe idegen férfival táncolni ráadásul ilyen merészen.
 - Na mi a helyzet eldöntötted?- kérdezte a lány aki egy órája jött oda hozzám.
- Mi… hogy az… rendben. -mondtam, mert agyam már olyan tompa volt, hogy szinte fel sem fogtam szavaim jelentőségét.
- Komolyan? Vááá! – sikított a fülembe és egyből kért pár újabb kört. Nekem ennyi most bőven elég volt ahhoz, hogy jó fejnek tűnjön.
-





23 megjegyzés:

  1. nemérdekel hogy leragad a szemem, és hogy 3 óra és 50 perc múlva csörög a telefonom h keljek fel! Akkor is írok egy kommmentátort!:D
    Idefigyeljé' te4 Megmondtam hogy mi a fétisem udzse?:D akkor ahhoz tarsd magad! XD isten ments h beszabájozzalak, de aazért most már komolyan... :D nagyon fáking gréjt volt ez a fejezet is, mint az előző 81. is :] és még mindig Shane a legjobb fej XD
    Garrett meg nyálcombóc, nálad nem olyan mint Laadynél :D:D háháh..
    na pusszantós muccc!
    B.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Áhh imádtam ezt a részt is, s nagyon örülök, hogy az ötletem egy kicsiny részét felhasználtad, ez nagyon jól esett!!!! Robtól már most kikészültem, hát neki nem esett nehezére, hogy megjátsza magát a többiek előtt, de tőle nem számítottam arra, hogy leáll egy szőke picsával táncolni. Behalok, szegény Kris nem csodálom, hogy kikészült. De most remélem megmutatja mindenkinek, hogy milyen jó kis hangja van, mondjuk egy rockszám keretei között. (és tök jó lenne, ha a bandában lenne egy helyes basszus gitáros srác, akinek megtetszene Kris, s a szám éneklése közben ezt meg is mutatná, mondjuk Kris miközben énekel nagyon-nagyon közel menne hozzá, Rob persze már fortyogna a méregtől-gonosz mosoly :)
    Most alig várom a folytatást, remélem nem fogsz nagyon megvárattatni minket.
    Ui.: Ja és bocs, ha sokat fecsegek, de a fejezeteid után mindig olyan sok ötlet jut eszembe, hogy mégis hogyan folytatnád....

    VálaszTörlés
  3. Szia:
    ki volt az a csaj??
    majd a köviben megírod a nevét? Pls?
    Könyörgök siess a kövivel.
    puszi:X:X:X

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon nagyon jó lett a feji!Sajnálom Krist nehéz lehetett nézni Robot ahogy más nővel táncol és jól érzi magát.:(
    Siess a frissel mert tűkön ülünk:)=)
    Puszi:Krisztina

    VálaszTörlés
  5. sziaaa!
    jówolt ez is mint az előző 81.fejezet ahogy Brianna írta!!
    lécci hozd minél előbb a folytatást mert érdekelne hogy kijaz a csaj :DD
    Shane xD
    siesss plííz (L)
    ninaa.=)

    VálaszTörlés
  6. Ez igen! Nagyon jó volt. Madie nem lehet ekkora ***!:@ Rob sem lehet ekkora paraszt' Jókor olvastam el a fejezetet mert felb*szták az agyam xD Szóval Rob és Madie nem lehetnek ennyire hülyék. Hogy képzeli azt Madie hogy még csak nem is szól Krisnek hogy legalább fel tudjon rá készülni???? Rob hogy táncolhat egy szőke Ribancal??? És még észre sem veszi Kristent???Annyi mindent írnék még de csak Robot és Madiet szidnám(pedig Rob nem lehet ilyen:D, nem engedem hogy összevesszen Kristennel!!!) Nagyon várom a folytatást és remélem hogy meglesz a 20 komi:D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszett! :D Remélem ki fog Kris békülni Madie-vel.Szerintem nem rossz, hogy Rob táncol egy szőke csajjal...kellenek a csavarok :D
    Már nagyon kíváncsi vok, h mi lesz, várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  8. Emelem képzeletbeli kalapom előtted, mert ez a rész is isteni lett!! :D
    Remélem Rob nem fog kavarni azzal a szőke csajjal.... egyből nem lesz annyira szimpatikus, mint amilyen most. xD
    Várom a kövi fejezetet. Minél hamarabb ;D

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó fejezet lett. Mindig pörögnek az események. Már infó órán elolvastam a fejit XD
    Szegény Kris:( Bár mindenkinek igaza van:/
    Izgatottan várom mi lesz ezzel az éneklés dologgal és remélem, mihamarabb összegyűlik a 20 komi.
    Puszi, đóri

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    wáááááááá, ez nagyon jó lett :) fúúúúúú, nagyon tetszett :) azért nem értem meg Madie-t :S tudja, hogy Krisnek és Robnak el kell titkolni a kapcsolatukat és ezzel csak megnehezíti nekik :S és ez az énekes rész :) már nagyon várom, hogy mi fog kisülni belőle :) nagyon várom a következő fejezetet :)

    Millió puszi: Beus

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet! Madie rendesen kicseszett Krissel. Szegény egész este nem lehetett Robbal. Kíváncsi vagyok mi lesz az énekes dologból. Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  12. Szia. Hu eszméletlenül jó lett ez is. bár szerintem ez nem újdonság.... Gondoltam bővítem a komikat :D Mindenki irjon hogy jöjjön még ma az új feji!!!! KÖSZI pusz neked meg gratulálok
    Anita

    VálaszTörlés
  13. Pff, kapja be Rob! :DD Most teperhet majd Krisnél... Nagyon kíváncsi vagyok már, szóval hajrá komizók. :) Imádtam. Pusz, Cass

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Nagyon jó lett ez a rész is.
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy össze vesznek-e Robék.
    Alig várom már a folytatást.
    szia

    VálaszTörlés
  15. nagyon tetszett!!! olyan kiváncsi vagyok h mit fog reagálni majd kristen neki is "be kéne pasiznia" hátha észre venné magát rob, és utána megmutathatná h mennyire is szereti mondjuk már a bárban XD

    VálaszTörlés
  16. Szia
    nagyon jó lett, kiváncsi leszek mi lesz még azon a bulin:P
    puszi
    zsuuu

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó lett:):) Kíváncsi vagyok hogy Kris fel fogja e róni a Robnak a kis táncikát a szőke kis csajjal. Múltkor kérdezted h mire lennénk kíváncsiak a törivel kapcsolatban én arra gondoltam h mondjuk eltölthetne egy hétvégét rob és kris a faházikóban... romantikos, khm-kel teli hétvégét, rob egy kis meglepivel is készülhetne remélem érted XD

    VálaszTörlés
  18. nagyon jo lett.♥ de nehogy már egy ilyenért eltávolodjanak most egymástól.rob szedje össze magát!XD remélem megkapjuk a mait is. csok. Flo

    VálaszTörlés
  19. nagyon szeretem a töridet sztem egyedi.Remélem nem vesznek össze most kris és rob.Naon várom a kövit. Üdv.Kinga

    VálaszTörlés
  20. Hali!
    Ez is nagyon-nagyon tetszett!Madie megbonyolította az estéjüket!Rob biztos meg tudja indokolni,hogy az egész csak figyelemelterelés,nehogy rájöjjenek a titkukra!Na de kris a mostani állapotában minden lesz,csak nem megfontolt!Ha még táncolni is kezd egy pasival,na az lesz érdekes!Akkor már Rob szemei is odatapadnak,és nem a szőkére....Poncsi ötlete nagyon bejövős!Kíváncsi vagyok a folytatásra!

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá alig jutok szohoz ez ki*aszott jó lett imádom ááá létszi hozd a frist pls
    am tök jó lett ☻♥♥☻ imádom ☺ ☺ ☺
    siess a frissel!!!
    pux : Betty

    VálaszTörlés
  22. Egyszerűen imádtam (L) tényleg elég eseménydú lett, szóval ez csak még jobban a tetézte, a már így is tökéletes fejit :)
    De most én se tudok igazságot tenni Madie és Kristen között, Tényleg mind a kettőjüknek valamilyen szinten igaza van. De azért Madie szólhatott volna legalább elöbb, vagy valami...
    Na de amin végképp kiborultam az ROB!!!!
    Ez meg mi a frászkarikát művel??? MIVANMIVAN????
    De nem leszek ideges, szuszá....biztos csak a csaj akaszkodott rá, vagy valamilyen logikus magyarázatnak lennie kell.
    Igen....így lesz, mert ha nem....ÁÁÁÁÁÁÁÁ
    És még ma is kapunk frisst!!!! Ezazzz, Thalia viszatért és gőzerővel robog tovább :)
    Puszi baba (hiányoztál)
    (L)

    VálaszTörlés
  23. az lenen még jó ha Krisre elkezdene beszélni egy srác... Rob is érezze át..:P
    nagyon tetszet..:)várom a frisset:)
    puszi Nóri

    VálaszTörlés