2011. március 18., péntek

Ide írok, mert chatben úgyis eltűnik.

Csajok tényleg bocs. Bri miatt is meg magam miatt is kibuktam, mert teljesen igaza van abban, hogy itt van x olvasó meg x rendszeres olvasó és akkor szinte semmi megnyilvánulás. Már másfél hete nem volt friss, és Kircsin meg persze Brin kívül nem úgy tűnt, hogy bárkinek is hiányozna. Tudom én hogy nem könnyű az ember kedvére tenni, mert ha mindenki a chatben kérdezgetné hogy mivan, akkor rossz érzés lenne azt mondani, hogy "hát ma mg nem",de ha meg senki nem kérdezi, akkor úgy vagyok vele, hogy oké még ráér, vagy hogy úgyis tök mindegy. A másik a komik... Bri most írt egy 10 oldalas részt ingyen, az ingyent arra értem, hogy én ugye kértem ehhez 100 Fb követést, 200 ezer látogatottságot, és 150 rsz olvasót, ő viszont belelendült és bumm 10 oldal. Ahhoz képest meg kapott 13-14 komit, mikor van 16x rsz olvasója plusz még kitudja mennyi. Jó ezt ő is leírtam már, nem fejtem ki bővebben. Én is csináltam már komihatárt, ami általában bevált, de aztán levettem, hogy ne legyek követelőző, egyből felére csökkent a komik száma. Szóval ha kérünk az a baj, ha nem akkor meg írtok :D Tisztelet a kivételnek! Mindenkinek meg kell érteni, hogy itt nem a komik számán megy a versengés, egyszerűen csak mivel nektek írunk, a ti véleményetekre vagyunk kíváncsiak, és amikor kiírtam múltkor, hogy a kövi rész jön is ha meg van 20 komi, olyan aranyosak voltatok, hogy egyből adtatok 23-at. Utána viszont amikor meg volt a kövi rész arra már csak 6 jött, és amikor a 3. rész arra is csak 12.... Tudom, hogy későn voltak a fejezetek konkrétan éjfél után  hajnali egy körül, amikor már az ember elolvassa és bevágódik az ágyba. Ezzel nincs is gond. De azóta már másfél hét eltelt.
Nem azért kérjük a komit, hogy csak gyűljön, és nem is azért hogy "magunkat dicsértessük" ahogy ezt anno valami chates okoska benyögte, hanem mert Nektek írunk és nem magunknak.
Na ennyi lett volna. Lehet hisztinek mondani vagy bárminek, de nem az. Egyszerűen csak őszinték vagyunk veletek és nem valami hülye álszöveggel vagy nem tudom mivel próbálunk rátok hatni, hanem azzal amit gondolunk. :) Friss hétvégén.

22 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Én most találtam a blogot, pontosabban 3 napja olvasom, ezért úgy gondoltam, hogy ide írom a komit:D Meg is ijedtem, mikor nem tudtam a maradék kettőt elolvasni, mert nem lehetett belépni:(
    Először is: Tök jogos, amit az imént olvastam, meg szerintem el is várható, hogy írjunk már pár sort, ha már van, aki a szabadidejét áldozza arra, hogy szórakoztasson minket!
    Másodszor: Baromira tetszik a történet!!!!!!!:D:D:D:D Nagyon nagyon ügyesek vagytok, na meg az, hogy Rob tanár...az csak még egyedibbé teszi, mert ilyet még nem olvastam:D
    Nagyon sok sikert, és kitartást kívánok a folytatáshoz!
    Puszi♥

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Teljesen egyetértek!! Őszintén bevallom lustaságom miatt nem mindig sikerül komit írnom. Ezen változtatok,mert megérdemlitek,h örömöt szereztek nekem a szürke hétköznapokon.Ígérem írni fogok. hűséges olvasotok

    VálaszTörlés
  3. szia thalia én is csatlakozok az elöttem komizhoz én is csak 2 hete talltam és még igy se juttotam a végére ugyanis az 51 résznél járok én is megijedtem mikor nem tudtam belépni amugy irtó jó töri csak igy tovább remélem hétvégére eltudom olvasni az egészet komolyan nagyon jo na ok pusza kriszty

    VálaszTörlés
  4. sziasztok!!!!!
    Amúgy én is úgy vagyok vele,hogy lusta vagyok komit írni és nem azért nem írok mert nem tetszik amit írtok.....
    de már én is úgy jártam egyszer,h elkezdtem olvasni egy tök jó törit és nem tudtam őket végigolvasni mert csak regisztráltak olvashatják......
    ezt az egyet bánom ebben a dologban.meg közben aki véletlenül keveredik ezekre az oldalakra azoknak már esélyük sincs ilyen nagyon-nagyon-nagyon jó történeteket olvasni... :D

    VálaszTörlés
  5. syaa thalia szerintem nagyon jó történet és nagyon várom a következőt!!!!! pusyyyy:)

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!
    Tudom milyen érzés, nálam is pont ez van...jön egy-két komi...aztán semmi.
    Ha érdekel titeket, én borzasztóan vártam a frisst és az esetek 95%-ában írok is komit...kivétel akkor nem, amikor telefonról olvasok...mert akkor nem tudok belépni.
    De remélem mostantól mindenki ráállt a komizásra, mert nem akarom, hogy ezentúl nemhogy ritkán, de egyáltalán ne legyen...:)
    nem tudom most mi is van, mert...ááá .
    a lényeg, hogy puszi :)

    VálaszTörlés
  7. Mindenkinek köszönöm, hogy ennyire megértőek vagytok és normálisan álltok az ilyen "kitöréseinkhez".

    Thalia

    VálaszTörlés
  8. Szia Thalia!

    Nagyon szeretem ezt a törid.Egyébként meg igazad van,és teljesen elvárható,ha írsz egy jó törit,engem pedig szórakoztat,az a legkevesebb,hogy megköszönöm néhány sorral.Mindig várom a következőt,és nagyon bírom,amikor beindulsz,s minden nap írsz újat,utána viszont naponta jövök fel,hátha még mindig tart a lendületed....Szóval ne hidd,hogy nem várjuk,csak nem akarunk az agyadra menni a türelmetlenségünkkel.

    VálaszTörlés
  9. Szia Thalia!

    Először is bocsánatot szeretnék kérni hogy legutóbbi fejihez nem írtam komit, ellettem tiltva a géptől mert a fizika nem úgy megy ahogy kéne na de mindegy.Most beszeretném pótolni!Nagyon nagyon jó lett IMÁDTAM!!!!khm... rész hát:D:D...szuper lett:D:D:D.Remélem megtudják beszélni a "nézeteltérésüket".Aztán mint mondtam el voltam tiltva (talán még egy kis ideig el is leszek de majd fellógok mint most:D:D) ez nem azt jelenti hogy nem várom/várjuk a frisst!!!Mi MINDIG várjuk a frissed akár milyen lesz!!!!!!Ez jó lesz ha a buksidba vésed imádunk és imádjuk az írásaid.Én már függő lettem:D:D:D.És igyekszek minél hamarabb kommentelni!!!!

    Puszi:Krisztina

    VálaszTörlés
  10. Én még eddig nem írtam, se kommentbe se chatbe de szeretem a töridet és olvasom és tudom hogy neketek azért lenne fontos hogy erőt is merítsetek belőle de én pedig meg lehet még sokan dolgozok és általába 15 órát egy nap és mikor hazaesek kis pihenés képpen olvasgatok de már nem nagyon van erőm hogy esetleg írjak is ezért meg lehet kövezni de attól még én hű olvasó vagyok és szeretném ha nem szakadna meg itt a történeted főleg hogy már milyen mélyen benne vagyunk....szal remélem lesz folytatás puszi

    VálaszTörlés
  11. Persze Clau neked is igazad van, sőt mindenkinek. Az a baj, hogy nem egyszerű összehangolni az igényeket.
    Természetesen nem az a baj, ha valaki pár részhez nem ír komit, mert ugyan már ilyenre nem lehet kérni senkit, hogy folyamatosan komizzon, Csak elvileg tényleg sokan vagyunk itt és ha csak a 20% érne rá komit írni akkor is kb 30 komi lenne minden résznél. :) És természetesen nem kell agyra főre dícsérni nyugodtan le lehet írni ha valami negatív van azt is. Ha kúltúráltan volt megfogalmazva még sosem haraptam le senki fejét ezért, sőt szeretem az építő kritiket!

    Thalia

    VálaszTörlés
  12. Csak egy kérdésem lenne... Elvárod hogy 200 ezren feljöjjenek? Meg hogy 150 követőd legyen azért hogy megírj egy 10 oldalas fejit??? :O ez nem túlzás egy kicsit? HOgy várhatsz el 200ezres látogatotságot, kiadod parancsba hogy hívjanak ide embereket vagy mi? xD ez hülyeség... már bocs de ez akkor is túlzás... oké hogy fontos s vélemény én is így vok vele... ha még olvasod a blogom akkor te is láthattad a kiírást, de ez "beteges", ha nem írnak komit leckéztesd meg őket. Talán jobb belátásra térnek ha meg nem... hát az szívás.
    Ja am én már nem olvasom a törid... nem azért mert szar vagy valami, de se időm se kedvem. Bri meg biztos jó storyt ír... asszem követője vok, de még nem olvastam el a törit. Fel a fejjel! Majd jönnek azok a komik, előbb vagy utóbb. :)
    "Nem azért kérjük a komit, hogy csak gyűljön, és nem is azért hogy "magunkat dicsértessük" ahogy ezt anno valami chates okoska benyögte, hanem mert Nektek írunk és nem magunknak." <- ezt a részt nem értem... 15ször olvastam el és lehet hogy én vok a hülye, (nem tagadom az vagyok) de ez nem tiszta... itt az építő kritikára próbáltál célozni (?) mert ha igen eléggé értelmetlenre sikeredett.
    xoxo A

    VálaszTörlés
  13. Arra céloztam, hogy én azért írok, hogy az olvasók boldogok legyen, vagy legalább érzelmeket adjak át, mint bármely könyv olvasása, film nézése stb. De ezt nem kell magyarázni. Viszont ezeket csak a komikból tudom leszűrni, mert ha valaki mondjuk elsírta magát egy szomorúbb vagy épp romantikusabb résznél azt én nem látom. Így értettem.
    A másik része meg amit írtál, én nem mondtam, hogy kötelező, nem mondtam, hogy hívjanak embereket bár ha én csak örülök ha minél többen olvassák, szóval nem fogom azt állítani, hogy nem örülnék neki, én csak annyit mondtam ha ezek meglesznek akkor lesz egy ajándék 10 oldalas rész. A szemétség az lett volna, ha azt mondom hogy csak ezek után lesz kövi rész. De erről szó sem volt. Én felajánlottam valamit, akit érdekel érdekel akit nem nem.

    VálaszTörlés
  14. Én nagyon szeretem ezt a blogot és most szeretnék bocsánatot kérni hogy eddig nem igazán írtam komikat csak asszem az elején..
    tudom hogy milyen jól esik nektek ugyhogy ezentul kötelezővé teszem magamnak..:D még ha nemis fogok tudni mit írni akkor is legalább annyit hogy nagyot tetszett vagy vmi..:D és van ugy hogy írok más bloghoz és mire ide keveredek nincs kedvem...XD tudom ez nem mentség meg semmi.. de ezentúl megpróbálok változtatni..:D
    ennyit akartam..
    Puszii

    VálaszTörlés
  15. Na jó most azt fogjátok írni, hogy mit rinyálok akkor... De én még ezt is megértem :D Egyszerűen nem tudok mást írni ez van. Jó biztos mindenki magából indul ki, és könnyű azt mondani nektek, hogy "csak egy nyamvadt komit szeretnék" mikor ti is fáradtak vagytok, kevés időtök, nem csak ide jártok stb.

    VálaszTörlés
  16. Nita Hope=Thalia csak össze vissza vagyok bejelentkezve.

    VálaszTörlés
  17. Szia Thali!

    Csak annyit akartam hozzáfűzni, hogy nekem is a faszom ki van ezzel. Egyre több blogírónál észleljük, hogy nincs komment. mindenki olvassa, de baszna odaírni két sort. márpedig ha valakinek van 20 perce arra, hogy elolvassa lenne 2 perce arra is hogy írjon valamit...
    A fasz ki van már komolyan, hogy x oldal fejit megírok, erre kapok néhány komit. múltkor 20 komi volt, utána 6...
    ennyit erről

    VálaszTörlés
  18. May :D A neved annyira Kaleido Star feelinges :D De igen... Ez van nem értem én sem vagy már nemtom XD Rosszabb eset lenne ha a kutya sem olvasná, de akkor legalább nem csodálkoznék ha csak páran írnak. De igazából én ma mindenkit megértek, szóval nem akarok segget csinálni a számból.

    Thalia

    VálaszTörlés
  19. nem sztem tők jóó so írd megy ez neked:)

    VálaszTörlés
  20. Sziasztok
    Kb. 4-5 napja fedeztem fel magamnak ezt a fajta szórakozást. Azóta elolvastam naggyából 6-7 különböző Robstenes történetet.Komit eddig nem írtam sehova, mert gyakorlatilag most jöttem rá, hogy ez nektek (blogíróknak)miért fontos.És igen, ha valakinek van arra ideje, hogy elolvassa a történetet,akkor egy három szavas -köszijóvóótírjáámég...- bele kell hogy férjen.
    Tehát Thalia-angyalom.
    Jók a történeteid.Kikapcsolnak,szórakoztatnak,
    kiszakítanak a gondjaimból.Várom a folytatást.
    üdv: Edina a

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Tök érthetp amit leírtál, ilyenkor lelkismeret furdallásom lesz...Én is egy lusta disznó vagyok..annyira megérdemelnétek blogírok a komikat. Igazából mikor este 9körül letudok ülni a gép elé, nem is tudom mit csinálnék ha nem lennének blogírok akik megajnádékoznak minket a csodálatosabbnál-csodálatosabb történeteikkel. Sokszor elolvasom a fejit, aztán akarnék írni komit, de annyira nem vagyok a szavak embere, és nagyon fáradt vagyok már addigra, és majd kiesik a szemem a helyéről. Elszórtan szoktam komit írni, nem válogatok, hol ide írok hol máshova. Ahova nem írok, az se azért van mert nem tetszik amit olvastam, csak nincs már energiám rá. Megpróbálok ezentúl erőt venni magamon, és ha éjszaka is van, emlékeztetem magam rá, hogy vissza adjak egy picit,ha csak komiba is, és nem olyan szépen megfogalmazva, mint ahogyan írsz!
    Üdv: Kriszti

    VálaszTörlés
  22. Én még csak most értem ide,de nagyon hiányolom a folytatást!!Nem azért nem reklamálok a frissért,mert nem érdekel,hogy van-e,hanem mert tudom,hogy ha van időd meglepsz minket.Az igazat megvallva van,hogy én is belustulok,ha komi írásról van szó,de imádom ezt a törit ahogy van és nem szeretnélek téged sem lelombozni a komi hiánnyal.Főleg,hogy annyira drága voltál,hogy a kívánságaink szerint alakítottad a törit és bizony az enyémek is közte voltak.Szégyellem is magam,hogy nem komizok rendesen!!!Így ünnepélyesen megfogadom,hogy kommentelni és reklamálni is fogok!!! :D

    VálaszTörlés