2010. szeptember 9., csütörtök

Kérdés:

Sziasztok! Zsu feltette azt a kérdést, amire már számítottam. :)
Nem akarok-e Rob szemszöget írni, ha csak egy pár sort is egy részben...
Nos... Elgondolkodtam rajta még mielőtt elkezdtem volna írni magát a történetet...
Arra gondoltam, hogy nem írnék Robos szemszöget legalábbis még egy ideig...
Az okom pedig az, hogy ha tudnátok Rob mit gondol, akkor hol lenne az izgalom? Akkor hol lenne a találgatás? :D
Később szívesen írok nektek akár teljes részes Rob szemszöget is, de akkor majd Kris szemszöget nem kaptok :P
A kis titkaikat megszeretném tartani a megfelelő alkalomig, ugyanis nem szeretném ha nyálcsorgatva aludnátok olvasás közben :D

Írjatok ha máshogy látjátok :D

4 megjegyzés:

  1. Jó taktika Thalia.XD De egyet értek veled. Igy legalább körömrágva izgulhatunk hőseinkért.XD És persze alig várjuk a napi frisst. Én még mindig csodálód vagyok hogy tudsz egy nap vagyis ink pár óra alatt egy egész fejit megirni. Lehet csak én vagyok enyire ötlethiányos, ez van. De majd most belehúzok. Bekell hozni a Robstenes lemaradásom mivel a bellás storyban már van 4 fejim. Jöhetne már a muzsa hogy megmondja mit irjak.XD
    Na de nem rizsálok.
    Jó az ötleteid és CSODÁLÓD lettem, de tényleg.
    FANTASZTIKUS NEM MÉG ANNÁL IS JOBB töriket irsz. Begyszó. /kezem a szivemen/
    minden nap jök és nézem mikor lesz friss és nagyon várom már /mégha éjfél után van akkor is,körömrágás, hajtúrás, lábrángás, ahogy a mi RobSten párosunk szoktaXD)
    Olvasás után pedig komizok és közben ÖRÖMCSÖRGÖK.XD

    Na kiömlengtem magam.
    HAJRÁ és VÁROM a MAI FRISST!!!!

    Pusssssssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek az elozoekkel. Szerintem is így sokkal izgalmasabb. Igy van min izgulnunk, meg hogy mi fog torténni. Ha Rob szemszogébol is tudnank a dolgokat akkkor nem lenne annyira izgalmas. Igy van miért feljárnom az oldalra olyan gyakran, hátha van fris feji. Már alíg várom a mai frist!!!
    Pusz
    Zsu

    VálaszTörlés
  3. Szia. Első sorban imádom a történetet, nagyon jó nagyon izgalmas, egyetértek veled, ha lenne Rob szemszög is akkor nem lenne már annyira izgalmas, igy jó most, van min gondolkozzak éjjel mikor nem tudok aludni :), nagyon szeretem a történetet várom a frisseket. Nem mindig irok komit jobban mondva ez az első alkalom itt nálad de majd igyekszem irni.
    u.i nézz be hozzám is, én csak most kezdtem neki és nem vagyok valami biztos magamban
    http://szavaknelkuliszerelem.blogspot.com/
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  4. Sztem jogos és egyet értek vele xD
    mert igazad van akk nem lenne ennyire izgi XD
    By Kata

    VálaszTörlés