2011. február 8., kedd

Friss és egy kérdés :))

Friss ma! :) Igen végre eljutottam odáig, hogy letegyem a fenekem és írjak nektek :)
Ugyanakkor szeretném megkérdezni, hogy mit szeretnétek?
Írjatok le bármit ami eszetekbe jut, de egy kicsit konkrétabban. Ilyenekre gondolok, hogy ha azt írjátok bonyodalom, akkor azt is, hogy milyen bonyodalom, ha azt, hogy szex, akkor írjátok, hogy hol vagy mi legyen a különlegessége, ha azt írjátok valami barátokkal közös dolog akkor mi legyen a program hova menjenek stb... Vagy ha esetleg Tomról és Shane-ről, Madieről és Garrett-ről szeretnétek többet tudni azt is írjátok meg. Egyszerűen mindent, hogy mit szeretnétek!!! :))

24 megjegyzés:

  1. Szerintem lehetne egy kis bonyodalom. Mondjuk Robra rámozdulhatna egy csaj a bárban és ez miatt Kris féltékeny lesz és egy kicsit összekapnak. De aztán jöhetne a forró kibékülés!:P

    Másik ötlet:szex a tesi szertárban!:P

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ez sztem egy picit perverz lesz, de SEX. :) Elmehetnének valahova kettecsként....Rob családjához, ha már Kristenéknél voltak, vagy a barátok meglephetnék őket valami utazással, h legyenek egy kicsit kettesben. Esetleg kocsiban... :D = lehet mind a 3 is...
    És lehetne az a különlegessége, h Rob szülinapja... :)

    VálaszTörlés
  3. Tom és Shane-ről jó lenne még több info, h most h is állnak valójában, meg Madie és Garrett is érdekelne. Legalábbis engem biztos!!!!
    De az se lenne rossz amit az előttem szóló mondott!!! Bonyodalom bármikor jöhet, azok a legjobbak!!!! :D

    VálaszTörlés
  4. szerintem meg olyasmi lehetne ,hogy majdnem lebuknak az egyetemen mondjuk a tesi szertáros dolog nem is olyan rossz ötlet vagy mondjuk egy tanterem !mindegy csak jó pikás legyen üdv Marika

    VálaszTörlés
  5. szerintem robra motduljon 1 csaj aki az ex-e.Kris ezt meglátja és szkít robbal. ám rob részegen elmondja mitörtént de persze viccesen. ÉS A BÉKÜLÉS NE LEGYEN GYENGE!!!!! ;)

    VálaszTörlés
  6. Névtelen 1- az a baj, hogy a féltékenységgel úgy vagyok, hogy minden ficiben benna van szóval sablon... Persze ha nem találok ki helyette valami eredetit akkor úgyis az lesz, de az csak B verzió :D A szex a szertárban viszont hm.... Egyszer már úgyis elkezdték :D

    VálaszTörlés
  7. Little J oké, akkor valamelyiket megírom nektek :D De azt ne felejtsd el, hogy Robnak nincs családja... Tudod csak Vick, azért ő neveli egyedül... :)

    VálaszTörlés
  8. Beemacyka oké meglesz! Akkor lesz egy csajos rész is! :))

    VálaszTörlés
  9. Én is bonyodalomnak örülnék.:) Valaki rájöhetne h Krisnek tanár a pasija pl. egy oda járó diák és bekavar + fenyegeti őket + Robra mozduljon rá vki...xD

    VálaszTörlés
  10. Marika oké, a te ötleted is megoldható :D

    VálaszTörlés
  11. Névtelen 2- neked is ugyanazt mondanám, mint Névtelen 1-nek, hogy a féltékenységet inkább meghagyom B verziónak, azért amit leírtam, de ettől még nincs kizárva! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia Thaliám! :)

    Először is örülök, hogy ma lesz egy újabb remek fejezet tőled :) Másodszor: csatlakozom az előttem szólókhoz :P legyen benne egy kis pikás, sőt nagyon pikáns rész xD egy kis szex a perverz bandának xD

    Millió puszi: Beus

    VálaszTörlés
  13. Névtelen 3- meglesz! Az sms-sek már ezt a folyamatot indították el, csak még nem tudom hogy legyen pontosan :D

    VálaszTörlés
  14. Beus na jó......... :D Komolyan mondom már annyira unom a szex írást, de nem másért, csak 4 Rs fici után már úgy érzem hogy kiírtam magamból mindent és már csak ismétlem magam. Pont a múltkor írta valaki, hogy milyen jó, hogy nálam minden szex új és más... Na ennek nagyon örültem, csak az a baj, hogy én nem így érzem. De ezzel nem azt mondom, mert persze, hogy kaptok szexet, csak ha van új ötletetek ami még nem volt akkor írjátok le, minden szemérmeskedés nélkül! :D

    VálaszTörlés
  15. Szia! Szerintem menjenek el a haverokkal egy kis buliba, ahol Kris találkozna egy régi fiú ismerősével. S mint kiderolne a fiúnak nem lenne közömbös Kris. S mondjuk ezzel a fiúval egy kis baráti tánc, ami miatt Robból kikell a birtoklási vágy. Összevesznek, de utána jöhetne egy kis béküléses szex.
    (De a fiú ne tűnjön el ezután, hanem bolygassa fel a szerelmes pár életét, tele félreértésekkel, legyenek Kris-szel tök jó viszonyban, s akarjon is többet Kris-től mint barátság)
    Szóval én jobban szeretem az olyan részeket, ahol Rob a féltékeny fél, s nem Kris. Na mindegy ez az én személyes véleményem :)

    VálaszTörlés
  16. Hát a bonyodalom,az jöhet,csak kövesse békülés.Az nem lenne rossz,ha tényleg valami csajszer kavarna be a dologba,akár a bárban,vagy a suliban.Természetesen békülés gyanánt jöhet a sex,hogy hol az szinte mind1 csak legyen benne egy kis vadság,hamár békülésről van szó...mondjuk:felbukkan ez a nő(esetleg a múltból :). ),rámászik Robra,ő ellen áll persze,csak kicsit megkésve,(szegény hirtelen azt sem tudja mi történt)de Kris azt már nem látja,elrohan de nem megy haza,mondjuk a főnökétől kér segítséget..Robci keresi kétségbeesve,de semmi,majd másnap az órán(röplabda vagy ének is lehet)találkoznak.Végigszenvedik az órát,ezt követően Kris lelépne,de Rob nem hagyja(jöhet a békülés)és ott teperi le a tornateremben/énekteremben mit sem törődve a lebukás veszélyével,csak egymásnak esnek...Valami ilyesmire gondoltam,persze az általad megírt sokkal jobb kivitelben.:)
    Esetleg fény derülhetne az sms-ezőre,vagy legalább valami infót csepegtethetnél róla nekünk. :D
    És mi újság Sammel,róla is keveset tudunk??? :)

    VálaszTörlés
  17. Szóval, ha nem szeretnél szexet vagy fltékenységet, akkor nem lehetne, hogy Krist valaki rávegye egy buli alkalmával, hogy énekeljen, s mindenkinek nagyon tetszene, s az ének után odamenne egy férfi, aki megkérné, hogy énekeljen a bandájában?? (de csak úgy hobbi szinten) De Kris nem akarja elvállalni, de Tom és Sam a kis hülye, de mégis imádnivaló személyiségével mégis rávennék........

    VálaszTörlés
  18. Na Poncsi ez is tök eredeti! Like! :D Akkor ez is lesz! De csajok majd szóljatok, ha valamit megígérek és nincs benne! Tessék reklamálni :D

    VálaszTörlés
  19. Nik oké, akkor Samről is lesz!! Amúgy tetszik amit leírtál, én is szeretem az ilyen részeket, csak te is féltékenységet akarsz. Bár ha ennyien szeretnétek, akkor lehet egy idő után azt mondom, hogy éljenek a sablonok és jöjjön a B verzió, a féltékenység :D

    VálaszTörlés
  20. Szerintem is amit Poncsi irt h elmennek a haverokkal bulizni és Krisre rámászik egy fiú aki az egyetemen járnak egy évfolyamon nah és Rob nem rohanhat oda h az az ő barátnője...
    Kris meg egy kicsit sokat ivott... de egy két tapi után elküldi .Rob meg nem tudja hova tenni...meg lehet a rejtélyes sms :)
    nem tudom valami ilyesmi...
    Nóri

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Ének és tesi órák!!!!!!!!!!
    Lebukás, Robot kirúgják.
    Kris tanulmányi útja.
    Flörtök másokkal /mindkét fél részéről/.
    Látogatás, lebukás, szakítás. féltékenység. /nem baj, ha sablonos!/
    Esetleg Kris lehetne /véletlenül/ terhes.
    De.... szerintem írj, amit Te akarsz! XD
    Puszi: Irma

    VálaszTörlés
  22. Nóri erre írtam már, olvasd el kicsit feljebb, de köszönöm, hogy írtál, legalább tudom, hogy te is ezt szeretnéd!!! :)

    VálaszTörlés
  23. Irmám akkor is kő kövön nem marad! :D Nálam még mindig a 2. számú fici a bunkó Robos téma a nyerő XD

    VálaszTörlés
  24. Derüljön fény egy titokra... (nem tom volt már itt??) Titok: pl. egy eltitkolt féltestvér vagy valami... :D
    Aria

    VálaszTörlés