2010. december 13., hétfő

------

13 komment....... Jó, én nem fogok sem hisztizni sem fenyegetőzni. Akik komiztak azoknak nagyon szépen köszönöm :) . Azt az egyet nem értem, hogy ott van a kommenttel kapcsolatos szavazás, ahol olyan eredmények jöttek ki, amik az oldalon egyáltalán nem látszanak... Viszonylag sokan pipálták azt a verziót, hogy szívesebben komiznak ha nincs komihatár... Megcsináltam. Akkor  ők ilyenkor hol vannak?
Jó mindegy, mondom én nem bántok senkit. Ha nyamvadt 15 komit nem lehet kérni, akkor az minősíti a történetet és az írót is. Nincs többé komihatár. Mi a fenének?  Friss: Még nem tudom mikor.

5 megjegyzés:

  1. Édes, teljesen megértelek! :S :S Ha meg fenyegetsz az baj, ha nem akkor azt hiszik nincs komi, ismerős...
    Tudod csak simán vagy kevesebb rész lesz, vagy egyszerűsítesz : XDXD Rob ment Kristennel ide. (stop) Egymásra néztek. (stop). Megkívánták egymást.(stop)*b*********k!! XDXD STOP És jöhet a kövi rész XD
    (LLLLLLLLL) ;-)

    VálaszTörlés
  2. :D :D :D Na most megnevettettél, pedig itt duzzogtam egész délelőtt :D :D Van amikor totál nem érdekel, csak írok és írok, de van amikor az írás megáll, és itt is úgy látom, hogy nem olyan fontos amit csinálok, akkor meg totál elmegy még az életkedvem is XD Pedig volt már, hogy azt mondtam ááá ma nincs kedvem írni, aztán feljöttem megnéztem a sok komit, és azt mondtam na jó, muszáj lesz hozni valamit este, mert egyszerűen hálás voltam, és ki akartam fejezni a hálám feléjük. :)
    Ancsám: Szeretlek /stop) Köszönöm (stop) :D

    Thalia

    VálaszTörlés
  3. Jaj Thalia! Totál megértem hogy kiakadtál. Azt viszont, hogy ez minősíti az írót és a történetet is, sürgősen verd ki a fejedből.
    Tudod, már kifejtettem azt hiszem neked is, hogy nem vagyok híve a komihatáros sztoriknak. Persze teljes mértékben megértem az írók szemszögét is, hiszen ez az egyetlen módja, hogy visszajelzést kapjanak arról, hogy amit csinálnak kinek, mennyire tetszik. De ugyanakkor magamról is tudom, hogy ami nem tetszik, azt nem olvasom tovább, de akkor sem fogom pocskondiázni az írót, ha nekem nagyon nem jön be a története vagy az írásmódja.
    Ha viszont egy történet elnyerte a tetszésem, akkor mindenféle komihatár nélkül is fogok írni pár sort, vagy egy "tetszik"-et az írónak, már persze, ha a lustaság nem győzedelmeskedik rajtam.
    Persze megérteném, ha most azt mondanád, hogy akkor addig nem hozol frisst, amíg nincs meg az x komi, de sajna sok helyen látom, hogy ez viszont azoknak a büntetés, akik rendszeresen olvasnak, és komiznak.
    Sokan biztos, hogy a lustaságuk, vagy esetleg az időhiányuk miatt nem írnak, de szerintem sokan vannak, akik úgy gondolják, jó, elolvastam, jöhet a következő.
    Ezen pedig nem hiszem, hogy tudsz, tudnánk változtatni.
    Lehet, hogy egy két feji erejéig írnának, aztán megint elmaradoznának.
    Ez nem hiszen, hogy nemtörődömség, csak azt hiszem, nekik így a kényelmes.
    Úgyhogy ezen légyszíves ne akadj ki. Te csak írj nekünk, írunk mi 15 ember helyett is neked, ha szeretnéd, csak győzd olvasni....
    A másik pedig, egyáltalán nem minősíti sem a sztorid, sem az irói tehetséged az, hogy hányan írnak neked visszajelzést.
    Nem fogom mégegyszer leírni, mi a véleményem a történetedről, történeteidről.
    Tudod te azt már úgyis elég jól.
    Függetlenül az irói nevedtől, meg mindenféle más tényezőtől.
    Nem hiszem, ha az minősítés lenne, ha minden feji után, semmitmondó kommentek hada lenne itt.
    Légyszíves ne keseredj el.
    Írj te csak nekünk, hiszen annak a kis csapatnak, akik itt összejöttek, azt hiszem ez minden vágya. Ezért jövünk ide mindennap többször is, ezért vagyunk itt minden este, azt hiszem (pedig sok blogon járkálok), hogy kevés az ilyen, ahol ilyen remek kis társaság kupálódott össze. Nagyon jó, hogy állandó emberkékkel találkozol a chaten, hogy bármiről tudsz beszélgetni miközben arra várunk, hogy mikor lesz fent a friss feji.
    Úgyhogy mindamellet, hogy megértelek téged, kérlek ezen ne keseredj el.
    Fantasztikus a történeted, fantasztikus az is, ahogy írsz, ne becsüld le magad.
    És nehogy "egyszerüsíts" vagy kevesebb részt hozz!! Ez így jó, ahogy te csinálod!!!
    Na azt hiszem megint összehordtam egy kevés kis hülyeséget, bocsáss meg érte, remélem ki tudod hámozni belőle a lényeget!

    És én akkor is nagyon várom a frisst, bármikor hozod is!!!!

    Zsu

    VálaszTörlés
  4. Drága Thaliám! Én is teljesen megértelek!! És nagyon is igaza van Ancsának!! Sztem többen vannak úgy vele, h tök jó, nincs komihatár, örüljünk .. viszont ha már elolvassák,szavaznak is, akkor már írhatnának is .. de ezek szerint nem mindenki van ezzel tisztában .. persze nem akarok senkit sem bántani!! És Életke, ne menjen el a kedved, hisz nagyon is jól írsz, fantasztikus vagy :D
    Szóval ne búsulj, és nagyon sokan vagyunk, akik támogatnak és szeretnek!! :) (LLLL)
    Nagy cuppanós(KKK)

    VálaszTörlés
  5. Szia csajos!
    Hááát én nem vagyok nagy komi író ( a tegnapi bejegyzésedet is most olvastam el alaposan....) Szóval: szerintem többünk nevében nyilatkozok akkor, amikor arra hivatkozok, hogy az ünnepek közeledtével kissé megszaporodik az ember teendői. Így amikor rutinból szombat este már nem is kattintok erre az oldalra, mert tudom, hogy az X factort nézed, és úgysem lesz friss, akkor bizony letaglóz az, hogy még vasárnap sem vonulhatok el a "való világból".
    Szerintem marhaság, hogy "minősíti az írót és a történetet is" a komik száma. Sokunknak, már csak az olvasás marad, mint értelmes szabadidős tevékenység (ami még csak pénzbe se kerül), amelyet csak tetéz az a tény, hogy kedvenc párosom a főszereplőd. Ezért kérlek arra, hogy tarts magad a korábbi frissítési rendszerességedhez, mert ezzel igazán megszépíted mások hétköznapját.

    Puszi: Katabanya (két gyermekes anyuka)

    VálaszTörlés