2010. november 24., szerda

Rob, mint tesitanár :D :D :D




Köszi Ancsám! (L)

3 megjegyzés:

  1. Közben írom a hülyeségeket amúgy RPD-re XD
    Tehát szerintem így történt:
    A videón, miután eljárták az indián táncot a képzeletbeli tűz körül, melyet Jackson steppelő mókus diktált, majd világbajnokat megszégyenítő karcsapkodásba kezdett Kellan, Rob gondolt egyet és kinézte a közelében lévő Ashley(?XD)-t hogy rákjárásban beoson a kör közepére, és elhagyja a területet..majd miután ez a mozdulat nem jött össze, púcsítani kezdett hogy valaki talicskázzon vele...de pórul járt a szentem, mert nagy balerina(XDXD) lábait az ég adta világon senki se fogta meg...röhögött saját magán majd gondolt egyet:
    - Basszátok meg! (XD)
    és hátravetődött XD Így született meg, a káprázatos Robféle simpla bukfenc :)
    Jó kedv garantála XD

    VálaszTörlés
  2. Sztem ez vmi eszméletlen:D kb 30x néztem meg és annyiszor végig röhögtem :D hihetetlen , am imádom a kis csámpi lábait főleg h az én lábam ugyanien ha nem csámpibb:D:D
    Becca

    VálaszTörlés