2010. november 6., szombat

Megint egy kis kitérő....

Lehet, hogy ma nem lesz friss, még nem tudom, mert este X-factor.... De most nem ez a lényeg....


A chatben Rékával arról beszélgettünk, hogy az emberek miért olvasnak el rengeteg Tw és Rs fanficet és más történeteket pedig nem...
Neki van egy saját története amely egyik kategóriába sem sorolható és emiatt alig járnak hozzá, pedig aki odatéved és időt szán az elolvasásra meg van elégedve a történettel.
Ezen én is elgondolkodtam egy kicsit, és lehet, hogy most magam ellen fogok beszélni, de muszáj...
Vegyük például Spirit Blisst, Benina-t és Szurovecz Kittit, akik most sikeres kezdő íróknak mondhatók, mert hatalmas a rajongó táboruk és biztos vagyok benne, hogy ha hamarosan kijönnek a könyveik akkor nagyon sok ember megveszi majd őket. De!
Ők hogy tudták felépíteni ezt a hatalmas rajongó tábort? Úgy, hogy SB és B Twilight ficit írtak és csak utána egy más témájú könyvet amikor már volt ki elolvassa azt is...
SzK pedig a Gyémántfiút úgy harangozta be, hogy Rob ihlette a karaktert... Ami ugye tudjuk, hogy azt jelenti, semmi köze az egészhez, de az emberek mégis egyből rákaptak, csak azért mert szóba került RPattz neve.
Senki ne értsen félre, én nagyon tisztelem őket és nem tartom rossznak amit csináltak!
Csak:
Elgondolkodtam azon, hogy ha ezek az emberek kihagyták volna az egész "balhéból" Robot vagy a Twilightot, akkor most nem tartanának sehol csak lenne egy no name történetük pár olvasóval, holott attól még ugyanolyan tehetségesek lennének függetlenül attól milyen témában írnak.

Kérdés mindenkihez: Miért nem olvasunk no name történeteket?
Ha úgy vesszük az én történetem is egy külön álló dolog, és ha tegyük fel holnaptól átírnám a neveket és névlegesen nem Rob és Kristen lennének a főszereplők akkor holnap utánra mindenki elmenekülne?

/ Tudom, hogy ezzel a megnyilvánulással jól seggberúgtam magam, de fáj látni, hogy az én történetem esetleg csak azért felkapottabb, mint egy másik íróé, mert én két olyan nevet írtam bele, ami manapság divatos... Kérlek most ne utáljatok hiszen én sem vagyok jobb és nem is lecseszésnek szántam... Csak ha egyszer az embert többen olvassák, akkor néha képes kinyitni a száját, hátha válaszokat is kap a kérdésekre.../

19 megjegyzés:

  1. szia:) sokan meg én is leginkább azért is olvasok Robsten történeteket mert jól betudom rakni a történetbe a főszereplőket ..:) meg legtöbbünk szeretik őket...(remélem értitek:) meg nagyon jó történeteket tudtok írni .:) bár én is tudnék írni:)
    puszi Nóri

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Szerintem csak azért nem látogatják/juk ezeket az oldalakat, mert nincsenek kellőképpen hirdetve.

    Én személy szerint olvasok olyan történeteket, amik sem RPattz-hez, sem Robstenhez, sem pedig a Twilight világához nem tartoznak, de arra már nem emlékszem, hogyan is találtam rájuk. Csak kattintgattam jobbra-balra, megtaláltam őket, beleolvastam a töribe és megszerettem őket. Ennek megfelelően, hogyha nem írtam volna fel az oldalak címét, ma már meg sem találnám őket...

    Az a baj, hogy mivel az általam felsorolt egyik kategóriába sem tartoznak,és az emberek nagy többsége csak ilyen blogokat olvas, nem igazán talál rájuk, mert az ilyen történetű helyeken csak ritkán vannak hirdetve...

    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Thalia!
    Nem te vagy az első, aki ezen rágja magát.
    Ezeket a kérdéseket, már én is feltettem, csak magamnak.
    sajnos nem tudok rá válaszolni.
    Talán:
    Azért, mert sokan nagy rajongói RSnek, és ezeken az illúziókon keresztül, olyan, mintha betekintést nyerhetnének a szerelmükbe, az életükbe.
    Talán már annyira elvakítja őket ez a dolog, hogy nem hajlandóak más témájú romantikus történetet olvasni.
    *személy szerint, én néha szoktam*
    Ez az én véleményem.
    (L)

    VálaszTörlés
  4. Szia:)

    Teljes mértékben megértem a kiakadásod:)
    Hisz én is ebben a cipőben jártam, míg Angyalka ki nem tette az oldalára a "no name" oldalamat.
    Miután kirakott megszaporodott az olvasótáborom:) Ezért örökre hálás leszek neki(L)
    Egyetértek az előttem szólókkal, hogy sokan olyan fanatikusok(köztük én is), hogy nem hajlandóak más témájú történetet olvasni. Én szoktam, és nagyon szeretem, mert rengeteg tehetséges író van, csak nem lehet rájuk találni mivel, hogy úgy mondjam, az RS történeteké a mai piac:)
    Valamit ki kéne találni és összegyűjteni pár "no name" oldalt és reklámozni, hogy másokhoz is eljusson!!!

    Puszillak és szerintem nagyon jó, hogy felhoztad ezt a témát!!! :D

    VálaszTörlés
  5. szia
    nekem az a szerény véleményem erről h az emberek azért olvasnak robstenes töriket mert őket képzelik bele az adott karakterbe.és ez nem rossz amin te gondolkozol,hisz nekem is már eszembejutott már.
    szerintem ha nem rob és nem kristen lenne a nevük akkor már teljes más értelmet nyerne az egész.mert így az olvasó beleképzel egy létező személyt. SZERINTEM......
    de ez csak az én véleményem.....

    VálaszTörlés
  6. Visszajövök egy kicsit és helyzet van.
    Na hát tudod nekem sokáig fogalmam sem volt mi az Twilight, ki az az RP meg KS.
    A filmet is vagy fél évvel a megjelenés után néztem meg.
    Na de onnantól elkapott a gépszíj.
    Régen rengeteget olvastam, aztán jöttek a sulik, egyre keményebben, jött a meló és mellette tovább a sulik, mindenre nem volt időm, sajna az olvasás maradt el.
    Aztán jött a család, gyerek, meló mellett megint csak az olvasás volt az utolsó.
    Aztán amikor végig néztem a filmet, el kezdett izgatni a történet, hogy ennek így, most nem lehet vége. Már másnap a netet bújtam, és egy hét alatt elolvastam az összes könyvet.
    Na innentől olvasok újra. Most is folyamatosan, Adrian, Kenyon, Ward és még sorolhatnám.
    Jöttek a blogok, amikről addig azt sem tudtam, hogy léteznek, főleg ilyenek, hogy egy adott történetet tovább vagy újra írnak.
    Benina volt az első, aztán jött Alice23, Spirit, és még sorolhatnám.
    Igazából nekem nem is annyira Rob és Kristen jött be, hanem sokági Ed és Bella.
    Bár szurkolok nekik és hiszek Robstenben, de tulajdonképpen nem vagyok elvakult Rob fanatikus, sem Kris rajongó.
    Épp ezért amikor először találtam Robos ficeket, bevallom elolvastam olyat is ami nem RS, hanem Rob és egy más személy. Azok közt is van említésre méltó.
    Így bátran állíthatom, hogy pl nekem nem az a fontos, hogy Rob és Kristen legyen a szereplő neve, de mégis nagyon szeretem az ilyen blogokat, mert van egy kép előttem, amihez tudom kötni a szereplőket, egy arc amit azonosítani tudok azzal az érzéssel amit kivált belőlem az olvasás során. Ezért örülök, hogy most már egyre több oldalon látom, hogy fenn vanak képek a szereplőkről.
    Jöttek sorba a különböző történetek, hiszen bőven van válogatni való.
    Van egy író aki a blogján megjelent történetét kiadta könyv formában más nevekkel. Tehát pont ezt csinálta amire te gondolsz.
    Egy ismerősöm megrendelte a könyvet, beszélgettünk róla, én nem olvastam, de valahogy ő úgy érezte, hogy furcsa volt úgy olvasni, hogy más nevekkel. Lehet, ha előtte nem olvasta volna RS formában, akkor jobb lett volna az élmény, de így fura volt. De a történet akkor is és RS formában is lenyűgözte.
    Úgyhogy én úgy gondolom, nem az számít hogy hívod a szereplőid, hanem az író személye.
    Hiszen mint írtam már elég sok blogba beleolvasok, és bár lehet számtalan ahol Robnak és Kristennek hívják a szereplőket, egyáltalán nem nyerte el a tetszésem, mert olyan az író stílusa, modora vagy nem utolsó sorban a fogalmazása, helyesírása.
    Igen mert ez is lényeges. Itt nem az elgépelésekre gondolok, hanem az alapvető helyesírási szabályokra. Az élvezetes olvasás alapfeltétele.
    Úgyhogy szerintem akkor is sokan olvasnának, ha mától mondjuk Damonnak és Elenának hívnád a szereplőid (na ez vicc volt!!!!!!!), de biztos vagyok benne, hogy tényleg sokunkat először Rob és Kristen fog meg, azért kezdjük olvasni a blogot.
    Valóban igaz, hogy valószínűleg a no names (most leesett hogy mit jelent, büszke vagyok magamra!!!) blogok közt is vannak nagyon jók, de igen biztos, hogy sokan azért nem olvassák őket mert nem az épp aktuális tinikedvencekkel foglalkozik.
    Na ebbe jól belemelegedtem, de ha már beírtam, nem törlöm ki, de együttérzésem aki végig olvasta.
    Úgyhogy légyszíves Thalia írd csak nekünk Rob és Kris történetét végig, aztán ha kezdesz mást biztos hogy már azt is fogjuk olvasni. Mert igen, ezt tuti "ugródeszka", ahogy az volt az általad felsorolt íróknak is.
    Bár lehet, hogy nem rossz ötlet, ha ezeket a no names sztorikat is hírdetitek az oldalakon, hiszen lehet, hogy sokan nem is imerik őket, hiszen az ilyen és hasonló oldalakon, szinte csak a témával kapcsolatos blogok vannak fenn.

    VálaszTörlés
  7. És ha olvassa ezt a bejegyzést olyan, aki szintén blogol, lehet hogy hasonló témában vagy akár másban, én az olvasók nevében (kövezzen meg aki nem ért velem egyet) csak azt kérem, hogy ahogy ezeken az általunk nagyon szeretett blogokon az írók, tartsátok a kapcsolatot az olvasókkal! Nem kell naponta több órás chat vagy bármilyen kapcsolat, csak egy-egy bejegyzés, hogy gondoltok ránk, megértjük ha suli, vagy meló mellett nem tudtok nekünk mindennap frisset hozni, de azért a rendszerességre próbáljatok törekedni, ne tünjetek el hónapokra, hetekre. És legfőképp ne hagyjátok félbe, harmadába abba a történetet.
    Persze gondolom itt pont azok az írók vannak, akikre ez pont nem vonatkozik, hiszen ahogy észrevettem itt pont azok az írók szoknak megjelenni, akik azt bizonyítják be, hogy igenis fontosak nekik az olvasóik.
    Köszönettel tartozunk ezért mindannyiótoknak. Mindazokért a percekért, amiket a történeteitek olvasásával tölhtetünk.
    És higyjétek el ez többet számít, mint az hogy milyen néven szereplnek a szereplőitek, mennyi drámát visztek bele egy-egy történetbe, vagy éppen mennyi khmm...van egy egy fejezetbe.
    Az író személye éppen olyan fontos, mint maga az irománya.
    Hiszen amit ír, abba akarva-akaratlanul ő is benne van, benne vannak az érzései, álmai, vágyai, esetleg vele megtörtént dolgok.
    Úgyhogy kérlek írjatok, írjatok nekünk még sok-sok szépet, hogy élvezhessünk minden az oldalaitokon töltött percet.
    Köszönjük Neked, Nektek!
    Zsu

    VálaszTörlés
  8. Bocsi egybe nem tudtam elküldeni. És tudom hogy a második nem is itt kellen hogy megjelenjen, de remélem páran azért elolvassák, és megfogadják.
    Köszönöm, hogy végig olvastad, ne haragudj, de ennyibe fért bele, ami most eszembe jutott.
    Zsu

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Én csak ezt az egy Robstent olvasom, mellette pedig egy csomó olyat aminek semmi köze egyikőjükhöz sem!
    beanenének tényleg lesz könyve???????????
    Erről nem is tudtam!!!!!!!!
    Hol lehet megtudni róla valamit????????

    Üdv
    Melinda

    VálaszTörlés
  10. sziasztok

    bocs, én csak ZSU-t szeretném megkérni, hogy írjon nekem egy emailt, szeretnék tőle kérdezni ezt-azt.

    köszi :)

    szilalwaysrs@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Hmm..hát ezen már én is elgondolkodtam...bár én az RS fic irok bandáját erősitem, még se olvasgatok nagyon....leszögezem hogy Twilight fan műveket egyáltalán nem olvasok! Ha valaki írna ilyennek kapcsolatban akkor megnézném az oldalt max az alap ötletet, de még azt se. Ok: Meyer könyv sorozata számomara szent és sérthetetlen! Nem vagyok kiváncsi más elképzelésére, nem azért mert lealacsonyitom vagy hasonló, egyszerüen nekem tökéletesen megfelel az a változat! Az RS sztorik se nagy valamik... gyakorlatilag no name! Attól hogy a film föszereplőiről szól még nem egy fajta fan art!No name fic! Én ezt igy fogom fel... plusz én igazából is könyvet irok annak pedig semmi köze semmilyen történethez...személyes dolgokról szól..amolyan emlékírat.
    Ja és az hogy miért nem olvassak..egyszerű! Emberi pszihológia a többséget követjük bármit is mondjanak.Ez benne van az emberben! :/
    Ja és én eredetileg teljesen véletlen kezdtem írni RS törit! egyzserüen megtetszet...és bár elég elfoglalat vagyok az iráshoz a suli miatt...és sajnos nem olyan fejezetek születnek amilyeneket elképzelek, de még is szertem és csinálom, nem az olvasoim miatt, mert azok szinte semmyilyen kapcsolatot nem teremtenek velem kivéve egy aminek nagyon örülök. Szal aki elkezdi a no name történetet az az irás szeretette miatt csinálja és ne az olvasok kedvérét! Mikor Step elkezdte írni a könyvet szinte senki nem ismerte... a barátai a családja biztatta szal azt ajánlom hogy ne vad idegenen véleménye legyen fontos hanem a baráti, családi társoságé :D
    Bocsi a hibáért vagy félre irásért..siettem! :/
    puszi
    Haley

    VálaszTörlés
  12. Kedves Thalia!

    Erre tévedtem, és láttam milyen dolgok folynak erre, egyszer már linkelted egy chatbe a blogod, és akkor is láttam, jártam már blogodon.
    A kiírás, amit írtál... - miért nem olvassák a külön történetet? a sajátot? személyek miatt?
    mond, őszintén, te hány olyan blogon fordulsz meg, ami nem RS-ről szól, vagy nem TW-ról? Mond, te miért írsz akkor RS-t? Miért vagy kiakadva? Oké, Rékaa. Ír egy történetet, olvassák páran, lehet többen, csak nem jeleznek!
    A saját történetre nem kapnak rá az emberek, annyira - ez tény.
    de szerintem előbb érdemes lenne magunkba nézni (bár nem ismerlek téged, ez igaz, nem tudom mit olvasol), és utána kioktatni másokat!
    Vannak olyan írok, kik már régóta csinálják, és igen, többeknek is összejött a könyv is, és NEM csak azért lett felkapott a nem tudom kinek a könyve, mert RS volt az alapstory, HANEM mert jó a történet, mert olvasmányos, még izgalmas is.
    Aki meg átírja a szereplőket, azzal meg mi a baj? - igaz, hogy RS story-nak írta meg, de ezt honnan tudja akkor már, mikor megvette, és nem is hallott róla előtte, hanem csak a blogra kattolt, látta, hogy milyen, tetszett neki a leírás, és megvette, mert szeret olvasni! - honnan tudja, hogy RS volt eredetileg? - na látod, nem is tudja, hogy valójában ez egy RS töri... :/
    Az a szánalmas, mikor azzal hirdeted a saját történeted, hogy Rob, meg ők! - mert el akarja adni!
    de akiről feltehetőleg zsu beszélt, igaz, hogy átírta a neveket, de ezt ki tudja? - az, aki olvasta a történetét, és aki nem? csak a könyvnek a blogját olvasta, az honnan a fenéből tudja??
    szóval szerintem, nem kéne bántani itt embereket, így néhány beszólással.
    kerestem a blogodon bloglistákat...
    találtam pár dolgot...

    Legjobb Robsten blogok
    Blogcserék /Rs/
    Blogcserék Tw
    Egyéb témájú blogok

    4 külön kategóriát találtam... és tudod mi az elszomorító?
    KETTŐ darab van az egyéb témájúban... akkor mutass példát! - akkora az olvasó közönséged, mutasd meg neki az igazi saját szerzeményeket!

    sourire

    VálaszTörlés
  13. Kedves Sourire!

    Nem igazán értelek. Igazán nem szeretnék veszekedni veled, mert nem szeretem az ellenséges hangnemet, főleg akkor nem ha nem szolgáltam rá.
    Először is nem vagyok kiakadva. Én csak feltettem egy kérdést és kíváncsi voltam a válaszokra. Örülök neki, hogy megtettem, mert nagyon sok értelmes válasz jött több szemszögből is, és mint kiderül nem én vagyok az egyetlen, aki kíváncsi volt erre.
    Azt írod, hogy nem ismersz és nem tudod, hogy én mit olvasok mégis úgy írsz nekem, mintha egyből feltételeznéd, hogy én csak fictionokat olvasok. Nem így van. És igen, biztosan olvashatnék még többet ha időm engedné, de nem engedi, mert jelen pillanatban szívesebben írok, mint olvasok.
    Azért írok Rs-t, mert nagyon bírom a való életben ezt a párost és pár blogon láttam már a "ha nem, tudsz újat kitalálni" kifejezést, hát én meg úgy gondoltam, hogy kitaláltam valami újat, ami még nem volt ezért gondoltam ebben is kipróbálom magam, mert a történetírásban kicsit megrekedtem.
    Én senkit sem bántottam meg a kiírással, mert direkt odaírtam a három író neve után, hogy tisztelem őket csak példának hoztam fel.
    Ha még egyszer elolvasnád akkor láthatnád magad is, hogy semmi bántót nem írtam, ahogy azt is, hogy megkértem mindenkit arra, ha ismer "no name" történeteket akkor küldje el a mail címemre és nagyon szívesen kiteszem. Ezután azt sem értem, hogy miért kaptam meg tőled a nálad hány kategóriában hányan vannak dolgot. Láthatod, hogy a többi kategóriában sincsenek többen, mivel én csak a legelső résznél linkelgettem chatekbe azóta nem reklámoztam az oldalt sehol.
    Remélem ez az üzenet sem sikerült ellenszenvesre, mert nem szerettem volna, csak egyszerűen nem értem, hogy miért támadtál nekem.

    VálaszTörlés
  14. Sziia!

    Nem neked támadtam, ha ez úgy jött le, vagyis akkor úgy fejezem ki magam, hogy NEM akartam neked támadni!
    Csak számomra egyértelmű, hogy az ilyen helyekre, mindazt a blogot kiteszem, miket olvasok, és feltetted a kérdést, miért nem olvasnak.
    Én személy szerint olvasTAM! - vagyis már nem, Rékaa. történetét is olvastam, egy ideig, aztán jöttek a többi sajátok, azoktól az íroktól, kiket előtte is olvastam, vagyis számomra egyáltalán nem az dönt, ki a szereplő - mert már RS story-t sem olvasok, egyet kivéve. Akármilyen jóban vagyok az íróval, nem tudom elolvasni, mert nem tudom rávenni magam - vagyis akkor lehet a többi olvasóval is ez van? - nem ismerős a szereplő, akkor inkább nem olvassa el.
    Általánosságban, minden könyvet megvesz az ember? - vagy csak azt, minek ismeri a szerzőjét, vagy a történetét?
    Nem vesz meg egy átlagos ember sem minden könyvet - vagyis nem olvashat el minden blogot egy ember - és már egyre több van, vagyis az emberek nem fogják majd bírni, nem lesz majd idejük az olvasásra. Ebből azt akarom kihozni, hogy nem kellene (általánosság, nem te) elvárni mindenkitől azt, hogy olvassák valaki történetét.
    Oké, nem erről van itt szó, megint ezt fogod mondani - elfogadom, kérdést tettél fel.
    Elmondtam az én saját véleményemet, az előbbivel meg azt akartam sugallni, hogyha már ennyi az olvasottságod, és ténylegesen olvasol nem RS-t, akkor szerintem tedd ki, ajánld, lehet jobban rákapnak. - és most nem a chatbe való belinkelésre gondoltam - van vagy 70 követőd (nem tudom pontosan mennyi), akkor azok között tuti van még olyan, ki akar olvasni valami jót! - akkor mutasd meg nekik - akkor nem tudsz segíteni senkin, ha csak a szád jár... tettekkel kell bizonyítani! :))
    És ne legyen félreértés, ezeket most nem azért mondom, mert veszekedni akarok veled, vagy tudom is én! - oké?
    Különben, van olyan RS story is, melyet alig olvasnak - szóval nem kell kiakadni az olvasottsággal... - engem nem olvasnak 100-an, talán csak 3-an, de én azzal is megvagyok elégedve, mert szeretek írni, és én azzal a három hozzászólással is boldog vagyok, mert NEM azért írok, hogy mindenkinek tetszett, hanem kikapcsolódásként.
    szóval szerintem semmi ok az aggodalomra, ha nem felkapott a történeted :)

    sourire

    VálaszTörlés
  15. Igen, ez már kicsi barátságosabbra sikerült, mint az előző. :)
    Sourire a kiírással nem az volt a célom, hogy engem többen olvassannak, mert nem igazán érdekel, hogy hányan vannak itt, nem vagyok statisztikai hivatal és népszámlálást sem tervezek. A célom az volt, hogy ne csak Rs és Tw blogokat olvassunk, mert mellette ott a rengeteg igényes story is, ami csak azért nem kap akkora figyelmet, mert Kris és Rob neve helyett két másik név áll.
    Leírtam azt is, hogy ezzel magamat is seggbe rúgom, mivel én is ilyet írok, továbbá azt is írtam, hogy én sem vagyok jobb és ezt nem is lecseszésnek szántam.
    Ergó ezzel tudatni akartam, hogy nem állítom, hogy én hű de sok egyebet olvasnék, pláne, mint mondtam mostanában olvasni sincs kedvem, inkább írok. A kettő együtt azért nem megy, mert akkor elviszi a gondolataimat az, amit olvasok... Egy Rs írót olvasok rendszeresen jó magam is, kivétel az, ha valaki megkér, hogy olvassam el. Az is más.
    Attól még itt egy blog és ennek lehetőségeit felhasznáálva nagyon szívesen kiteszek egyéb történeteket, de ezt ki is írtam a kommentek után.
    Egy kicsit úgy érzem, hogy itt egy valaki félreértett valamit, aztán meg felhúzott titeket is és ti meg mindent hátrahagyva futottatok ide, holott nem égett semmilyen ház.
    Ne érts félre, de én ezt az oldalt szeretném balhémentes övezetté nyilvánítani.
    Engem nem érdekel egyik banda sem sem Szilé sem Angyalkáé. Ez egy semleges oldal. Angyalkával néha szoktam beszélgetni írással kapcsolatos dolgokról, de őt sem láthattátok itt, mert megbeszéltük, hogy nem kell a balhé.
    Nem ártottam itt senkinek, és nem szolgáltam rá semmiféle portyázó hadműveletre.
    Ezt tisztelettel mondom és kérem.

    VálaszTörlés
  16. Amit az előbb írtam, sikeresen elveszett, de nem írom újra - csak annyit mondok így befejezésnek, hogy szerintem nem kéne belekeverni két személyt, akik semmit sem tettek. Mindenki velük jön, mikor már megbeszélték a dolgokat, és szerintem nem csak az ő döntésük létezik. Minden embernek van saját akarata, és tud más helyett dönteni, hogy mi akar.
    Attól még, hogy előttem írt pár sort Szil, ő kimaradt, én meg Angyalkával nem vagyok olyan jóba, hogy engem ő küldjön.
    Thalia... miért pont őket hoztad fel? - miért kell mindenkinek őket felhozni?
    Én hívtam magammal valakit? Nem fogok feleslegesen balhézni, de néhány mondatod igen kivágja a biztosítékot...
    és még egy utolsó - semmi veszekedés, vagy düh, vagy ilyesmi nem volt abban, mit leírtam, vagy nem akartam olyat beleírni.

    VálaszTörlés
  17. Rendben akkor én is elnézést kérek ha félreértettem valamit, de azóta már rájöttem, hogy akiről Zsu beszélt az Szil volt, mármint az író, aki tényleg átírta az Rs ficijét más nevekkel. Én ez a megjegyzésemben csak amolyan félig poénos félig komoly kérdésnek szántam nem gondoltam senkire.
    Miután megtudtam, hogy Szilről van szó /akit nem ismerek és nincs róla véleményem/ úgy gondoltam talán te azért jöttél, hogy őt védd, holott a legkevésbé sem mondtam senkiről így róla sem semmi rosszat. Hogy ezt miből gondoltam, abból, hogy tudtommal /persze lehet, hogy tévedek/, de egyikőtök sem olvas vagy látogatja a blogom és ezért furcsa, ha valaki csak úgy megjelen itt vagyis jelenleg ketten és ír ide amikor máshova meg nem...
    Jó ez most fantasztikus megfogalmazás volt, de talán érteted. Lehet, hogy én vagyok túl érzékeny, de nekem ez rosszul esett tőled. Ami nem jelent haragot vagy egyebet csak egy amolyan... Pont ezt a fajta rossz légkört nem szeretném a blogomon érzés... Persze ha egyszer kiírok valami olyat ami tényleg bántó, akkor az más, akkor számolok is a következményekkel. Egyébként írj nyugodtan, majd legfeljebb később kitörlöm a beszélgetéseket.

    VálaszTörlés
  18. Olvassa... 3 ember, kit ismerek, azok olvassák, és ők mondták, hogy lessem meg...
    én csak az első fejezetet olvastam, azóta nem olvasom. - megmondom neked miért - mert nem nyerte el annyira érdeklődésemet
    ezt NEM bántásból mondtam!
    de mindegy, hagyjuk ezt az egészet.!

    VálaszTörlés
  19. Jó, ez korrekt. Én is megmondtam, hogy csak egy emberrel van bajom, titeket nem foglak ok nélkül "bántani". Nah de ez nem erre a blogra való téma.
    A lényeg, hogy Itt nem akartam megbántani senkit, ha félre értettük egymást sajnálom. Egyben mindenképpen igazad van, példát kell mutatni, ha az ember javasol valamit.

    Thalia (itt mindenképp)

    VálaszTörlés