2010. november 9., kedd

52.Rész






52. Rész



    
-         Jó reggelt Miss Stewart!
-         Jó reggelt Mr Jones. Segíthetek valamiben?
-         Ami azt illeti épp önnel szeretnék beszélni. Befáradna az irodámba pár percre kérem?
Némán sétáltam angol tanárom után és próbáltam nem kétségbeesni ettől a váratlan beszélgetéstől.
Leültem. Nem mertem ránézni amíg el nem kezdte.
-         Nos Miss Stewart megnéztem a  jegyeit és kiemelkedő tavalyi teljesítményét a versenyen.
-         Melyik versenyen?- kezdtem megnyugodni, viszont még mindig nem tudtam, hogy mit akar. Beneveztem tavaly pár versenyre, de csak azért, hogy elüssem valamivel az időt… A mostani Kritenhez képest nagyon stréber volt a régi énem, már belátom.
-         Egy drámaíró pályázat volt, ha jól emlékszem ön második helyezést ért el rajta, de csak azért, mert olyan témát feszegetett, amivel a vén okostojás zsűrielnök nem értett egyet.
-         Nem bántam, lehet, hogy én tévedtem, bár a véleményem még mindig tartom. A vallások egyetlen miértje a hit, az már csak mellékes dolog, hogy az ember Jézusban, Buddhában, Sívában vagy bármely más istenségben hisz.
-         Kérem Miss Stewart én telje mértékben osztom az ön véleményt, bár a családom zsidó származású, mégis rengeteg ismerősöm van, aki más vallást vall, mint én, és amikor megmutattam nekik az ön történetét, mely hűen tükrözte eme véleményét hosszasan kielemeztük a témát, de el nem vettünk belőle, csak hozzátettünk.
-         Köszönöm,- mondtam mosolyogva.
-         Rendben a tárgyra térek, hiszen önnek már órán kéne lennie.
Van egy pályázat mellyel Európába utazhatna  a tanév második felében, mégpedig Franciaországba. Ez az egyik legfelvilágosultabb ország és a szabad művészet melegágya. A tantestülettel együtt úgy véljük, hogy ön minden erénnyel rendelkezik ahhoz, hogy ha hajlandó lenne megpályázni az utat mi minden bizonnyal lepecsételnénk és három hónap múlva utazhatna Párizsba egészen nyár elejéig.

A folyóson zombikén sétáltam végig és próbáltam lenyugtatni magam. A lehetőség hallatán annyira megörültem, hogy majdnem egyből aláírtam a papírt, de aztán eszembe jutott Rob.
Nem akarok fél évet nélküle tölteni… „A tantestülettel együtt úgy véljük”… Vajon Rob mennyire számít ez esetben tantestületnek?
Nem hiszem, hogy a sport az erényeim közé tartozna… Biztos, hogy nem közölték vele ezt a variációt. Egész órán Franciaországot nézegettem egy kölcsönkért lap-topon. Gyönyörű ország, és amennyire művészetpárti vagyok, biztosan rengeteg helyet megnézhetnék…
De a franciám közel sem tökéletes… Bár ezeknek az utaknak természetesen a nyelvtanulás is a célja … Párizs…
De Párizs a szerelem városa…. Mennyire jó lenne Robbal menni oda. Nélküle nem is lenne az igazi, végig ő hiányozna. Ráadásul a távolsági kapcsolatok nyolcvan százaléka külön válással végződik. Nem akarok tőle távol lenni!
A következő órámra nem mentem be, inkább a tesiterem felé vettem az irányt, de egy másik tanárt találtam ott. Ezek szerint vagy zenét tanít vagy lyukas órája van.
Elővettem a mobilom és küldtem neki egy sms-t.
„ Szia, hol vagy? Nem mentem be órára, esetleg találkozhatnánk valami eldugott helyen, ha nincs órád.  K.”
Kimentem, hogy elszívjak egy cigit és már majdnem elszívtam mire válasz érkezett.
„ Nincs órám, Tom még fent van nálatok Shane-nel, kérd el a kulcsot szállj be és várj meg. R”
Hát persze Tom meg a sötétített üvegei! Tökéletes!
Amilyen gyorsan csak tudtam futottam vissza a koleszba, kettesével szedve a lépcsőfokokat, ami valljuk be, nálam elég életveszélyes manővernek bizonyult. Kezem a szemem elé tettem, mert mindenre felvoltam készülve… Ha Shane és Tom egy szobába kerülek…
-Kristen te meg mit csinálsz?- jött a kérdés ahogy beestem az ajtón.
- Nyugi-nyugi nem akarok zavarni, csak a kulcsodat szeretném elkérni-mondtam vakon a hang irányába.
- Jó, de ehhez miért kell eltakarni a szemed?
Ahogy elemeltem kezem és szembenéztem a konyhaasztalnál ülő tökéletesen illendően felöltözött barátaimmal majdnem elnevettem magam.
-         Na így már mindjárt más, milyen kulcsot kérsz?- nevetett Tom.
-         A kocsikulcsot.
-         Ö…. Készülsz valahova, csak mert félig a tank.
-         Nem, nem csak Robbal szeretnénk egy kicsit elrejtve lenni, mert van egy szabad óránk.
-         Persze vigyétek csak, de aztán óvatosan! Ne tegyetek olyat abban a kocsiban, amit én se tennék!-mondta Tom, mire Shane puffogva kinevette.
-         Ezek azt érted ne takarítsák ki? Mert nagyjából ez az egyetlen dolog, amit te nem tennél meg abban a kocsiban!
-         Köszi Tom. – mondtam ahogy a kezemben csilingelt egy kisebb kulcscsomó, majd futottam le, hogy végre Robbal lehessek. Hihetetlen, de már a gondolatra, hogy fél évig nem láthatom… Egyszerűen vele akartam lenni Most!

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Oh, erre egyáltalán nem számítottam. EGy ilyen lehetőséget nem lehet kihagyni. Azonban mi lesz velük? Egy ilyen "zsenge" kis kapcsolat nem fog kibírni fél évet. Szerintem nehéz csavart választottal. Hiszen Kris szeretne elmenni, mégiscsak Franciaországról van szó, de Rob miatt nem akar elutazni. Azonban Rob nem hiszem, hogy egy önző alak, így biztos rá akarja venni, hogy menjen el.
    Thalia most nem lennék a helyedben. Hogyan fogod ezt folytatni? Mi lesz? Alig várom
    Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Huuuúúúúúúú ez aztán.... szóhoz sem jutok :D
    Kíváncsi vagyok, hogy Rob ehhez mit fog szólni :S :D Bárcsak kitalálnák h egy tanárnak is mennie kell és Rob menne :P (L) :D
    Nagyon Jó Rész lett!! hmmm és mi lesz a kocsiba :P :D
    Amint látod nem kellett várnom péntekig h olvassam...sajnos még most sem mehetek suliba...Holnap kórházba leszek..de estére rem haza engednek és olvashatom a kövi fejit(remélem lesz!) :D
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Hééééééééé csak igy enyi .Nagyon jó lett kivcsi vok mi lesz Franciaországgal .Na várom a kövit Viky

    VálaszTörlés
  4. Hy!
    Szerintem ez tök jó fejezet lett.. Kiváncsi vagyok, hogy ezt, hogy fogják megoldani. =)
    Vagy nem megy Kris, vagy megy és megy Rob is. =P =D Na mind egy.
    Nekem egy résznél futkosott a hideg a hátamon.
    És az a vallásos,rossz tapasztalatok miatt nem vagyok kibékülve vele.. =D
    De amúgy tényleg nagyon jó fejezet lett! =)
    Várom a kövit! =D
    Bye!

    VálaszTörlés
  5. Szia Thalia!

    Hát most aztán megleptél, de nagyon, ezzel a fordulattal.Remélem nem akarod őket ilyen rövid idő után szétválasztani!Na most igazán kiváncsi vagyok a folytatásra!Amúgy az egész rész nagyon tetszett úgy ,ahogy van.
    puszi
    Roni

    VálaszTörlés
  6. Szia Thalia!
    JÓl megcsavartad a történetet, remélem nem lesz semmi bonyodalom ebből a lehetőségből:) Végre egymásra talált a párocskánk, nehogy már el kelljen válniuk. Kíváncsi vagyok mi lesz a kocsiban, mit fog mondani Rob Krisnek:)
    Várom nagyon a kövit, remélem lesz ma is friss:D
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  7. Na sziasztok! Én is ideértem, bár bevallom már tegnap este végig futottam, de már nem tudtam komit írni.
    Hát valahol lehet jó is, mert előszörre az jutott az eszembe, hogy ezt nem teheted velünk, meg velük sem. Mégcsak most jöttek össze, most ha meg elmegy egy fél évre, akkor mi lesz velünk, meg velük?
    Aztán ahogy gondolkodtam rajt, biztos hogy Kris menne, Rob meg nem fogja visszatartani, hiszen ekkora lehetőség nem mindig adódik, és nem hiszem, hogy nem támogatná ebben Krist.
    De még csak most jöttek össze, bár a szerelmük, ahogy leírod erős, és biztos, tuti kibírnák fél évig, hiszen mindig lehet netezni, meg Rob elutazhat utána. Fú, Párizsban ketten együtt, mi minden történhetne. Ötletek melegágya!!!
    De mondjuk ez eszembe se jutott, hogy mondjuk Rob is megpályázhatna valamit és ő is elmehetne vele, mondjuk zenei vonalon, bár ezt nem tartom valószínűnek, hogy ezt a verziót fogod írni.
    Na tényleg feladtad magadnak is a leckét, meg nekünk is az agyalni valót.
    Tudtam én, hogy nem kell téged félteni!
    De! Még van három hónapjuk, remélem addig még nagyon-nagyon megerősíted a szerelmük. Meg az sem biztos, hogy elmegy Kris.
    Deee, egyre jobban tetszik, hogy együtt menjenek! Nem is rossz!! Ügyi akinek eszébe jutott!
    Végül is mindegy, csak együtt maradjanak, mármint ne szakítsanak, akkor egy kis különválás nem nagyon gáz.
    Hát kiváncsi leszek mit hozol össze.
    Azért megmondom volt egy nagy bajom!
    Kerestem a folytatást! Vagy csak nekem volt rövidke?
    Annyira olvastam volna még tovább!
    Na majd ma, vagyis ha későn lesz akkor holnap.
    Jaj Tom nagyon tetszett, meg a beszólás a kocsi tisztaságáról. Ja és nem hiszem, hogy csak reggeli kávéra volt hivatalos Shane-hez.
    Kiváncsi leszek mi minden fog történni az autóban???
    Na várom a következőt!
    Zsu

    Ja és a könyv amit olvasok Beastly, ha beírod a googleba, ad ki videót róla.
    Minden ugyanaz mint az eredeti mesében, csak ez modern köntösben van.
    Amit írtál azt ismerem, már elég régi film.
    Na puszka.
    (ja csak hogy szép legyen a napom, fogröntgenen kezdek. aztán meg délután meló. pazar kilátások.)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Hát öszintén szólva nem dobtam el tőle az agyamat! Jó kis történetnek indult az elej még úgy ahogy tetszet, mert télleg eredeti volt, de már most nagyon lelassultak a cselekmények.Nem tudom hogy ez miért van, vagy inkább miért érzem azt, hogy a történet már szinte unalmas, lapos, sablonos. ebben a fejezetben gyakorlatilag szinte csak egyetlen egy dologról volt szó, megállt a tudomány. Na jó azért volt benne egy kis kitérő, Tomékhoz de azon kivül csak egy dolog miatt forgott a fejezet.
    Nem sértésnek szánom a mondottakat, de már nem igazán látom benne azt a dolgot amit az elején, tekintve hogy kb. úgy egy-két hete olvaslak.Ja és ezeket nem azért mondtam, mert én jobban írok, félre értés ne essék! Én nagyon szarul tudok írni, és ezt nem is tagadom!
    További sok sikert, az íráshoz!
    Haley

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Hát erre nem számítottam. Nem akarom, hogy Kristen elmenjen.. :( Most így egy kicsit lefagytam. Nem is tudom, hogy mit írjak. Am nekem tetszett a fejezet. Remélem, hogy Rob nem fog nagyon kiakadni. És nem az lesz, hogy akkor mostantól nem akar találkozni Krissel. Várom a kövi frisst.

    Mercédesz

    VálaszTörlés
  10. hűűű ez meglepett!
    De ez a mondat a végén ("Hihetetlen, de már a gondolatra, hogy fél évig nem láthatom… Egyszerűen vele akartam lenni Most!")nagyon utalt a jövőre! vagy csak véletlen volt...? Majd meglátjuk! Szegénykék nagyon sajnálom már előre őket, hogy ha nem láthatják egymást! :( :S De te majd kitalálsz vmit és minden happy lesz... Ezt rád bízom! ( az élet mély és csúcspontokból áll)
    Nagyon várom a kövit!
    puszi Gabica

    VálaszTörlés
  11. Szia.
    Párizs :) az milyen szép hely lehet:)
    Kíváncsi leszek, h dönt majd Kris :) Jó feji lett, főleg Tom beszólása :D "Persze vigyétek csak, de aztán óvatosan! Ne tegyetek olyat abban a kocsiban, amit én se tennék! " ez nagyon ott volt :D
    Pusszantás
    Bius

    VálaszTörlés