2010. november 7., vasárnap

51. Rész

Pici, semmi sem történik benne részecske. Sajnálom, de már csak ennyire futotta. :(





51. Rész



Sam elkészítette a reggelit mire leértünk. A hajam még mindig vizes volt egy kicsit, de egyáltalán nem bántam. Egy óránk volt beérni az egyetemre és egyikünk sem várta a közös órát, mert tudtuk, hogy a közönség előtt való hiteles színész alakítás nem a mi világunk. (Na jó ez most hülyén jött ki, tudva, hogy a valóságban nem is akármilyen színészek… bocsi…)
-         Na megjött a ház szerelmespárja!- nevetett ránk Sam és elénk csúsztatta a tojásrántottát.
-         Ó micsoda királyi kiszolgálás- nevetett Rob.
-         Hát ha már egyszer aludni sem hagyjátok az embert, valamivel lekellett kötnöm magam.
-         Kris ne pirulj már, csak viccel ez a vén medve! A szobája mérföldekre van a miénktől és különben elég tűrhetően hangszigetelt.
-         Jól van na, de elfelejted, hogy Vick nagyon is közel van hozzánk. – mondtam és próbáltam visszanyerni eredeti bőrszínem.
-         Vick nálam aludt no para!- kacsintott Sam.
-         Ejnye a húgom még csak tizenhat, máris több pasival aludt már, mint én lánnyal.
-         Barátom addig örülj amíg csak alszik velük.- nevetett Sam.
-         Pontosan hány lányról is beszélünk?- kérdeztem felkapva fejem.
-         Hát… Khm… Mi ez kérem Sonda Ipsos felmérés? Melyik statisztikai hivatal küldte önt rám asszonyom?!- próbálta Rob elviccelni a kérdést, de azért látszott, hogy zavarba hoztam.
-         Jó, mindegy nem számít. Azt hiszem ebben a kérdésben úgysem lehetek az ellenfeled.- mondtam nevetve.
-         Tényleg ha már itt tartunk, hogy telt az éjszakátok?- kérdezte Sam kapva a témán és közben egyértelműen tőlem várta a választ.
-         Miért nézel rám? Úgyis hallottál mindent nem?- mondtam nevetve, mert szerettem húzni az agyát.
-         Ejj tegnap még valakinek nem volt ilyen nagy a szája!- mondta és lágyan oldalba bökött, aminek hatására majdnem lefordultam a bárszékről, de Rob még idejében megfogott.- aztán mindhárman nevetni kezdtünk.
-         Srácok nem tudom ti hogy vagytok vele, de lassan indulnotok kellene…
Robbal szomorkásan egymásra néztünk- majd odanyögtünk egy „Igen apucit” aztán lekászálódtunk a székről.
Úgy beszéltük meg, hogy Tom értem jön és visszavisz a koleszba, aztán úgyis Shannel találkozik később.
Azért még így is rossz érzés volt, hogy mindenki a mi kapcsolatunk miatt ugrál ide-oda…
Kíváncsi leszek mikor unják meg, hogy valamilyen szinten körülöttünk forogjon az életük, bár állításuk szerint nem vagyunk a terhünkre, sőt örülnek neki, hogy így alakultak a dolgok.
Robbal nehéz szívvel ugyan, de búcsút mondtunk egymásnak, aztán megígérte, hogy este bulizunk egy jót és utána talán újra vele aludhatnék.
Nekem nagyon furcsa volt ez a kettős élet, mivel megszoktam, hogy a saját ágyamban alszom a lányok társaságában, de tudtam, hogy Rob nem jöhet fel velem a koleszba.
Nagyon szerettem vele lenni, és igazából teljesen mindegy volt, hogy hol vagyunk… Amíg együtt voltunk.
Tom ahogy kitett futottam is fel a táskámért, majd le a suliba.
Egyrészről nagyon vártam már a zenét, de volt egy furcsa érzésem, amolyan baljós félelem, hogy valami történni fog…

12 megjegyzés:

  1. Thalia.
    Most aztán jól gondolkodtatóba ejtettél :) 1000-rel jár az agyam, h mi lesz itt még. :)
    Várom a kövit :D
    Pussza
    Bius

    VálaszTörlés
  2. SZia!Nagyon jó lett kiváncsi vagyok mi fog történni amit Kris megérez nagyon várom a kövit most csak pár sorra jutott mert már félig alszok de még egyszer nagyon jó lett várom a kövit

    VálaszTörlés
  3. :) A chatben a válasz, nem akartam ilyen hülye véget neki, csak már elfogyott az energiám :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj így befejezni ... de meg tudlak érteni az energia gyorsan fogy...de most lehet megálmodom úgyis most akarok aludnixD

    VálaszTörlés
  5. Hú ne tudd meg mi jutott először eszembe mikor olvastam a végét!!!
    Aztán hála isten láttam a komiválaszod, na egy kis kő leesett a szívemről, de basszus, most komolyan nem elég, hogy légszomjban fogunk elhalálozni, vagy legjobb esetben szívritmus zavarban, még a frászt is ránk hozod ilyen véggel!
    De ütős volt az utolsó mondat!!!
    Tetszett!!
    De Sam!!! Állat volt!! Fú elbírom képzelni az arcukat a beszélgetés közben. Kris hogy pirulhatott!!!!
    JÓÓÓÓ!
    Alig várom a következőt!
    Még az ilyen, szinte semmi nem történik fejiket is tök jól írod meg. Minden mondat úgy van írva, hogy mindig azt várom, hogy na most valami...na most... Na tényleg nem áradozok, mert lassan azt hiszik, hogy a '"bérkomizód" vagyok, de akkor is így van!
    Remélem lesz ma is feji!
    Szép napot nektek!
    Zsu

    Ja Thalia remélem nem ütöttelek ki a hosszu komimmal.
    Jártam erre később, Szillel is dumcsiztunk, egy kicsit ott ragadtam nála, megvitattuk ezt a dolgot, aztán látom az utso komit.
    Szerintem megelőzendő a további vitát vedd ki az egész bejegyzést, mert biztos lesz még aki ezt meg akarja lovagolni.
    A többség ugyis leírta a véleményét.
    Ez csak az én véleményem, de te tudod.

    VálaszTörlés
  6. Hali!
    Hát ez szerintem tök jó lett.
    Én is azon agyalok, hogy mi lesz még itt! =)
    Várom akövit..
    Bye

    VálaszTörlés
  7. Szia! Az előző is és ez is nagyon jó lett. Más: először azért kezdtem ficeket olvasni, mert róluk szól, vagyis a főszereplő Rob és Kris. De olvasok olyanokat is ami nem kötődik hozzájuk, és azt kell mondanom nagyon sok tehetség írogat ezeken az oldalakon. Tetszik amit csináltok, írtok és ahogyan írtok. Csodálkozom sokszor, hogy ilyen sok rejtett tehetség van közöttünk.

    VálaszTörlés
  8. szia,
    huu köszi, hogy meg írtad, hoyg nem akartál ilyen véget, mert már kezdtem volna gondolkodni nagyon :D ez olyan kis aranyos feji volt:)) Sam-et nagyon bírom, montdam már? nem. na most mondom. meg Rob is viccelődik végre, tök jó:D
    na kiváncsi vagyok azért arra, hogy tényleg történik-e vmi.
    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Hűűűű a vége üt rendesen! :D
    Sam! Állati az a pasi,annyira természetesen tud ilyen magánéleti dolgokról beszélni! :P Na az arcokra én is kíváncsi lettem volna!:D:P De látom Kris már egyre jobban viseli az ilyen helyzeteket.
    Nem irigyelem őket még mindig! Tanár Diák kapcsolat, húzós, főleg ha van egypár közös órájuk!
    Nagyon várom a folytatást! és KÖSZI, hogy még X-factor után összedobtad nekünk ezt a fejit! :D :D
    puszi Gabica

    VálaszTörlés
  10. szia!
    Sam nagyon nagy ARC!! :D nagyon csipen :D ált a többi történetbe őt elnyomják :D jó h itt ő a jó fej srác :D hehe
    Már nagyon Várom h Péntek legyen és haza érjek és olvashassam a következő részeket!! egész héten sztem azon fog járni az agyam h mi lesz majd...:D az az utolsó mondott miatt főleg..:D hehe :D
    ááááááá LEGYEN MÁR PÉNTEK 5 óra !!!! :D
    puszi

    VálaszTörlés
  11. Szia Thalia!

    Nem tudom miért írogatod ezeket, hogy hát..ennyi telt, meg mit tudom én...
    Imádom!
    Ez a rész is tökéletes volt:)
    Nem számítottam a frissre, aztán mikor idejöttem, egyszercsak hupp. itt egy fejixD
    Nagyon, nagyon tetszett.
    Sam nagyon durva volt a beszólogatásaival, hogy ha már egyszer aludni sem hagyják, akkor mit csináljon, meg hogy no para xD mert Vick vele aludt XD de ami főleg, hogy addig örülj, míg csak alszik velünk XDXD ezen szakadtam.
    Éehet, hogy rövid feji lett, de akkor is kaptunk, és nagyon nagyon jó lett :)
    Kíváncsi leszek, milyen kis érintések, meg pillantások lesznek, lesze-e valami beszólogatás egymásnak, vagy Rob fogja-e valamivel szivatni Krist XD
    Ez a függővég meg áh...
    Nem baj, szeretjük mi ezeket a rejtelmes végeket....
    Na mostmár befogom, mert még a végén kihajítasz.
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  12. Szia Thalia!
    Nagyon jó kis rész volt ez is:)
    A végétől egy kicsit megijedtem, remélem nem fognak lebukni, vagy vmi hasonló? Samet én is nagyon bírom:)
    Várom nagyon a kövit, remélem ma este is lesz:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés