2010. november 5., péntek

50. Rész

Először muszáj leírnom egy párbeszédet ,
ami köztem és Brianna között zajlott le úgy egy órája.
 Nagyon vicces volt!

Szóval felhívott ,ami így nézett ki:
B: Szevasz Mit csinálsz?

T: Írok.
B: jah én is, vagyis majd fogok.
T: jah de én köhömöt írok.

B: jah én is. 
T: jah de én kádasat. 
B. Én is geciii XD 
* nagy vihogás*

T: jó de nem zuhanyzósat?!
B: Nem! Kádasat!
T: Bazz!
*még nagyobb vihogás* 
T: van is hozzá egy jó manipom.
B: nekem is! Ilyen EdBellás inkább. 
T: nekem is!

XDXDXDXD*röhögés*
B: de nekem kettő van.
T: nekem is. XD
B: az egyik amikor Bella a kád szélén ül, a másik mikor már benne.

T: Bazdmeg nekem is x)
*ez után 5 perc vihogás jött, aztán megnyugodtunk*

Szóval senki nem másolt senkiről, csak nagyon nagy véletlen :D:D







50. Rész


/Kristen szemszöge/


Könnyű álommentes éjszakám után az ébredés is édes volt.
Rob a hajam simogatta ezek szerint korábban ébredt, mint én. Szemem nem nyitottam ki azonnal, de csókot leheltem mellkasára, mire keze hajamról arcomra csúszott és ujjaival lágyan végigsimított ajkam vonalán.
Elmosolyodtam és kinyitottam szemem. Arca mosolygós volt és szinte ragyogott a reggeli napfényben. Hófehér fogai kivillantak , szinte hunyorgásra késztett.
-         Jó reggelt- mondta még mindig mosolyogva és én addig tornásztam magam felfelé míg végül apró csókot leheltem szájára.
Kihasználva közelségem magához húzott és most ő csókolt meg, de olyan érzékien, hogy legszívesebben újrajátszottam volna az este pillanatait.
-         Mennyi az idő?
-         Még csak reggel hét.
-         Hányra kell bemenned?
-         10-kor tartom az első órám, úgy hogy még ráérek. És neked hánytól vannak ma óráid?
-         Kilenctől, de miattad nagyon szívesen lemondok az elsőről.- mondtam szinte nevetve.
-         Ezt most elleneznem kellene ugye?- kérdezte csibészen.
-         A legkevésbé sem.- mondta és kezemmel végigsimítottam testén.
-         Mit is mondtál tegnap a közös fürdésről?- kérdezte miközben végigfuttatta ujjait tarkómtól egészen csípőm vonaláig.
-         Azt, hogy annak is eljön az ideje.- mondtam miközben végigsimítottam combja belső ívén, melytől összerezzent.
-         Megyek megcsinálom a fürdőt- mondta és egy utolsó csók után kimászott az ágyból.
Ajkam harapdáltam ahogy teljes meztelen valójában bevonult a fürdőbe. Nyújtóztam egy nagyot és arra gondoltam, hogy így utólag teljesen feleslegesen idegesítettem magam tegnap. Annyira tökéletes volt minden. Csak az kellett, hogy bízzak benne és magamban is.
Eszembe sem jutott, hogy esetleg megbántom titkolózásommal, de ezek után ilyen dolgokra is oda kell figyelem, mert boldognak szeretném őt tudni, és ha ő boldog én is az vagyok.
Gondoltam amíg ő a fürdőt készíti én fogat mosok, ezért kiszálltam az ágyból és valami megfelelő ruhanemű után kutattam. Benéztem a szekrénybe és találtam is egy inget, amely minden bizonnyal Robé volt. Annyira finom volt az illata… Eddig nem is tűnt fel, hogy Rob ennyivel magasabb nálam. Az ing combközépig ért, de ez így pont megfelelő volt.
Talán butaság felöltözni, de mégsem akartam pucéran mászkálni előtte… Azért az ember nem tud ilyen gyorsan megszabadulni a szégyenlősségtől, még akkor sem ha épp tegnap este….
Egyfolytában mosoly futott az arcomra akárhányszor azokra a pillanatokra gondoltam. Szinte újra éreztem, ahogy simogat, ahogy csókol, ahogy kényeztet…
Arcomhoz emeltem az inget és újra beszívtam édeskeserű illatát.
Beléptem a fürdőbe, a kádba már folyt a víz, és habos foltok mutatták, hogy nem akármilyen fürdőben lesz részem.
Tegnap annyira izgultam, hogy szinte rá sem tudtam csodálkozni eme gyönyörű helységre. A fürdő hatalmas volt. A zuhanyzókabin vagy négyszemélyes  a tér közepén meg egy hatalmas aranyozott kád állt, amely szinte csalogatta a betévedőt. A kád szélén dekorgyertyák sorakoztak, de ez nem akadályozott meg abban, hogy meggyújtsam őket.
Rob, aki úgy tűnik ugyanarra gondolt, mint én épp a fogát mosta. Mögé settenkedtem és átöleltem.
-         Van egy felesleges fogkeféd?- kérdeztem, mire odaadott egy gondosan előkészített halvány piros fogkefét.
A közös fogmosás inkább sikerül viccesre, mint romantikusra, ugyanis a tükörben folyton egymást néztük és mindenféle humoros figurát bedobtunk. A végén pedig persze jól összefogkrémeztük egymást.
Ahogy végeztünk Rob megtörölte az arcát és az enyémet majd lopott egy csókot miközben azon kezdett bosszankodni, hogy van némi különbség kettőnk öltözöttsége között.
-         Nagyon szexi vagy az ingemben, de számomra még csábítóbb amikor nélküle mutatkozol- mondta szexi mosollyal és máris a gombokkal kezdett babrálni.
Kezeim mellkasán pihentettem mindeközben és eszembe jutott, hogy van amit igen is jól csinálok és ezzel talán még jobban feltámaszthatom vágyát.
Amikor az utolsó gombom is kigombolta kicsit elpirultam, de visszafogtam minden takargatásra irányuló késztetést.
Éhes oroszlánként vizslatta meztelen testem és élveztem ahogy kitűntetett figyelmével.
Ha őt néztem, miközben engem nézett szépnek éreztem magam, ízig vérig nőnek.
-         Mit szólnál hozzá, ha megmasszíroználak?- kérdeztem csábosan…
-         Csak akkor ha én is megmasszírozhatlak…
-         Nem is tudtam, hogy te is értesz hozzá- nevettem rá.
-         Nem mondtam, hogy a válladat akarom megmasszírozni.- nevetett és kacsintott egyet, miközben a kád felé indultunk.
A borzongás már erre az egy mondatára is végigfutott testemen.
A vizet éppen idejében zártuk el, a hab is sűrű volt és hófehér. Rob már a kádban ült, amikor én még csak a kád szélénél jártam. Úgy gondoltam így kényelmesebben hozzáférek vállaihoz.



/Robert szemszöge/


Ahogy Kristen ujjai bőrömhöz értek egyből felkeltette vágyam, aztán amikor belemelegedett azt hittem ott helyben magamra rántom. Finom kis kezében akkora erő lapult, hogy szó szerint kényeztette testem minden mozdulatával. Kicsit fájt a nyakszírtem környéke, amit ő természetesen nem tudhatott, de mégis kitapogatta azt a területet. Addig ügyködött amíg kimasszírozta belőlem a csomót és ha lehet, még jobban éreztem magam.
Felé fordultam, egyik kezemmel fenekét másikkal combját fogva behúztam a vízbe.
Bőre borsózni kezdett, ezek szerint jó melegre sikerült a fürdő. Keze a víz alatt combomra siklott és én vissza fojtottam lélegzetem. Az ölembe helyezkedett szembe velem, testünk olyan szorosan simult össze, hogy kiszorítottunk magunk közül minden egyes vízcseppet.
Kezembe folyattam a tusfürdőt és nyakától elindulva végigsimítottam puha bőrén.
Kris ajkai enyhén szétnyíltak, annyira szexi volt, és érzéki, hogy nem bírtam sokáig összpontosítani feladatomra. Kezem a mellre siklott, ajka pedig mindenközben nyakam ostromolta. Imádtam ahogy finoman puhatolózva indult el állam alatt, miközben haja az arcom simogatta én pedig ujjaim közt tincsét csavargattam.
Kezei lejjebb tévedtek testemen, és megállapodtak legérzékenyebb pontomon. Hirtelen felkaptam fejem és szemébe néztem. Vágytól égő tekintete szinte megperzselt.
Kezem még mindig mellét kényeztette, de most nem bírtam tovább ellenállni a késztetésnek, hogy ajkammal ízlelhessem selyembőrét. Tapasztalatlanságához képest pontosan tudta, hogy mit és hogyan kell csinálnia ahhoz, hogy a végletekig az őrületbe kergessen. Nem akartam adósa maradni, és megkezdtem a beígért masszírozást.
Teste izzott és ez csak tovább növelte vágyam. Kristen enyhén megugrott ahogy kezem mozgásba lendült, de aztán olyan dolgokat kezdett művelni, hogy szinte nem bírtam tovább visszafogni magam. Keze és csípője egyszerre lendült, ajkai megtalálták enyémeket és olyan vadul csókoltuk egymást, hogy a testünk által felvert hullámok eloltották az egyik gyertyát.
Megfogta őt kényeztető kezem, és félretolta, majd teste megemelkedett .. A következő pillanatban felnyögtem.
A forróság mely ölemben támadt olyan váratlan volt, hogy nem bírtam kontrolálni hangom.
Csípője azonnal mozgásba lendült vérem pedig lüktetve száguldott testemben. Kristen teste csábítóan gyöngyözött a vízcseppektők és kezeim közt mozgó alakja gazella kecsességével párosulva olyan természetfeletti szépséggel ruházta fel szememben, hogy azt hittem egy másik univerzumba kerültem. Nem bírtam visszafogni hangom és élveztem ahogy nőies sikolyai minden rásegítő mozdulatomra egyre gyakrabban törnek elő belőle.
Addig nyújtottuk az élvezeteket mígnem a kielégülés pillanata szinte kegyelmező vég volt és hosszú percekig tartó gyönyört hozott magával.
Ez volt életem legszebb reggele és tudtam, hogy a mai nap folyamán nem tudok majd mosolygás nélkül szerelmemre tekinteni…
Vállamon pihegett, de én még nem hagytam el testét. Ennél közelebb nem is lehetnénk egymáshoz…
A ránk váró énekóra még oly távoliak tűnt, hogy ki is űztem a gondolatot fejemből.
Most még csak ketten voltunk, szerelemben és kielégülve… A víz lágyan ölelte körbe testünket, miközben mi egymás testét óvtuk sajátunkkal.





21 megjegyzés:

  1. huh hát ez.. ez...
    thaila!!! =O
    remek lett! ennyi kész végem.. xD
    várom a következőt!
    Bye!

    VálaszTörlés
  2. aztaaa!
    =O látom megelőztél Dewil na de!
    Ez tényleg remeke lett!
    Azta mindenit! =D
    Szóhoz sem jutok.. Én is vároma kövit! =D
    puszi..

    VálaszTörlés
  3. soha nem jön össze,hogy én írjam az első komit :@
    :D
    IMÁDLAK Thalia (L)
    a meglepetés fejik a legjobbak :D azért legközelebb szólj,h mikor lesz!! :D
    a telefon beszélgetésen nagyon jót nevettem *-*
    jól megcsináltátok *-*
    hűű de várom már az énekórát :D és a frisst!! :D
    (L)

    VálaszTörlés
  4. Wííííííííííííí de jóóóó:D:D
    Olyan cukííííííík wáááh:D:D:D
    Jó reggel xD nekem is lehetne ilyen xD
    :$
    Puszíí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  5. Thalia!
    Teljesen kész vagyok!! ÁÁÁ .. :) Nagyon szupi feji lett :D Egyszerűen imádom, ahogy írsz :) (L)
    Nagyon ügyii vagyool :)
    Ilyen reggelt .. húúh :D
    Pussza
    Bius

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon jó lett :D nem találok rá szavakat :D

    VálaszTörlés
  7. Annyira de annyira jó lett*.*
    Olyan jól összeillenek:))
    Kíváncsi vagyok ezek után hogyan tudják majd a suliban titokban tartani a kapcsolatukat!

    VálaszTörlés
  8. Szia !Ez egyszerűen nagyszerű lett nagyon jól összeillenek:):) Kíváncsi vagyok mi lesz a suliban:):)

    VálaszTörlés
  9. Imádtam:)
    pussz rami

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááh...
    ez eszméletlen jó volt... alig találok szavakat teljesen kész vagyok tőled... a fejezettől...áááááh!!!
    nagyon imádtam!!!
    még írni sem tudok rendesen xD
    kész végem van ennyi x)
    és a beszélgetésetek Briannával :D:D:D
    nagyon nagyon tetszett!!
    kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a suliban :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Nagyon teszik a fejezet! Jól összeillenek!
    Kíváncsi vagyok mi lesz a suliban! Nagyon várom a folytatást!:)
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  12. szia,
    na hát most el kell mondanom valamit.
    az előző résznél nem komiztam, mert nekem az valahogy túl erőltetet volt, vagyis nem erőltetet, hanem nekem úgy tűnt, hogy túlságosan készültek rá, meg az a romantika az az én ízlésemnek kicsit már sok volt, de ettől függetlenül, kicsit sem vont le abból, hogy milyen jól írsz (L)

    bocsi ezért, de úgy érzem, ha már kritikát írok akkor elmondom az ilyen írányú véleményem is.

    na, de ez a fejezet ez már nagyon is az én ízlésemnek volt megfelelő. minden spontán ötlettől vezérelve történt és ebben is volt romantika /amit mellesleg imádok, csak hát nem tom az előzőnél miért nem, én se értem./ na meg a szenvedély :P
    egy szóval ez tökéletes volt.

    remélem nincs harag azért amit az elején írtam és bevallom azért is nem írtam ott komit, mert tudtam, hogy csak valamiért azzal az egy fejivel volt ez a picike gondom. az összes többinél sose éreztem így.

    puszi
    Betty

    VálaszTörlés
  13. OMG!! Nagyon Nagyon NAgyon JÓ lett!!!! Imádtam!!
    Kíváncsi vagyok. hogy ezek után suliba, hogy bírják ki :P
    Nagyon várom a következő részt!! Sajnos Holnap már mehetek vissza kóterba...egy hónap szünet után..:( :) szal jövőhetén csak pénteken tudok írni komikat a részekhez,miv csak akk tom olvasni :D De Írni fogok!! :D
    puszi

    VálaszTörlés
  14. Köszönöm szépen mindenkinek!!! (L)
    Betty nem sértődtem meg, sőt! Szükségem van az ilyen komika! Bevallom neked őszintén, nekem sem tetszett az előző, bár nekem ez sem XD És ezt nem azért mondom, mert én írtam és szerénykedek, hanem tényleg nem...


    Thalia

    VálaszTörlés
  15. Na szóval itt vagyok.
    Egy! nem is neked kell, hogy tetszenek a fejezeteid, nekünk viszont iszonyatra bejönnek, úgyhogy ne agyalgass azon, hogy szerinted nem sikerült egy-egy adott fejezet.
    Mint látod, úgyis megírjuk, ha valami nem jön be, és mindenki izlése más-más. Nekem bejön az is ami majd kifolyik a képernyőn, mert én alapból ilyen kis hülye romantikus vagyok. Jobban szeretek elolvadni olvasás közben, mint valami túl komolyat és depiset olvasni. Jó persze tudom, hogy "történés" is kell, de nem szeretem a túl nagy drámákat.
    És igenis hinni kell, (hinni akarok) abban, hogy létezik ilyen férfi, aki a randira főz, gyertyát gyújt, elkényeztet mindennel!
    És mindenekelőtt bevállaja az érzéseit, és megnyílik a másik előtt, nem pedig a macsó férfit játsza.
    Úgyhogy nekem nagyon tetszett ez a rész is.
    Olyan édesek együtt, azért kiváncsi leszek, hogy egy-egy ilyen éjszaka után, hogy tudnak közömbösen nézni egymásra a suliban.
    Bizti lesznek érdekes szituk!
    Alig várom!
    De azért ha ilyen kis éjszakai akciókat írsz, az is jöhet akár minden fejiben.
    Kiváncsi leszek a többiek reakciójára is. Mit szólnak a lányok, és főleg hogy reagálnak a fiúk.

    Kettő. Az elején nagyon jó volt a beszélgetésetek leírása. Egyáltalán nem gáz ha egyformán jár az agyatok. Sőőőt! Imádjuk ezt!!!(szerintem mindenki nevében írhatom) Az jutott eszembe amit, Brianna történetében egyik régebbi fejiben Rob mondott Krisnek "szörnyet teremtettem", na szóval ti meg minket teremtettek meg, akik epedezve várjuk mindennemü írásotokat! Most komolyan tényleg olyanok vagytok mint a drog! Egyszer rászokik az ember, aztán már csak egyre jobban kell neki, függővé válik, teljesen a rabja lesz. Na én valahogy így vagyok mindekettőtökkel. Komolyan azért vagyok leghálásabb, hogy rátok találtam.
    (ezt leírtam Brinek is, ne lepődj meg, de úgy gondoltam mindkettőtöknek tudnia kell. ezt gondolom).
    Nagyon várom a folytatást.
    Remélem hozol ma is!
    Zsu

    VálaszTörlés
  16. Ja és még valami. Mielőtt valaki azt gondolná, hogy "fényezlek" vagy hasonló. Meg tudom ám írni ha valami nem tetszik. Volt is rá példa egy másik blogon, aztán sajna az író nem igazán vette jó néven. Azóta néha csöndben beleolvasok, bár továbbra sem igazán tetszik amit ír, de már kiváncsi vagyok mit hámoz ki belőle és megtartom magamnak a véleményem. De volt olyan is nem is egy, nem is kettő, akit nem is olvasok annyira "beteg" amit ír. És főleg ahogy írja.
    Na szóval nyugi, ha valami nem lesz jó, úgyis szólunk!
    Viszont te elkényeztetsz minket, így csak annyi a dolgunk, hogy remegve várjuk a friss fejiket.
    Zsu

    VálaszTörlés
  17. Zsu te meg el sem tudod képzelni, hogy mennyire örülök neked mindig és mennyire a szívemhez nőttél, holott szinte semmit sem tudok rólad.
    Ahogy meglátom a neved egyből mosolyogni kezdek. Azt hiszem van egy nagyon barátságos és szívmelengető kisugárzásod, ami aztán még párosul a kedvességgel és őszinteséggel.
    Én nagyon hálás vagyok minden egyes szavadért! (L)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó lett :)Imádom ahogy írsz :)Képes vagyok 3szor elolvasni egymás után XDEz már beteges...de tök jó :D
    puszi

    VálaszTörlés
  19. Neked is köszönöm szépen ! :)

    VálaszTörlés
  20. Mióta vártunk már ilyen részeket,nem csak köhöm részre gondolok:) Végre megnyíltak egymás előtt, és szerelmesek :)Nem is nagyon tudok mit írni,max annyit,hogy nagyon nagyon várom a következőt :D

    Pussz(L)

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Végre újból gép elé tudtam ülni és bepótolni a lemaradásom. Láttam nagyon sok téma röppent fel még a történeten kívül.
    Először, ez a fejezet IS nagyon tetszett!:D Annyira bele tudom élni magam, néha úgy érzem mintha velem történne mindez(és ez az eddigiekre is vonatkozik!). Na és a romantika, számomra minden ami egy kicsit is romantikus már képes a szívemhez nőni!:) Hihetetlenül romantikus alkat vagyok, és ahogy bele-bele olvasgattam egykét commentbe teljes mértékben igaz az, hogy valaki (mint én még) a hihetetlenül csöpögős romantikus történeteket is képes óriási élvezettel elolvasni, miközben vannak olyanok akik egy csöppnyi romantikától rosszul tudnak lenni.
    És ez a dilemma, hogy RS és Tw nélkül mostanában valóban nem lehet eladni semmit. Ezt csinálja a média is, mindig az aktuális felkapott híresség/film....-ből tudnak pénzt kreálni, máshogy az emberek nem vennék meg. Sajnos ez így van!
    De ha például nem ők lennének a felkapottak, nem őket szeretné több millió ember hanem, pl az Elfújta a szél korszakát élnénk, valószínűleg Rhett Butler/ Clark Gable + Scarlett O’Hara /Vivien Leigh neveivel futnánk össze!
    Igazat megvalva, én SOHA nem szerettem olvasni, számomra ez kínzásnak minősült!
    Most a Twilight könyvek hatására olvasok mint valami könyvmoly. Örülök neki, hogy jött ez a korszak és ösztönzött, hogy olvassak mert én szeretek más könyveket/történeteket/blogokat is olvasni, így nagy valószínűséggel tágul az ember látóköre és az intelligenciája is nő.
    Szívesen olvasnám én is azokat a történeteket amiket nagyon tehetséges emberek kreálnak!
    Nagyon várom a következő fejezetet! és várom a linkeket a blogon, hátha sikerül meghódítaniuk a szívem! :D (attól hogy egy blog RS vagy Tw-s még nem biztos, hogy jó blog!, ezt azért nem szabad elfelejteni!)
    Thalia ha a neveket átírnád nem rohannék el sírva! :D
    Puszi Gabica

    VálaszTörlés