2010. november 4., csütörtök

47. Rész




47. Rész



/ Robert szemszöge/




Most komolyan igent mondott?
Na barátom most a saját dugádba dőltél… Félreérthető kérdés volt és ő igent mondott… Most az én fejem főhetett amiatt, hogy vajon hogy is gondolta ezt az egészet.
Ha viszont a dolgok komolyabb részére mondott igen, akkor ezek szerint lehet, hogy tévedtünk… Talán Samnek mégsem volt igaza. Mindegy minden esetre résen leszek az este folyamán, és amúgy is egy a fontos, az hogy neki jó legyen.
Estig nem fogok erre gondolni, mert az ilyen fura pillanataimmal nem szeretném elszúrni azt az időt, amelyet most Kristennel tölthetek.
Olyan édes volt, ahogy kiszolgált minket aztán újból leülve mellénk megkérdezte, hogy milyen napunk volt, majd beszélgetés közben az ujjaimmal játszott. Olyan apró kézfeje van, főleg a saját kezemhez képest.
Hamarosan újabb vendégek jelentek meg és mi minden egyes ajtónyitásnál szétrebbentünk tartva a lebukás veszélyétől.
Amíg Kris visszaért Tom elkezdett mesélni egy furcsa szexuális élményt és őszintén szólva fogalmam sem volt, hogy mi közöm nekem ehhez, bár Tom sosem rejtette véka alá hasonló tapasztalatait.
-         Miről van szó?- kérdezte Kris amikor visszaült közénk.
-         Épp azt mesélem, hogy mi az előnye és a hátránya a szexuális játékoknak.- mondta Tom kajánul nevetve.
-         Majd hozzászoksz- mondtam kedvesen Kris elképedése láttán.
-         Ugyan már gyerekek nincs ebben semmi. Fiatalok vagyunk és egyáltalán nem furcsa, hogy ilyenekről beszélgetünk.
-         Rob neked milyen volt az első?- kérdezte hirtelen Tom.
Lehajtottam a fejem és elmosolyodtam. Úgy látszik ez a nap erről szól, de már kezdek hozzászokni.
-         Tom nagyon jól tudod, hogy nekem milyen volt az első…
Tom nevetni kezdett Kristen pedig értetlenül tekintett körbe, így gyorsan a segítségére siettem.
-         Az a helyzet, hogy tizenhat évesek voltunk, amikor Tom szülinapi bulit tartott és fogalmam sincs milyen kapcsolatokkal, de táncosnőket szerzett a partyra. Azt mondta, hogy ma este férfiak leszünk nem pedig tanulók…
-         És akkor te egy fizetett táncos lánnyal…
-         Igen. Nem vagyok rá büszke, de így történt. Először nem vettem komolyan az egész ma este férfiak lesztek dolgot, de aztán ittunk és szépen lassan mindenki elvonult egy egy konzum lánnyal.
-         Értem…- mondta Kristen, de éreztem, hogy azért meglepte a dolog. Persze ha egy lány csinálna ilyet akkor valószínűleg mindenki elítélné…
-         Nézd tényleg nem vagyok rá büszke, és őszintén szólva nem is ez volt életem legjobb élménye… Túlságosan személytelen volt az egész.
-         Jaj Rob ne mond már, hogy nem élvezted! Az volt az egyik legjobb szülinapom!- nevetett Tom.
-         Tényleg Kris és veled mi a helyzet? Shane-t és Madiet már kifaggattuk múltkor a klubban, de te még nem nyilatkoztál ezzel kapcsolatban.
Egyrészről ezért a kérdésért pofán vágtam volna Tomot másrészt viszont egész nap ez a kérdés gyötört így visszafojtott lélegzettel vártam válaszát.
Megint elpirult és úgy tűnt a megfelelő szavakat keresi, de aztán csak annyit mondott:
-         Én nem szeretek ilyenekről beszélni… Ez a téma nálam magán jellegű…
-         Jaj ne már Kris ebben nincs semmi gáz, barátok vagyunk.
-         Hagyd már Tom ha nem akarja elmondani, akkor nem mondja el. Ahhoz, hogy ilyet elmondj feltétlenül meg kell bíznod valakiben.
Kristen hálásan rám nézett aztán ahogy mondatom második fele is elhangzott hirtelen elfordította a fejét. Ezek szerint értette a célzást… Nem akartam bántani sőt… csak tudatni szerettem volna vele, hogy bennem megbízhat, én őszintén vele akarok lenni és azt hiszem ezt ma este meg is fogom neki mondani.




/Kristen szemszöge/


Ahogy hazaértem leültem egy pillanatra, hogy megnyugodjak…
Szavai még mindig fájdalmasan visszhangoztak fejemben… Bizalom.
De hát bízom én benne, csak egyszerűen ezt az egy dolgot nem szeretném neki elmondani.
Lassan készülődnöm kellett, mert Rob azt mondta, hogy értem küldi Samet 7 körül.
Lefürödtem és felöltöztem, majd szerencsétlenül álldogáltam a szekrény előtt. vajon mit vigyek estére? Nekem nincs szexis fehérneműm… Mindig rövidnadrágban és pólóban alszom, de ez most valahogy nem tűnt a legjobb megoldásnak. Ez egy különleges alkalom lesz… Az én életemben mindenképpen és a kapcsolatunkban is.
Shane még nem volt itthon ezért felhívtam és megengedte, hogy körülnézzek a szekrényében.
Csupa extradögös szerelés… Túl dögösek… Ezek olyan ruhák amikkel már különlegessé szeretnél tenni egy-egy alkalmat… Amikor már rengeteget szeretkeztél… Nem első alkalomra valók..
Aztán hátrébb nézelődtem és végre megtaláltam amit kerestem…
A doboz még bontatlan volt ezek szerint Shane nem találta elég vadnak ezt a ruhát.
A harisnya selymes volt és fehér, a harisnyakötő csipkés maga a ruha pedig halványkék és ártatlanul érzéki.
Gyorsan eltettem a táskámba és úgy döntöttem készen állok.
Kocsi dudálást hallottam lentről és a szívem sebesen dobogni kezdett.

16 megjegyzés:

  1. ááááá de rohadt jóó volt!*-*
    és elsőő komi^^
    nagyon nagyon nagyon imádtam..
    mi lesz még ott...
    jajj remélem Rob nem szúrja el..

    VálaszTörlés
  2. neeeee húzzuk ennnyire :DDD már nem bírom :D
    nagyon jó lett :D
    Tomot nagyon bírom :D
    a kép a fejezet elején nagyon jóó :D te csináltad?
    :D
    van egy olyan érzésem,hogy ma már nem lesz friss :(
    remélem azért holnap már lesz :DD
    nagyon váááááááárom :)
    (L)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, és kérlek legyen friss nagyon hamar!!!!!!!!!! Történjen meg már végre!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Na ez érdekes lett! Tom meg a dumája... Istenem! :D
    Kris és Rob szerintem bénáznak majd egy sort!XD
    Tetszik a törid! :D Grat!
    Várom a folytatást!
    puszi♥

    VálaszTörlés
  5. Ha az ő szíve sebesen dobog, akkor az enyém hogy???
    Olyan jó lenne már ha lefeküdnének, de tudom, hogy a kövi feji is olyan lesz, hogy mikor a lényegre térnek, Thay drágám pont ott fogja befejezniXD
    Ettől függetlenül nagyon jó volt ez a feji, Ügyesen taktikázik Rob, Krist pedig sajnáltam, hogy ilyen szar helyzetbe került.

    VálaszTörlés
  6. Hát Thalia mindig tudod mikor kell egy fejezetet lezárni és hogy hogyan!
    Már nagyon de nagyon, tarthatnának ott, de szegény Kristen!nagyon kíváncsi vagyok hogyan oldod meg ezt a kényes helyzetet!
    És Tom... Imádom a dumáját!:D
    Nagyon jó volt a taktika!:D Huh, remélem megszánsz minket egy meglepi fejezettel! *-* (engem már ez is meglepett!, mert fent voltam 13:45-kor és nem volt új erre feljövök és tádáááám! itt volt a következő! :D) Már néha ott tartok, hogy úgy várom a következőt mint a gyerekek(na, meg a nagy gyerekek mint én :Dhihi) a Mikulást, a Jézuskát, vagy a Húsvéti Nyuszit!:D
    Szuper a történeted!
    Várom a következőt!
    puszi

    VálaszTörlés
  7. Wááh! Kíváncsi vok most mára nagyon hogy mi lesz :D:D
    Ugye ma még lesz egy?? Légyszíííííí *kiskutyaszemek*
    Puszííííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  8. nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből :D

    VálaszTörlés
  9. ááá nee máár!
    Miéért itt? remélem ma még folytatod!=P
    :D:D:D
    bye!

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Késő estig be sem akartam nézni, de gondoltam lehet, hogy van valami változás, s nagy meglepetésemre egy új fejezet.
    Annyira jó volt, imádom Tomot, olyan kis hülye, bolond és pimasz pasi, de nem lehet utálni. S pont ezt a kényes témát kellett felhoznia, de féltem, hogy Kris mivel szégyenli, hogy még szűz kitalál valami gyenge kis történetet. Azonban szerencsére megfelelően hárította ezt a kényes témát.
    Jajj! Mi lesz itt még este? Remélem bevallja Robnak, s nem úgy próbál csinálni, mint egy tapasztalt csaj, mert annak csak rossz vége lesz. Hiszen nem minden lánynak kellemes az első alkalom, s nehogy rosszul süljön el valami, s megromoljon a kapcsolatuk.
    Na mindegy, már sokat csacsogtam.
    Imádom az írásodat, így tovább :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  11. Uhh, melegszik a helyzet!
    Nagyon kíváncsi vagyok hogy mi lesz!
    Ugye lesz ma folytatás? Kérlek!

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Iszonyú jó fejezet lett!
    Alig várom, hogy a következőben elolvashassam, hogy mi történt azon a bizonyos éjszakán!
    Nagyon jó lett!
    Csak így tovább!

    Puszi: MaryAnn

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Iszonyú jó fejezet lett!
    Alig várom, hogy a következőben elolvashassam, hogy mi történt azon a bizonyos éjszakán!
    Nagyon jó lett!
    Csak így tovább!

    Puszi: MaryAnn

    VálaszTörlés
  14. Alig várom már az éjszakájukat. Szerintem Kris bénázni fog és emiatt Rob kibukik. Kérlek legyen ma folytatás, hadd tévedjek.

    VálaszTörlés
  15. fúúú, Thalia!! Tudod milyen jó így hazaérni a hülye melóból, hogy itt a friss, és el lehet magát varázsolnia az embernek! Jaj tök jó volt!
    Remélem nem variálják túl ezt az elmondom-nem mondom dolgot. Meg ha aztán mégse mondja el, akkor Rob nem veri be a durcit, meg talán akkor meg tudja magyarázni, hogy miért döntött így. Na ez elég értelmesre sikerült, bocsi, de totál leszívták az agyam!
    Várom a kövit. Holnap jövök majd.
    ZSu

    VálaszTörlés
  16. Most komolyan nem értem ezt a lányt...ha megbízik benne miért fél elmondani? na mind1 olvasom a kövit:))

    VálaszTörlés