2010. szeptember 6., hétfő

Egy aprócska kérdés

Nem tudom, hogy hányan várjátok még az éjjeli frisst, de igyekszem.
A kérdésem az lenne, hogy nem bánjátok ugye, hogy közben elég sok rész szól a lányokról is? Tudom, hogy legjobban mindenki a KrisRobos eseményeket várja, de szeretném, ha ez a történet egy kicsit olyan lenne, mint maga az élet, ami meg ugye nem csak két ember körül forog. / Bár valljuk be, nálunk egy ideje sokszor már tényleg csak körülöttük forog :D/ Most mégis kíváncsi lennék a véleményetekre a történet többi szereplőjének életéhez kapcsolódóan.

Előre is köszönöm, puszi: Thalia

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tőlem lehet benne a lányokról is de akkor ugye dupla Kris Robot kapunk??? *csillogó szemek*
    Ma sajnos nem tom megvárni mert holnap nekem sajna suli meg gondolom még több mindenkinek is :( :/ ez van xD
    De holnap majd elolvom ám :D:D
    SOkpuszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  2. Thalia!

    Nagyon szívesen olvasnék a többiekől is! :)
    Nekem már a Maddie-s kis betekintés is tetszett! :D

    A fő hogy te élvezd amit írsz! ;)

    Puxx

    VálaszTörlés
  3. Engem egyáltalán nem zavar,ők is Kristenhez tartoznak,és a való életben is a legfontosabb szerepet a család mellett, a barátok töltik ki.
    Legalábbis én így gondolom :)

    Szandi

    VálaszTörlés
  4. Szentem jöhet a több szereplős szemszög. Úgy izgisebb. Már várom az éjféli fejit mert éjjeli bagoly vagyok. És kösszönöm hogy kitettél én is teszlek már is.

    Pussssz
    Krixta /Bella19-Kstev/

    VálaszTörlés
  5. Na ennek nagyon örülök!! Köszi csajok :D
    Meglepődtem, hogy ennyire partnerek vagytok ebben, de igazán nagyon örülök neki! (L)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó ötlet szerintem h a többiek életébe is bele látssunk :D

    VálaszTörlés