2010. november 12., péntek

Úgytűnik mégis csak szükséges!

Rendben, aki még nem tudja, én vagyok Angyalka is, csak inkognitóban.
Hogy miért az álnév? Mert nem akartam, hogy valaki csak "udvariasságból" jöjjön ide, azért mert már mást is olvasott tőlem.
Továbbá szerettem volna egy Angyalka és Szil balhé mentes oldalt, de úgy tűnik ez már nem lehetséges. Ez van. Nekem viszont nincs szükségem "Névtelen" beszólásokra, mert őszintén szólva magasról teszek az ilyen emberekre. -Névtelen: Az a sanlonos, ha a saját szavaimmal akarsz visszavágni...-.Ha a chatben írod álnéven azt mondom oké, max ha nincs kedvem csevegni akkor kitiltalak.
Nem fogok azért sértéseket hallgatni, mert van vagy tíz ember , aki valaki más szemszögén keresztül hiszi, hogy ismer.

Aki eddig itt volt, mert tetszett neki a történet, legyen az bárki, nyugodtan maradhat sőt örülök, ha marad. Aki viszont csak azért jár Most ide, mert vakon követ másokat az akár el is mehet, mert nincs itt keresnivalója.
 Ha ez valakinek nem volt világos  annál jobb, nem is kell tudnotok, hogy miről van szó.
További incidensek esetén az oldal zárt körű lesz én nem húzom fel magam ilyeneken, mindennek van megoldása.

28 megjegyzés:

  1. szia.
    hát én... még csak meg sem fordult a fejembe, hogy te vagy angyalka, biztos vak vagyok:)
    én mind a két blogodat olvastam és olvasom, és szerintem nagyon szuper:)
    én imádom ahogy írsz, bár én se tudom mi volt az a szil-es ügy erről lemaradtam:O
    akinek nem tetszik a töri minek olvassa, vagy minek jön ide???
    és szerintem nem a személy számít, hanem az amit írsz:)
    csak így tovább:)
    pux

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Az első "negatív" véleményt töröltem, de csak azért, mert az illető megadta a mail címét és inkább ott válaszoltam neki, elkerülve a balhékat.

    VálaszTörlés
  3. Bogesz köszönöm szépen! :) Azt hiszem pont valami ilyesmit szerettem volna hallani (L)
    /Nem te voltál vak, szerintem sok mindenki meglepődött most :)/

    VálaszTörlés
  4. Hali!
    Nem tudom mi ez a balhé de engem csak az írásaid érdekelnek attól függetlenül hogy milyen néven írod! Szerintem nem az a fontos! A rosszakaróiddal meg ne foglalkozz nem éri meg idegeskedni pár hülye végett akik nem tudnak értelmesebb dolgokkal foglalkozni mint hogy baszogatnak! Te nagyon tehetséges vagy!:)))))
    Ui:Légyszi ne legyen zártkörü blog!
    Pusszantás!
    Brigi

    VálaszTörlés
  5. Aki csak kritizál minek olvassa???
    (oké kell az is, de sztem olyan nincs h egyik feji sem tetszik vkinek)
    Max megírja a véleményét de azt is kultúrált stílusban kéne és nem jön ide többet
    Sztem tök jó a töri meg minden szal akinek nem tetszik az fogja be
    Én sem tudtam h te vagy angyalka :D

    VálaszTörlés
  6. szia!

    Eddig még soha sem írtam, de, most, hogy megtudtam, hogy mi van, muszáj elmondanom a véleményem.
    Nem vagyok, olyan típus, hogy mondjak is valamit a történetről, annyit meg minek írjak, le, hogy tetszik? Szerintem nem kéne.
    Olvasom a történeted, van, mikor nem tetszik, van, mikor tetszik, de nem személy miatt olvasok valamit is.
    Szilt is, és téged is olvaslak. Akárkinek a "csapatában" is lennék - bár.. meglátásaim szerint nincs ilyen, de lehet ti jobban tudjátok -, én akkor sem hátrálnék el az egyik írásától sem, csak azért, mert a vezető - minek tök nincs semmi értelme -, az a másik csoportba tartozik. Szóval most én nem igazán értem, ezt a kiírásodat.
    A tény, hogy megtudtuk ki is vagy valójában, de azt nem igazán értem, hogy csak azért csináltad, hogy ne legyen itt Szil meg angyalka balhé.
    na mindegy. :)
    szóval, a lényeg, maradok a többiek véleményénél - ahogyan a ruha sem teszi az embert, az ember sem teszi az írást.
    A írás nem az írótól lesz jó, nem attól, ki a személy. Sokkal inkább attól, hogyan írja meg az a bizonyos személy, hogyan adja át a dolgokat.

    Petra

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Húha...hát rendesen megleptél ám...elképesztően örülök, hogy visszatértél közénk, viszont kicsit összezavartál. Én teljes mértékben azt hittem, hogy már nem fogsz írni,mert a másik blogodon nagyon meggyőzően mondtad ezt. Lehet, hogy most pofátlannak fogsz gondolni, de megkockáztatom ezt, és felteszem a kérdést, ami rögtön eszembe jutott, amikor elolvastam a bejegyzést. A félbemaradt történetedet fogod folytatni? Minden írásodat imádom, és nagyon kiváncsi lennék, arra a történetre is. Mármint a folytatásra. :)
    Puszi:Amy

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    En nem tudom mi ez a Szil és Angyalka balhé, de oszintén nem is érdekel. En maga a torténet miatt olvasom a blogot és nem csak eztet mások torténetét is olvasom. En soha nem néztem hogy ki vezeti azt a blogot. Elolvasom az elso részt és ha megfog akkor olvasom tovább ha nem akkor mást keresek. Igy jutottam el erre a blogra is és Sziléhez is. Azelott olvastam Angyalkásakat is. Szoval én a torténet miatt járok ezekre az oldalakra nem pedig a személy miatt. Akinek nem tetszik a torténet az ugy sem fogja olvasni, akinek meg tetszik az ezekután is olvasni fogja. En olvasni fogom.
    Már kezd osszeállni a kép vagyis a story hogy mi folyik itt, de akkor se érzem magam becsapva vagy átverve. Gondolom akkoriban meg volt az oka hogy abba hagyta a fanfiction írást, de ez már a mult. En orulok neki hogy mégis ugy dontott hogy folytatja ha állnéven ha nem...
    Petra én egyetértek veled.

    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  9. Gyerekek én nem értek semmit nekem tetszik a blog azért olvasom kész pont .Azt a részét meg hogy zárt körű lesz vagy lenne én azt nagyon sajnálnám.

    VálaszTörlés
  10. Angyalka? Tényleg komolyan te vagy?! :) Bakker hát most meglepődtem nem is kicsit. Tudsz te még meglepetést okozni. Őszintén szólva eddig sosem írtam, mert lusta vagyok, a kezdetektől olvasom a történetet és igazán tetszik. Ez különleges történet, ilyet még nem olvastam sehol, az tuti. Szánom bánom bűneimet, hogy nem írtam kommenteket, de örülök, hogy visszatértél, még ha csak álnéven is és újra írsz. :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  11. Zsuzsa!
    Lehet, hogy félreértetted amit írtam, én nem számonkérésként írtam azt, amit írtam, csak mert mintha arra válaszoltál volna. Én csak meglepődtem, hogy ugyan álnéven, de visszatért. Reménykedtem, hogy visszatér hozzánk, és úgytűnik hogy nem hiába tettem ezt. Engem csak meglepett ez az egész, mert ez kicsit hirtelen jött. Egyébként én sem tudok semmit erről a Szil-Angyalka dologról. Lehet jobb is. Nos csak tisztázni akartam, mielőtt még valaki félreértené a szavaimat.
    Amy

    VálaszTörlés
  12. Amy!
    Mikor írtam a megjegyzést még nem olvastam a tiedet. Bocsika ha félre értetted amit én írtam. Amugy én is kiváncsi lennék a félbemaradt torténet folytatására :-D
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    hű ezt valahogy nem hagyhatom szó nélkül! Ez...ez.. öm én nem hiszem el!
    ANGYALKA???????????
    Bakker ez nagyon meglepett! :D
    Én mindegyik sztoridat imádom! <3<3<3<3
    Én se vágom mi ez a Szil Angyalkás balhé. DE! nem is akarom beleártani magam azt hiszem ez a ti magán ügyetek és nektek kell elintézni!
    Én mindkettőtök történetét nagyon szeretem olvasni, mert tényleg nagyon de nagyon jók!:D
    Na jó még mindig sokk alatt vagyok....
    Ez valóban váratlanul ért! Remélem minden elrendeződik!
    puszi Gabica

    VálaszTörlés
  14. huh hát ez meglepett, viszont a blogokhoz való hozzá állásomon nem változtat semmit. én Téged is meg Szilt is ugyan úgy olvasni fogom, mint eddig. aki pedig amiatt nem olvas vagy Téged vagy Szilt mert, ti nem vagytok jóba arra csak annyit tudok mondani, h hülyeség segíteni a másiknak haragudni. az más doldog, h pl a Te barátaid nem olvassák Szilt, mert ők barátok, de viszont az olvasók nagy része úgy mond kivülálló. jah és sztem nem a történet írója miatt olvasunk egy törit hanem azért, mert tetszik amiről szól... az megint egy másik dolog, hogy esetleg még kedvelem is az írót :D

    Betty

    VálaszTörlés
  15. Szil..Mit kell ebben átverni? :6 nem értem.. ez nem átverés, csak talán épp emiatt csinálta, és kész :/ én se tudtam róla, és meg sem fordult a fejemben :/ de így alakult :)

    VálaszTörlés
  16. Basszus!
    És megint csak!
    Thay kicsiszivem... te...te vagy Angyalka? o.O
    Basszus.
    Én... mind a kettő blogodat olvastam/olvasom. Sírtam nevettem, meglepődtem, és minden egyes fejezetnél rácsodálkoztam, hogy milyen jó író vagy. Egyszerűen szóhoz sem jutok. A felét nem értem az egésznek, csak annyit, hogy volt egy balhé, és hogy TE VAGY ANGYALKA.
    De tudod mit?!
    Basszus nekem ez az egész tetszik... mmint az, h te vagy mind a két személy.
    Azt a k*va eget! Huh mindjárt berosálok!
    Na ezt most megpróbálom feldolgozniXD
    mindenesetre. én maradok, és olvasom és komizom a fejezeteidet!
    szeretlekimádlak <3
    pussz encikeee

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Én kb. két hónapja olvasok Robsten történeteket. A te blogodat is csak véletlenül találtam meg. Több történetet elkezdtem olvasni, de a te sztorid volt az első, amely teljesen magával ragadt, s azóta is folyamatosan nyomon követen a történet alakulását.
    Szóval így nem is tudom, hogy mi ez a balhé.
    Én személy szerint szeretem, amit csinálsz, s remélem ilyen kitartóan folytatod az írást, mert tehetséges vagy.
    Ez az én személyes véleményem!!!! :)
    Puszi, s így tovább!!!

    VálaszTörlés
  18. He???????
    Most, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor a feltett közleményből az és-en és az-on kívül egy mukkot sem értettem az egészből. Te vagy Angyalka, értem, de kérlek ne haragudj meg, de nekem ez nem mond semmi, mert ilyen név alatt nem olvastam Tőled semmit. Én ezt a törit kezdtem el olvasni, és iszonyú nagyon szeretem, és Téged is, az íróját, és ennél fogva teljesen mindegy milyen név alatt írsz!Egy írónak meg miért ne lehetne álneve?! És ki az a Szil? Áh, tudod mit, nem is érdekel, gondolom magánügy. Szóval nekem tényleg csak az a fontos, hogy írj, mindegy milyen név alatt. Épp ezért remélem hamar túlteszed magad a Téged ért kellemetlenségeken,sérelmeken, és hamarosan újra írsz nekünk.
    Millió puszi
    Roni

    VálaszTörlés
  19. Most látom, hogy rajtam kívül van itt mégegy Roni is :)
    Szerencsére én már hamarabb megtudtam ezt a hírt és csak örülni tudtam neki:))
    Én is olvasom Szilt is, sok Robstenes sztorit "falok", a balhéról gőzöm sincs, ahogy eddig is, eztán is itt leszek:)
    Puszi:
    Roni

    VálaszTörlés
  20. Szia Angyalka!

    Én a régi blogodra írtam néha (tényleg nagyon néha) megjegyzést. Ide, nem mert nem.
    Azért kezdtem el olvasni mert megláttam Briannánál a blogok között és arra gondoltam a cím alapján, hogy ez biztos jó, vágjunk neki! Hát belevágtam és őszinte leszek nem mindig tetszett. DE! Ez nem jelent semmit, mert itt vagyok, olvasom tovább és megesz a fene mi lesz a következő részben :) Viszont én kicsit szomorú vagyok. Azt hittem tényleg végeztél a Robsten történetek írásával. Én magam is írtam majdnem egy éven keresztül és nagyon-nagyon sok barátom lett így (Bella1213 néven futottam és én Twilight sztorikat írtam) én bármennyire szeretem ezt a történetet szerintem te írtad eddig a legtöbb Robsten történetet én már valami igazán másra vágyom tőled. :D Nagyon-nagyon boldoggá tennél ha belekezdenél egy teljesen saját sztoriba mert valahogy úgy érzem borzasztóan menne neked. Akár e mellett is. Csupa ellentmondás vagyok, igaz? Ez jellemző rám. Azért tértél vissza mert hiányzott az írás? Ugye így volt? Hiányzott a blog? Én is ezzel küszködöm (nyáron fejeztem be az egészet) és minden másodpercben eszembe jut, hogy csak még egy,még egy EDBella sztorit írok és és nem fogok többet, de mindig leállítom magam. :D

    Oké, teljessen értelmetlen voltam,ellentmondásos ,de őszinte! :D

    Bella1213
    (azért meg ne használj álnevet, hogy pár bolond-finoman szólva-ne találjon meg a hülye megjegyzéseivel, mert látod mennyien szeretnek és csak ezt kell nézni! Akit sokan szeretnek azt utálni is fogja valaki... Hogy miért? Azt már én nem tudhatom. Légy jó.puszi)

    VálaszTörlés
  21. (L) El sem tudjátok hinni, hogy mennyire hálás vagyok nektek! Hihetetlenek vagytok!
    Ezt nem győzöm elégszer hangoztatni, de muszáj, mert folyton megleptek a végtelen kedvességgel!
    Hogy nekem miért éri meg? Ezért!
    Azt mondják az az igazi művész, aki magának ír, hát ezek szerint én még nem jutottam el arra a szintre, mert én nektek írok! Egyenlőre máshogy nem is tudom elképzelni...
    Fantasztikus emberek lehettek, olvassatok bárkit is, de ha ennyire kimertek állni a véleményetek mellett az nagyon szép dolog!
    Ígérem nincs több álnév és remélem mindenki tudja, hogy ez itt nem a kész átverés show volt, senkit nem akartam becsapni, csak egyszerűen más nick néven kezdtem írni, ennyi.
    Ha valakit mégis megbántottam volna ezzel a kettősséggel akkor nagyon sajnálom, nem volt szándékos. Terveztem-e hogy ha minden rendben megy, akkor felfedem-e magam? Nem. Most szükségesnek éreztem, mert nem akartam, hogy mástól tudjátok meg. Őszintén nem voltam felkészülve arra, hogy ennyire kedvesen fogadjátok... legközelebb rúgjatok seggbe, hogy bízzam még jobban bennetek!
    /Bella1213 mail címet kérhetek? Nem másért csak olyan témát hoztál fel ami érzékenyen érint jó értelemben és szeretnék beszélgetni veled egy kicsit privátban :) /
    Azt hiszem ennyit szerettem volna mondani, és még egyszer nagyon köszönöm!

    Őszinte hívetek: Thalia/ Angyalka

    VálaszTörlés
  22. Természetesen: bella1213@citromail.hu

    De tudnod kell, hogy nem a gyors visszaírásomról vagyok híres... :D Azért majd most jobban igyekszem, ha írsz :)

    VálaszTörlés
  23. Bella1213
    csak egy kis helyesbítés :
    egy másik bizonyos embernek, akinek már a nevét sem vagyok hajlandó leírni..szóval kb 3x annyi története van mint Angyalkának. ^^
    :D ez tényleg nem azért írtam hogy beszóljak :D
    pusz
    B.

    VálaszTörlés
  24. Jó mindegy helyesbítettünk, mellesleg egy bizonyos ember akinek a nevét csak azért nem írom le mert úgyis tudja, hogy neki szól, háromszor annyi majdnem szexet ír, mint mások és ezzel elérte hogy könyörögjek a frissért szal pls ha magadra ismersz írjjjjjj :D



    Bella köszi!!! Hamarosan írok aztán ráérsz válaszolni :D

    Thalia

    VálaszTörlés
  25. Oké-oké :D Értem én. A világért sem kötöszködnék veletek, már csak azért sem mert én csak a ti történeteiteket olvasom (Thalia alias Angyalka:P, Brianna és Lady) :D

    Várom a levelet :)
    Puszi: Bella1213

    VálaszTörlés
  26. Szerintem semmi bántót nem írtál sőt!!! (L)
    És szerintem Bri sem gondolta :D
    Mindegy kinek hány oldala van, ha mindegyiket rendesen tudja csinálni. Sajnos nekem nem ment, azért hagytam abba a paródyát és a Tw ficit is. Túl sokat vállaltam :)

    Thalia

    VálaszTörlés
  27. Persze tudom én. Egyébként ismerős érzés. Én abba hagytam egy történetet és átadtam valaki másnak mert egyszerűen már annyira sok volt.. de hát nem tud mit tenni az ember, ha egyszerűen túl jól működik a fantáziája :) Én a végén amikor az utolsó történetet is befejeztem arra gondoltam, hogy huhh végre egy kis pihi, rá egy-két napra már nem akartam pihit. Nagyon hiányzott a blog, de hát ez van. :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  28. Igen, ez tényleg így van!!!
    Én is régebben elgondolkoztam azon, hogy mi a jobb? Ha átadod valaki másnak vagy ha csak egyszerűen nem folytatod... Megkérdeztem az olvasókat akik meg azt mondták, hogy ha átadom akkor nem lesz ugyanolyan és nem biztos hogy olvasnák... Ezért inkább abbahagytam.

    VálaszTörlés