2010. november 30., kedd

Játék!

Ez most talán egy kicsit nehezebb, hagyok rá időt nektek, annyit kérnék, hogy 20  embertől indul a játék, hogy valami tétje is legyen! Hívjatok nyugodtan bárkit játszani, közben kitalálok nektek valami nyereményt, de ha van ötletetek írjátok meg nyugodtan/


Mai játék:

Twilight idézetek:

Folytasd a mondatot: / A csillagok a betűk számával egyenlőek, remélem nem számoltam el sehol/


1. Az iskolakerülés jót tesz az ***********.  /Edward- Twilight/

2. Itt vagyok...,  ami nagyjából úgy lehet lefordítani, hogy inkább meghalnék, mintsem ***********  *****.  /Bella Twilight/
3. Alkonyodik. A legkönnyebb időszak. De a legszomorúbb is, bizonyos tekintetben... egy újabb nap vége, az éjszaka visszatérte. Semmi sem olyan kiszámítható, mint a ********. / Edward Twilight/

4. Mintha elvesztettem volna a szívem, mintha üres lennék belül. Mintha mindent, ami bennem volt, *** ******* ***** *****. /Edward- New Moon/

5. Kétségbeesetten megpróbáltam addig nyújtani, csavargatni az igazságot, míg úgy el nem görbült, hogy már ******** **** ******. /New Moon- Bella/


6. Megígérem: ez az utolsó alkalom, hogy látsz engem. Nem fogok visszajönni. Soha többet nem teszlek ki annak, aminek eddig. Ott folytathatod az életedet, ahol abbahagytad, nem foglak zaklatni többet. Olyan lesz, mintha *** ** ******** *****. /Edward- New Moon/


7. Csak mert nem engedek a kísértésnek, hogy megkóstoljam a bort, ez még nem jelenti azt, hogy nem tudom méltányolni a *******.  /Edward- Eclipse/

8. A külvilág semmit nem jelent számomra, ha *** **** *****. /Edward- Eclipse/

9- Te vagy az egyetlen nő, aki valaha is megérintette a szívemet. És az mindig a **** ****

10- Amikor saját sorsomról beszéltem, kétségtelenül kettőnkre gondoltam. Külön-külön az egésznek csak a **** *******. /Bella- Breaking Dawn/

11- Minden egyszerűbb volt, mint vártam: összeillettünk, mint egy kirakós két darabja, melyek azért készültek, hogy kiegészítsék egymást. Ez titokban nagy elégedettséggel töltött el. Testileg ugyanannyira passzoltunk, mint minden más szempontból. A tűz és víz valahogy úgy létezett együtt, hogy nem oltotta ki egymást. Újabb bizonyíték arra, hogy ***** ********. /Bella- Breaking Dawn/

12- Tudod, hogy hívják a szőkét, akinek esze is van? - kérdeztem, majd levegőt sem véve folytattam: ****** ************. /Jacob- Breaking Dawn/

9 megjegyzés:

  1. 1. Egészségnek
    2.Elszakadjak tőled
    3.Sötétség
    4.Itt hagytam volna nálad
    5. Hazugság lett belőle
    6.Nem is léteztem volna
    7.bukéját
    8.Nem vagy velem
    9. Tiéd lesz
    10.Fele voltunk
    11. Hozzá tartozom
    12. Golden retrievernek

    VálaszTörlés
  2. 1.) Egészségnek
    2.) Elszakadjak Tőled
    3.) Sötétség
    4.) Itt hagytam volna nálad
    5.) Hazugság lett belőle
    6.) nem is léteztem volna
    7.)Bukéját
    8.) Nem vagy velem
    9.) Tiéd lesz
    10.) Fele voltunk
    11.) Hozzá tartozom
    12.) Golden retrivernek

    VálaszTörlés
  3. Jó ez a játék legalább nem kell tanulnom..xD

    VálaszTörlés
  4. 1.egészségnek
    2.elszakadjak tőled
    3.sötétség
    4.itt hagytam volna nálad
    5.hazugság lett belőle
    6.nem is léteztem volna
    7.bukéját
    8.nem vagy velem
    9.tiéd lesz
    10.fele voltunk
    11.hozzá tartozom
    12.golden retrivernek

    VálaszTörlés
  5. szijahh!!!
    1.egészségnek
    2.elszakadjak tőled
    3.sötétség
    4.itt hagytam volna nálad
    5.hazugság lett belőle
    6.nem is léteztem volna
    7.bukéját
    8.nem vagy velem
    9.tiéd lesz
    10.fele voltunk
    11.hozzá tartozom
    12.golden retrivernek
    bocsi ha van benne hiba XD

    VálaszTörlés
  6. 1.) egészségnek
    2.)elszakadjak tőled
    3.)sötétség
    4.)itt hagytam volna nálad
    5.)hazugság lett belőle
    6.)nem is léteztem volna
    7.)bukéját
    8.)nem vagy velem
    9.)tiéd lesz
    10.fele voltunk
    11.hozzá tartozom
    12.golden retrievernek

    Elvileg :D
    Puszi:Nana

    VálaszTörlés
  7. 1.egészségnek
    2.elszakadjak tőled
    3.sötétség
    4.itt hagytam volna nálad
    5.hazugság lett belőle
    6.nem is léteztem volna
    7.bukéját
    8.nem vagy velem
    9.tiéd lesz
    10.fele voltunk
    11.hozzá tartozom
    12.golden retrivernek

    Ja éééés :D ha én nyerek XD akkor én azt kérem h csinálj megint új dizit nekem :DDDDD

    Csókszi x]

    VálaszTörlés
  8. Szia! Most vettem észre a játékot, remélem nem késtem el. Megfejtés:

    1. egészségnek
    2. elszakadjak tőled
    3. itt hagytam volna nálad
    5. hazugság lett belőle
    6. nem is léteztem volna
    7. bukéját
    8. nem vagy velem
    9. tiéd lesz
    10. fele voltunk
    11. hozzá tartozom
    12. Golden retrievernek

    :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! :D
    1.egészségnek
    2.elszakadjak tőled
    3.sötétség
    4.itt hagytam volna nálad
    5.hazugság lett belőle
    6.nem is léteztem volna
    7.bukéját
    8.nem vagy velem
    9.tiéd lesz
    10.fele voltunk
    11.hozzá tartozom
    12.golden retrivernek
    Ugye még nem késtem le a játékot? Puszi

    VálaszTörlés