2010. október 18., hétfő

Izé kis bejegyzésecske

Ígérem lassan azért beszélgetni is fognak XDXD

Nah kijavítottam a hibákat, legalábbis amit észrevettem, akadt benne bőven, bár volt egy amin nagyon nevettem, remélem ti is odahaza XD
Ez a: "őrölten csókolt" :D :D Hogyan Rob? Te olyat is tudsz? :D
- Akinek van ötlete, hogy ezt hogy lehet kivitelezni, vagy esetleg tapasztalt már ilyet az kérjük írja meg email címünkre a tv2@.... XD Vagy a Hustler.com-ra XD :DAz még témába vágóbb :D -

Kitettem egy szavazást is, mert érdekel a véleményeket. Tudjátok, hogy komifüggő vagyok sosem tagadtam, de ugyanakkor azt sem akarom, hogy a határ miatt megutáljatok, ezért légyszi nézzétek meg a szavazást, mert majd a végeredmény szerint alakítom a dolgokat.

2 megjegyzés:

  1. És mennyire lassan? Ugye nem hagyod hogy megint elizéljék a beszélgetést? xD
    Puszíí
    Tincsu

    u.i: Holnap lesz friss ugye?????

    VálaszTörlés
  2. neeem nem :D Most már itt az ideje, hogy tudod... Beszélgessenek és ne baszélgessenek :D

    VálaszTörlés