2010. szeptember 30., csütörtök

28.Rész -kicsit írtam még hozzá XD-


Extra rövid, de el kell mennem, viszont kaptok holnap dupla meglepit! (L)



28. Rész



Egy ideig csendben szívtuk a ciginket és csak lopva pillantottunk egymásra.
-         Nagyon kedves a húgod.- mondtam végül, mert nem volt jobb ötletem és ezt komolyan is gondoltam.
-         Igen, ő tényleg bárkivel képes megszerettetni magát.- mosolygott Rob, de azért a hangszíne elég furcsa volt.
Talán ez most egy burkolt sértés akart lenni? Mintha a huga csak azért kedvelne engem, mert mindenkit kedvel és nem azért mert ….magamért.
Lehet, hogy haragszik a tánc miatt? Vagyis amiatt, hogy…
-         Haragszol rám, amiatt, ami a Twilightban történt?
Láttam, hogy oldalra fordította a fejét, ezek szerint érzékenyen érintette a téma.
Hosszúra nyúlt a csend, de végül mégiscsak megszólalt.
- Nem haragszom nem tehetsz róla. Ilyen a természet.
- Tudom, de… - inkább hallgattam. Nagyon kínos volt a téma, de nem akartam, hogy ez a választófal megmaradjon köztünk.
Rob rám nézett. Elakartam kapni a tekintetem, de nem sikerült. Egyenesen a szemébe bámultam, amitől még kínosabbá vált minden.
-         Figyelj… Nem aludnál ma velem?
-         Hogy mi?
-         Nem aludnál ma velem?- kérdezte meg újra Vick az ajtóban állva.
-         Öh.. Én?- Néztem rá értetlenül.
Rob is hirtelen rákapta tekintetét és cseppet sem kedvesen kérdeze:
-         Miért nem tudsz egyedül aludni?
-         Most miért baj, hogy kiszeretném használni, hogy itt egy kedves lány? Tudod jól, hogy milyen vagyok. Nem szeretek egyedül lenni.
-         Rendben nekem mindegy. Kristené a döntés joga.- sóhajtott Rob lemondóan, majd olyan szemekkel nézett rám, mintha azt akarná: nemet mondjak.
Vickre néztem aki álmos, de kérlelő szemekkel nézett rám. Nem tudtam ellenállni neki.
-         Persze, miért ne. – mosolyogtam rá.
Vicky boldogan indult vissza a szobájába, hogy helyet csináljon nekem, Rob pedig olyan erősen pöccintette le a hamut égő cigijéről, hogy az ketté tört.
Értetlenül néztem rá.
-         Mi a baj?
-         Semmi.
-         Rob… -közelebb léptem hozzá, hogy végre rám nézzen.
-         Figyelj Kristen…kezdte kicsit indulatosan anélkül, hogy rám nézett volna, de aztán nem folytatta.
-         Rob! Beszélj már kérlek! Nem tudom, hogy mi játszódik le benned, de nem szeretném, hogy bármi miatt haragudj rám.
-         Nem rád haragszom érted! Egyedül magamra! Nem így terveztem a dolgokat. Ha kirúgnak az állásomból…
-         Miért rúgnának ki?- muszáj volt közbevágnom, mert már semmit sem értettem!
-         Miattad!
-         Rob ezt nem értem…
-         Tényleg nem?- kérdezte szinte suttogva, mint egy megtört ember.
Olyan hirtelen történt minden, hogy már csak akkor kaptam észbe amikor Rob ajkai az enyémhez értek. Először összerezzentem, majd remegni kezdtek a lábaim. Önkéntelenül visszacsókoltam aztán szinte mindent elvágtak. Olyan volt, mintha egy tengerparton sétálnék, miközben a szél hajamba tép, a lában pedig puha homokba süpped. Ajkaim enyhén szétnyíltak felajánlkozva a mélyebb mélységekre. Éreztem ahogy Rob nyelvével körbekaristolja szám, de végül nem élt a lehetőséggel. Egy utolsó csók után elvált tőlem és korlátoz támaszkodott.
-Most már tudod, miről beszéltem. – mondta keserűen, még mindig szaporán szedve a levegőt.
Nem bírtam megszólalni, sem megmozdulni. Csak álltam ledöbbenve és úgy néztem rá, mint akit kiszakítottak legszebb álmából.
A szívem szinte dübörgött, az agyam pedig zsibongott a sok gondolattól és érzéstől.

17 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!! Miért van itt vége????????? Most már álmatlan éjszakám lesz nekem is!!!!!
    A hosszu várakozás megtette a hatását. Rovid de nagyon utos volt!!!! Folytatást akarok!!!!
    Zsu

    VálaszTörlés
  2. Huh!
    Ez-ez.. xD Ez nagyon jó lett! Végre, megtört a jég! =D Haladunk! =D Várom a folytatást.. ;)
    Bye! =P =D

    VálaszTörlés
  3. Istenem csaj most annyira IMÁDLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK, WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ VÉGRE VÉGRE VÉGRE VÉGRE IGEN IGEN IGEN IGEN MEGTÖRTÉNT!!!!!!!!!!!! Erre a részre vártunk már mind és itt vaaaaaaaaaaaaan. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ egy istennő vagy. Végre elcsatant az első csók, nah most kár hogy a csajok nincsnek msn és net közelben. Visítok szó szerint, ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Erre totál megérte várni. Anyááááááááááááááááááááááááám remélem azért már jobban vagyol. Aggódtam érted, de komolyan. IMDTAM IMÁDTAM IMÁDTAM IMÁDTAM IMÁDTAM CSÓK CSÓK CSÓK CSÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓK.XD Bocsi mostanság kedvencem a hosszi ömlengés és a méghosszab komi. Nah meg a sikítás.
    IMÁDLAK THALIM (L) rem nem gond ha így hívlak? Jaj siess azzal a frissel mert ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.
    Nah jó nem pofázok alszok minél előbb legyen friss.XD És ha nem szemtelen kérés néz be hozzám és ha ráérsz olvass el. Szükségem lenne a komidra, hogy mien vagyok. Kössssssssssssssssz (most épp kigyót játszok.XD)
    (LLLLLLLLLLLLLLLL)

    Pussssssss
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm Köszönöm :D :D :D :D :D :D (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

    VálaszTörlés
  5. Hát ezzzzzzz nagyon-nagyon nagyszerű lett!Végre az első csók és hát a körítés is!!:-)Az volt az egyik kedvencem, amikor elhangzik a "nem aludnál ma velem?" - jó ott kicsin furán jött volna ki, de - egy pillanatig azt hittem Rob kérdezi :-)))!!És nagyon akarta, hogy a válasz nem legyen, szegény Rob :-)!!
    jajjjjjj, első csók,ez is eljött!
    Köszi, köszi, köszi,.....erre a részre nagyon megérte várni, és remélem már tökéletesen jól vagy, az írással már nincs gond az tuti!!Nagyon várom a kövi részt!
    puszi Roni

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Hát ez iszonyúan jóra sikeredett!Erre tényleg érdemes volt várni...és ha már így remekeltél, várok tovább, mármint a folytatásra!!Gratula mégegyszer, ez igen!Kérlek siess a kövivel!
    pusy

    VálaszTörlés
  7. Szia Thalia!
    Igen, köszönöm, köszönjük szépen, hát igen megérett már a helyzet egy aprócska csókra XDXDXD
    Nagyon tetszett, rövid volt de nem baj, a lényeg benne volt :D
    Vicky...adjál neki egy macit és szorongassa azt, szimpi a kiscsaj, de most útban van XD
    Várom a folytatást! :)
    Remélem jobban vagy, pihenj, MI várunk amennyit csak kell :))
    Puszi
    <3

    VálaszTörlés
  8. Hát ez tényleg egy picit rövid lett, de annál jobban ledöbbentem. Egyáltalán nem számítottam, most erre, persze vártam, de nem is tudom, de olyan JÓÓÓÓÓÓÓÓÓ! Remélem tényleg megtörik köztük a jég. Hú, meg mikor megkérte Vic, hogy aludjon vele, először tökre azt hittem, hogy Rob kérte. Eszméletlen vagy. Alig várom az újakat. Ugye hamarabb jön. Zsu

    VálaszTörlés
  9. Szia Thalia!
    Először is örülök, hogy jobban vagy:) Másodszor erre tényleg érdemes volt várni, végre megtörtént az első csók:D Rob remélem feladja a küzdelmet és az ellenállást Kris iránt és szabadjára engedi az érzelmeit. Nagyon várom a ma esti frisst. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  10. Szió!
    Jajj de vártam már, hogy végre történjen valami! Tudtam én, hogy Rob csak mutatja azt, hogy érzéketlen tuskó :))
    Várom a következőt!
    Pussz!

    VálaszTörlés
  11. Reggel nem volt időm komit írni, de azért elolvastam ám! Korán reggel!!! xD
    És most annyira...annyira... erre szó nincsen! xD
    Azért talán van egypár: fantasztikus, fenomenális, szuper... nincs kedvem elővenni a szinonima szótáramat bocs... Egy szó mint száz: imádtam! és ezt állandóam el is mondom... bocsi xD Várom a kövit!

    Puszi, Viki

    VálaszTörlés
  12. IGENIGENigenigenigen erre vártam már mióta:D
    Jajj de jó már, most nagyon örülök!!!:)
    Imádom ŐKet,Imádom a Törid imádlak téged is:D
    SZuper lett Thalia!!

    Várom nagyon!!

    Pussz(L)

    VálaszTörlés
  13. Szia!!!!

    ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Anyám.... Ez rohadt jó lett. Miért van vége?????? Végre, megcsókolta és vége a fejinek... Ezt nem hiszem el. Légyszi minél hamarabb hozd a frisst, mert nem tudom, hogy hogy fogom azt az időt kibírni. Eszméletlenül jó lett a feji.

    Mercédesz

    VálaszTörlés
  14. Héé igy nem lehet vége gyorsan a kövit puszi

    VálaszTörlés
  15. Végre megvolt az első csók!:D
    Annyira vártam már!:D
    A folytatást remélem gyorsan hozod!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  16. És igen!! Végre! Ez csodálatos! Imádom minden sorát, betűjét!!
    Egyedi szép történetet agyaltál ki..
    Ugye segítesz nekik, hogy ne bukjanak le?? :))

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jo lett.Irtora tetszett.amikor Vick megkerdezte Kristen-t hogy nem alszik-e vele,akkor azt hittem hogy ezt a kerdest Rob tette fel...picit csalodott voltam amikor kiderult hogy Vick volt de aztan kibekitettel azzal a csokjelenettel a vegen:)

    VálaszTörlés