2010. szeptember 14., kedd

22. Rész




22. Rész



-         Szóval Rob a kis kedvenced mi?
-         Nem, dehogy, hiszen egyikőtöket sem ismerem, de vele találkozom a legtöbbször…
-         Persze, a tanár bácsi- nevetett Tom.
-         Igen, de pont az érdekelne, ami a „színfalak mögött van”. Te már nagyon régóta ismered őt.
-         Mit szeretnél tudni?
-         Mindegy, ami publikus. Nem a rejtett titkait szeretném kideríteni- nevettem.
-         Rendben, akkor mondom, ami eszembe jut. Először is ő pont olyan, mint amilyennek mutatja magát. Ő nem játssza meg magát.
-         De én nagyon sokszor nem tudom, hogy vajon mit gondolhat magában… Tudod, van az az arckifejezése…
-         Igen tudom, mire gondolsz!- nevetett ismét, ahogy leesett neki a célozgatás.
-         Mi a fiúkkal csak pókerarcnak hívjuk ilyenkor. Eltudja rejteni az érzéseit az tuti, de ez csak azért van, mert egy: nem akar megbántani senkit, kettő: nem akarja teljesen kiadni magát az embereknek és három: gondolkodik… Ő nagyon mély érzésű ember, de komolyan. Szinte mindig agyal valamin, és hozzáteszem általában nem is butaságokon. Amolyan filozofikus alkat. Mindemellett ha teljesen elengedi magát, akkor rendkívül szórakoztató egy figura.
-         Hm… - Nem tudtam  mit mondani, mert próbáltam minden új információt pontosan elraktározni. Talán Tom segítségével sikerülhet megfejtenem Rob bonyolult személyiségét. Tegnap maga Rob mesélt el nekem egy nagyon fontos momentumot, amely gyökeresen megváltoztatta az életét, de ez még csak csekély darabkája volt lényének.
-         Most csupa jó dolgot mondtál, de biztosan vannak rossz tulajdonságai is.
-         Hát az egyikkel azt hiszem már találkoztál. Van amikor döntésképtelen, és az utolsó pillanatban totálisan rosszul dönt. Ezért viselkedett úgy veled és a többi hallgatóval. Nem tudom, hogy változtatni fog-e ezen, de azt hiszem tegnap este jó sok agyalnivalót adtál neki.
-         Te mindenről tudsz?
-         Igen, általában elmondja a fontosabb dolgokat, mert szereti meghallgatni mások véleményét. Persze ettől rendszerint csak még jobban összezavarodik, de olyan is akadt már a történelem során, hogy a fiukkal segíteni tudtunk neki, pár fontos kérdésnél.
-         Ti tényleg jó barátok vagytok- mosolyodtam el.
-         Ahogy ti is a lányokkal.
-         Igen, ez így van. Kérdezhetek még?
-         Persze.
-         Igazából nem is tudom, hogy mit szeretnék… Talán azt, hogy van valami furcsa szokása, esetleg hobbija? Persze a zenélésen kívül, de az egyáltalán nem furcsa.
-         Hát.. Nem is tudom. Mi mind furcsa szerzetek vagyunk… Vagy azt is mondhatnám, hogy már észre sem vesszük a másik furcsaságait.
Egy valami talán mégis csak lenne, ami nem is különcség, de csak ő csinálja a bandából.
-         Mi az?- feljebb ültem, hátha megtudok valami igazán jelentős dolgot.
-         Blogot ír.
-         Puff. Blogot?
-         Aham. Tudod az olyan, mint egy elektronikus napló.
-         Mesélnél nekem erről? Hallottam már róla, de fogalmam sincs, hogy is működik ez.
-         Hát eredetileg ezt szó szerint modernizált naplónak készítették, de manapság már szinte weboldalként működik.
-         És miket tesznek fel rá?
-         Bármit. Sztárinfókat, magánfotókat, történeteket, mindent, amit csak eltudsz képzelni.
-         Rob történeteket ír?
-         Nem, nem ő még a hagyományos funkcióra használja.
-         Naplót ír?
-         Így van. De nem osztja meg senkivel.
-         Jó ezt gondoltam…
-         Ne nézz hülyének az előbbi mondatomért. Nagyon sokan publikálják az életük eseményeit online is.
-         Hát ezt nem gondoltam volna. Ne haragudj, ha furcsa képet vágtam.
-         Nah még valami?
-         Nem, most nem jut eszembe semmi más. Gondolom elmondod neki, hogy kérdezősködtem.
-         Ha szeretnéd akkor nem. Elvégre semmi titkot nem árultam el.
-         Jó köszi, csak mert nem szeretném ha félreértené. Úgy értem, nem szeretnék a magánéletében turkálni, ha valami ilyesmit készülnék elkövetni akkor őt magát kérdezném.
-         Jól van, nyugi már. Észrevetted, hogy egyfolytában mentegetőzöl?
-         Igen, mert nem szeretné, hogy rosszat gondolj rólam.
-         Látod, már megint azt csinálod- boxolt vállon viccesen Tom.
Elnevettem magam… 


/ Kedves "V "a chatben, ne haragudj a 9 miatt, nem voltam fent eddig és nem láttam :S/
Kövi rész? Már írom is :D

14 megjegyzés:

  1. juhuu dejóó :D
    ma még lesz egy rész? :OOO
    jujj remélem :$
    és ha igen vááárom *-*
    deazért ha ma mégsem lenne siess a kövivel *-*

    VálaszTörlés
  2. Fajin gyerek ez a Tom :D
    Kris nagyon kíváncsi, vajon miért :P
    Alig várom a folytatást :)

    Pusszz (L)

    VálaszTörlés
  3. SZia!
    Nagyon jó volt ez a rész is!
    Nagyon tetszett!
    Várom a folytatást!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett
    Várom a kövit
    Kinga

    VálaszTörlés
  5. Milyen kiváncsi ez a Kristen? :DDD A helyében én is az lennék :P Rob és Kristen mikor fog ujra talizni? Már várom a folytatást.
    Puszi
    Zsu

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    nagyon jó lett!
    látszik már, hogy Kristen mennyire érdeklődik Rob iránt :) ebből még lesz valami!
    remélem hamar hozod a kövit!!
    puszi, Bella

    VálaszTörlés
  7. Szióka!
    Remélem meglesz a 10 komi és még ma jön a kövi rész, mert már két rész óta nem volt Rob,csak beszéltek róla, szóval már hiányolom....:-)
    Amúgy jó lett,...alakulnak a dolgok....

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó lett! remélem még ma este lesz folytatás!:)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Én még nem írtam komit neked egyszer sem de szükségeset:)
    Nagyon tetszik a történet és ez a rész is jó volt.
    csak így tovább
    pusszi skyn♥

    VálaszTörlés
  10. ez az ez az! gyúlnek már a komik! nagyon jó lett ez a rész is! mond hogy kapunk még belőle?!
    puszi Szasza

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Jaj, jó lett. Kristen már érezhetően érdeklődik, csak sajna nem ismerjük Rob szemszögéből a helyzetet, kiváncsi vagyok a folytatásra...
    Várom a következőt, remélem még ma is lesz!
    Roni

    VálaszTörlés
  12. Ez nagyon jó lett! =)
    Várom a kövit! =)
    Bye! =)

    VálaszTörlés
  13. Semmi baj ! Majd reggel vagy ha meg jöttem a suliból elolvasom és szépen kömizok amugy nagyon tetszik az egész történet !
    Pusz V

    VálaszTörlés