2010. november 19., péntek

55. Rész




Itt a mai 2-es számú kis írás :D


55. Rész



Rob beszéde közben nagyokat fújt, pedig a téma amiről beszélt egyáltalán nem kívánta meg ezt az idegességet. A komoly és könnyű zene sajátosságairól volt szó, utána pedig a hangképzésről. Azt hiszem ennél többet nem tudnék mondani… Fogalmam sincs, hogy pontosan miről beszél, csak a reakcióját figyelem.  Kezdtem rettenetesen kétségbe esni…
-         Rendben 5 perc szünet aztán folytatjuk. – szólalt meg Rob váratlanul, bár ha jól láttam ez senkinek sem furcsa, csak mindenki elindult mosdóba, vagy éppen cigizni, esetleg elővett egy szendvicset.
Rob kiviharzott a teremből és én azonnal a nyomába iramodtam. Már azt hittem sosem sikerül utolérnem, de akkor megláttam, amint befordul egy terembe.
Belestem a terem ablakán és láttam, hogy üresen áll. Gondolkodás nélkül nyitottam be és azonnal becsuktam magam mögött az ajtót. Rob idegesen mászkált a terem végében. Ahogy meglátott, haragja lesúlytani készült, de aztán ijedt tekintetem hatására egy kicsit visszavet a lendületből. Leült az egyik székre és az asztalra könyökölt. Bizonyára így akarta fékezni magát.
Nem bírtam megszólalni, még sosem láttam őt ilyennek, szinte megbénultam a félelemtől, hogy elveszíthetem.
-         Mégis mikor szándékoztad elmondani, hogy egy fél évet Franciaországban leszel?
-         Holnap…- rebegtem halkan.
-         Holnap…. És szabad tudnom, hogy miért nem ma? Gondolom ezért volt az sms is.- hangja még mindig remegett az idegességtől.
-         Nem akarok elmenni - mondtam, bár  hangom elcsuklott, így nem sikerült túl hihetőre a válasz.
-         Miért ne mennél?- nézett rám Rb döbbenten, és egy pillanatra még a harag is elszállt hangjából.
-         Mert…- nem tudtam válaszolni.
Rob olyan gyorsan termett mellettem, hogy szinte észre sem vettem mikor állt fel. Karomnál fogva gyengéden megragadott, és a szemembe nézve ejtette ki a szavakat.
-         El kell menned!
A könnyem folyni kezdett, de gyorsan letöröltem, nem akartam sírni!
- Majd megbeszéljük…
- Mikor, indulás előtt egy nappal?- kérdezte újra dühtől fuldokolva.
- Ma este- suttogtam és lehuppantam az egyik székre.
- Rendben, de tudd, hogy ez így akkor sincs jól. Ha nem bízol bennem akkor mond azt, de nagyon rosszul esik, hogy már a második, nagyon is fontos dolgot hallgatod el előlem.
- Sajnálom- mondtam, de nem vagyok benne biztos, hogy hallotta, mert magamra hagyott és vissza sietett órát tartani.
Nekem is mennem kéne… Gyerünk Kristen szedd össze magad, ennél rosszabb is történhetett volna. Csak haragszik ráadásul jogosan… Még kitudod engesztelni.
Újult erővel és tett vággyal ugrottam fel a székről, majd visszasiettem órára. Azt még nem tudtam, hogy fogom elérni, hogy megbocsásson, de valahol éreztem, hogy ennél sokkal nagyobb bajban is lehetnék, elvégre nem megcsaltam vagy valami hasonló borzalom, egyszerűen „csak” csalódást okoztam neki.
Az óra hátralévő részében ezen törtem a fejem, hogy mégis mit tehetnék…
Az utolsó negyed óra szokás szerint az éneké volt. Rob kérdésére, miszerint ki szeretne énekelni, egy lány azonnal fel is pattant és valami erősen népdalhoz hasonlító számot adott elő. Rob megdicsérte a lányt és ellátta pár jó tanáccsal, majd újra az osztály felé fordult.
-         Még valaki?- közben lopva rám nézett és láttam, ahogy a „bosszú” árnyéka végigsuhan szemében.
-         Kristen esetleg?- kérdezte közben megköszörülve tokát.
Felálltam és a szokásos remegés újból urrá lett rajtam. Pont ezt akarta látni, hogy egy kis elégtételt vegyen. Láttam, ahogy szánalmas látványtól megenyhül tekintete és egyből másik áldozat után kezdett keresni.
Talán ez a megfelelő alkalom.- gondoltam magamban, talán épp ezzel tudnám őt kiengesztelni.
Halkan megköszörültem a torkom és kihúztam magam, hogy a levegő szabadabban áramolhasson tüdőmből.
Egyetlen szám ugrott be, amit mostanában egyfolytában dúdoltam magamban.
Már az osztály fele engem nézett, de próbáltam őket kizárni tudatomból. Ez most csak Robnak szól… csak ketten vagyunk és semmi sem érdekel.
Legyűrve a borzalmas lámpalázat nagy levegőt vettem és énekelni kezdtem.
A levegő mintha megfagyott volna körülöttem, de lehet, hogy ezt csak én éreztem.
Rob épp háttal állt, és láttam, ahogy hangom hallatán megmerevedik, majd ahogy felismerte a saját szerzeményét hirtelen rám kapta tekintetét, és én éreztem, hogy jó úton járok. A dalban rengeteg volt a hajlítás, de viszonylag könnyen vettem az akadályokat.
Végig Rob arcát néztem, és majdnem elcsuklott a hangom, amikor láttam, hogy szeméből az összes harag távozik, és már szinte szerelmesen csillogó és meghatott tekintettel néz rám. A dal úgy négy percesre sikeredett, és Rob már a második percnél leült a tanári asztal mögé, hogy rendezhesse vonásait. Egyszer úgy láttam, mintha megakarna indulni felém, ezért szememmel óvatosságra intettem.
Dalom szinte a csengő megszólalásával együtt ért véget. Körül sem mertem pillantani, csak a többiekkel együtt kioldalaztam a teremből.
Amikor utoljára láttam Robot, még mindig az asztalnál ült és maga elé meredt. Szerettem volna odafutni hozzá és megcsókolni, de úgy gondoltam hagyok neki időt, és tulajdonképpen magamnak is, hogy feldolgozzuk a dolgokat.
Estére amúgy is bulit terveztünk, és úgy gondoltam utána talán nála is aludhatnék ha már egyszer azt mondtuk, hogy ma este megbeszéljük a külföldi utat.
A koleszban érve Sahne már ebéddel fogadott és kifaggatott minden egyes mozzanatról. Ahogy megemlítettem neki Párizst egyből azt kezdte kigondolni, hogy ő és Madie miként pályázhatnák meg az utat, hogy együtt mehessünk.
Ez nagyon jól esett. Végre valaki, aki nem aggódik, hanem a lehetőségeket latolgatja. Mindennél jobban szerettem volna, ah a lányok is velem jönnek.. Majdnem mindennél jobban…. Rob.. Ha túljutunk ezen a nehéz és szomorú beszélgetésen ígérem felejthetetlenné teszem a mai éjszakát…

11 megjegyzés:

  1. Fúúú, annyira tudtam, hogy ez a baj, de most valahol igaza is van. Megértem, ez tényleg picit úgy nézhet ki az ő szemében, mintha bizalmatlan lenne vele Kris, de ugyanakkor Krist is megértem. Két nap után ilyen dolgot felhozni, tuti totál nehez lehet neki is.
    Remélem megbeszélik, és arra az utolsó mondatos fejire lennék már nagyon kiváncsi.
    Siess kövivel, tudom, hogy telhetetlen vagyok, de ugye ezt még ma lerendezed...
    Imádtam.
    Zsu

    VálaszTörlés
  2. Ja, ha rendbejönnek, akkor kivi lennék Rob szemszögére is. De csak ha már oks minden köztük!
    (mondjuk)
    Zsu

    VálaszTörlés
  3. HÚÚÚ, de jó, épp hogy elolvastam az előzőt, itt a következő fejezet, egy Istennő vagy:)
    Nagyon jó volt, Rob szegény nagyon felhúzta magát, de megértem, hogy ideges lett. Kris meg énekelt neki, tuti sikerült az engesztelés, hát még ha este is együtt lesznek, akkor meg pláne:)
    Várom nagyon a kövit. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  4. Ah... erre csak egy szót tudok... vagy ctalán inkább kettőt: Gyönyörű és Romantikus volt.

    VálaszTörlés
  5. hy!
    hát ez fantasztikus lett! =)
    várom a kövit! =)
    bye!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    PÉÉntek! és igen erre a napra vártam a legjobban 1 azért mert ma megkezdődik a hétvége 2 mert mára lett beígérve a folytatás!:D Eddig mindennap reménykedve feljöttem hátha... benéztem a chat-be, hogy mi jót csináltok (kivéve csütörtökön)... És ma azaz pénteken mikor hazaértem mint az őrült rohantam a gép elé olvasni! :D:D:D
    Az előző fejezet... haláli Shane és Tom!:D NA meg Kris és Rob <3 :D
    A mostani fejezetet... Ezt a kiengeszteléses dolgot máshogy nem is tudtam volna elképzelni! :D NAGYON ELTALÁLTAD!
    Nagyon romantikus volt! FANTASZTIKUS LETT!
    várom a nagy beszélgetést! :D :P;D
    puszi

    VálaszTörlés
  7. ááááááááá, igen tetszett :P fúúúú, szegény Kris :) nem is gondoltam arra, hogy Rob ezért mérges :)jaj, remélem, hogy meg tudnak majd mindent beszélni, vagy esetleg máshogy xD és a dal :) mi juthatott Rob eszébe? már nagyon kiváncsi vagyok a következő fejezetre :)

    Millió puszi: Beus

    VálaszTörlés
  8. Jaaj véégre! Már annyira vártam hogy leteljen ez a hét nap!!:D Nagyon jó lett mindkét feji ... de valahogy én nem igazán akarom hogy Kris elmenjen Franciaországba!!:P

    VálaszTörlés
  9. Úristen, úristen!

    Ezt kurva jól írtad, majd szét vetett az ideg, hogy mi lesz.. Baromi jól megoldottad a békülősdit, teljesen lefagytam tőle. Anyám, ez őrület!! hjuuh!
    Tudom, hogy Rob úgyis elküldi Őt Párizsba, de ha szenvedniük kell, én is velük leszek... :), bár én is ellenzem a dolgot..
    Áááh! Átkozott lelkem, amiért úgy átérzek mindent, francba már vele!
    Gyorsan írj kövit légyszi...

    VálaszTörlés
  10. ugye kris nem megy el???? ha meg elmegy rob is vele megy? :D:D:D még csakmost jöttek össze, nem kell szétszakítani őket:D:D

    VálaszTörlés
  11. Jajj, annyira cuki volt Kris, h pont Rob dalát énekelte :) annyira szép volt :)
    ez a fajta engesztelés is nagyon jóó volt :)
    Viszont Rob h mondta, h el kell mennie .. remélem vele megy akkor :D
    Nagyon ügyi vagyoool :)
    Puszaa :)

    VálaszTörlés