2010. október 22., péntek

Videó nektek tőlem. (L)



Szerettem volna valamilyen módon megköszönni nektek a kommenteket és azt, hogy olvastok. Tudom, hogy még csak a 40. résznél tartunk, de most, hogy Krissék összejöttek megtörtént az első szakasz lezárása a történetben. :) Remélem elnyeri a tetszéseteket :)
/ Azt is remélem, hogy nem hagytam ki senkit, valamint szeretném ha tudnátok, hogy a végén a nevek sorrendje, vagy az, hogy kisebb vagy nagyobb betűvel van írva, független mindentől. Egyszerűen csak így tette be a program. :)/

10 megjegyzés:

  1. basszus, basszus, még ezzel is képes voltál dolgozni nekünk? szuper volt. mondjuk olyan 1,50 körül párszor megállítottam és visszanéztem. Fú, Kris pedi 3,38-kor nagyon szép.
    Nagyon szépen köszönöm, és én (illetve mi) köszönhetjük neked, hogy olvashatunk, és elkápráztatsz minket a történettel.
    Ne gondold ezeket "nagy" szavaknak. Kellenek nekünk az ilyen történetek, ahol csöpöghetünk, ahol vágyakozhatunk, ahol reménykedhetünk, hogy talán mi is ráakadunk egy ilyen fickóra, hogy talán tényleg léteznek még ilyen fiúk a világon. Hogy még nem vesztek el az érzelmek.
    Az meg, hogy valami titkos, tiltott dolgot beleszőssz a történetbe, valahol még izgalmasabbá teszi, hiszen a tiltott gyümölcs mindig sokkal édesebb, és ha már én, meg a másik, meg a harmadik nem mer, nem tud (vagy csak nincs lehetőségünk), ilyen kapcsolatba bonyolódni, legalább értük szoríthassunk, hogy nekik sikerül. Jó-jó tisztában vagyok vele, hogy ez kitalált történet, de valahol jó tovább álmodni minden fejezetet, hogy én mit tennék adott helyzetbe, hogyan bonyolítanám tovább, aztán hála isten jössz te, és helyre teszel mindent. (ez tulajdonképp minden fic írónak szól, szólhat, hiszen többségetekre vonatkozhatnak a fenti szavak, mindenki értse magára, aki hasonlóan elképesztő sztorit ír nekünk!Tudom, hogy itt is fel-fel bukkanak, úgyhogy érteni fogják, akinek szól!)
    Úgyhogy mi tartozunk neked (nektek) köszönettel, hogy olvashatunk, és remélem, hogy még ezt a történetet is sokáig, és még jópárat olvashatunk még-még-még....hasonló lélegzet elállító, szívdobogtató stílusba!
    KÖSZI!
    zsu
    (bocs, ha érzelgősnek gondolod, de nekem ez a véleményem, és az egyik legrosszabb tulajdonságom, hogy mindig megmondom amit gondolok, volt már ebből jó sok galibám, de nem tudok mit tenni.)

    VálaszTörlés
  2. Hy!
    Egyetértek az előttem elhangzottakkal. =)
    Szerintem is csodás történet.
    Én azt szeretem a sztoriban, hogy pörögnek az események. Való életben is egy pörgős lány vagyok, így imádom ahogy írsz!
    Remélem még sok-sok fejezetet kapunk tőled, ami ugyan ilyen pörgős, néha humoros és csöpögős lesz! =D (Csöpögőset pozitív értelemben gondoltam.)
    És nem hiszem el, hogy még egy ilyen videót is kreáltál nekünk! Nagyszerű lett! =)Nagyon szépen köszönöm/köszönjük! =D
    Bye! Dewil

    VálaszTörlés
  3. Jujj de jó!
    Nagyon tetszett!:D
    Erre nem számítottam! A napi 1 vagy több friss mellett még egy vidivel is megajándékozol minket!
    Nagyon szupi lett!
    Nagyon szépen köszönöm! Sőt szerintem mindenki köszönettel tartozik!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon megható!:) De szerintem nekünk/nekem kéne megköszönni, hogy ilyen ötletekkel/történetekkel lepsz meg minket amikor szabadidőd van, és azt hiszem nem panaszkodhatunk, mert mindig megkapjuk a napi adagunkat!:D:D Nagyon szépen köszönöm!
    Csak így tovább! puszi Gabica

    VálaszTörlés
  5. Én is köszönöm!
    Nagyon ügyi vagy én tuti nem tudnék ilyet összerakni. Biztos kiidegelne a program xD ahogy a többi is teszi :P
    Egyetértek az előttem szólókkal :D
    Épp azon gondolkoztam hogy 40feji az sok xD szegények jól "megszenvedtek" mire összejöttek xD
    De a lényeg a lényeg hogy együtt vannak:D:D
    Sok puszííí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  6. Csajok itt is nagyon köszönöm!!!!! (L) És szerintem teljesen megérdemeltétek!!! (L)
    Tincsu sima Moovie Maker ami elvileg van a gépeden ha Xp-s vagy tuti! Nagyon könnyű használni és magyar! Szerintem emellett te is nyugodt maradnál :D

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon aranyos volt tőled, hogy ilyen kis videóval leptél meg minket.
    Én egy hű olvasod vagyok, aki nagyon szépen köszöni, hogy a mindennapjait feldobod egy ilyen aranyos és kedves történettel. Egyszerűen imádom olvasni, hiszen olyan humoros, szexi, egyben vicces kis történet, amelyet bárki szívesen elolvas.
    Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  8. nem találok szavakat. Köszönöm!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Hát ez egyszerűen...egyszerűen... nem találok szavakat!!
    Annyira köszönöm!!!
    Nagyon aranyos volt a vidi!!
    Imádtaaaaam!!
    És nagyon ügyi vagy!:)
    Ja és még annyit, hogy én is egyet értek az előttem szólókkal ;)

    VálaszTörlés
  10. Imádom az irásodat,nagyon jó ne várakoztass a frissel sokat már alig várom.

    VálaszTörlés