2011. január 31., hétfő

77. Rész





77. Rész




Ma valahogy minden összejött. Most éreztem először, hogy mekkora szakadék köztünk és azok között a párok között, akik bárhova elmehetnek együtt anélkül, hogy ujjal mutogatnának rájuk... Merengve néztem az előttem csókolózó szerelmes párt és arról ábrándoztam, hogy egyszer majd mi is turbékolhatunk ilyen nyilvános helyen, és ha hangtalanul is, de mindenkinek tudtára adhatom, hogy ez a pasi foglalt, mert az enyém  és én az övé. Megmondom őszintén, hogy nem szoktam túlidealizálni a dolgokat, de valahogy nem ilyenek képzeltem az ideális kapcsolatot… Itt nem Robra gondolok, mert ő túl tesz minden álmomon, hanem az események lezajlására. Az rémisztett meg az előttem tornyosuló könyvkupacon kívül, hogy idegennek éreztem ma magam Rob szobájában…
Más párok randizgatnak, járni kezdenek, lefekszenek egymással hol az egyik lakásában hol a másikéban, aztán amikor elérkeznek egy újabb fordulóponthoz, akkor úgy döntenek, hogy összeköltöznek.  Egyértelmű, hogy nálunk minden sorrend felborult, hol miattunk, hol a külső tényezők miatt. Mégis úgy érzem, hogy ez túl korai volt. Egy ilyen együtt lakásnál az ember összes rigolyája előjön, megsokszorozónak a veszekedések, kiderülnek hibák és a végén az is lehet, hogy mindez különváláshoz vezet. Ráadásul mi nem is azért költöztünk össze, mert elérkezett az ideje, hanem mert csak így tudunk együtt lenni feltűnésmentesen. A másik dolog ami észrevehetetlenül is a fejembe kúszott, hogy még csak nem is Rob ötlete volt ez az egész hanem Samé. Mivan akkor, ha a kezdeti lelkesedés után Robnak is hasonlókon jár az agya, mint az enyém… Aztán fáradtan hazaér, és meglátja a bőröndöket a szobámban, és elretten ettől az egésztől. Szerelmesek vagyunk egymásba ez tagadhatatlan, ugyanakkor nem tinédzserek, hogy mindenbe csak úgy felelőtlenül belevágjunk azt gondolva, hogy a rózsaszín köd örökre körülöttünk lebeg majd.
Tom ha ezt hallaná biztosan azt gondolná, hogy ez a női hülyeség netovábbja, hogy mindent túllogikázunk… És talán igaza is lenne, de nem tehetek róla.
Ez a nap nem az én napom… Még egy óra és mehetek haza… Na ezt most szépen elszámítottam… idefele Shane hozott el, mert épp Tomhoz igyekezett, de arról teljesen megfeledkeztem, hogy új otthon nem megközelíthető a szokásos buszommal és gyalog sem egy leányálom… Mindegy mégis csak gyalogolni fogok… Taxira már nagyon sajnálom a pénzt, így is többet költöttem a bulikra, mint amennyi normális lett volna. Másokat meg nem szeretnék ugrasztani elvégre nem vagyok én ehhez hozzászokva , hogy mindenhová autóval cipelik a fenekemet.
Az előttem egyre jobban összegabalyodó pár, nemsokára kérte a számlát és gondolom nem kell sok fantázia ahhoz, hogy kitaláljam mit fognak ezután csinálni.
Újra bújni kezdtem a pszichológia könyvet, aminek az lett a vége, hogy minden egyes újabb állításnál magamon teszteltem a definíciókat, ami nem volt éppen lazító tréning, de tanulás szempontjából azt hiszem bevált, és végre úgy éreztem hasznosan töltöm az időm.
Még nem volt egészen éjfél, amikor megérkezett a váltás, és én a kabátomért indultam a raktárba. Valahol a szívem mélyén talán abban reménykedtem, hogy Rob beugrik hozzám. Persze miért tette volna, biztos nagyon fáradt volt amikor hazaért, meg amúgy is most már együtt lakunk… Átadtam a kulcsot, elköszöntem, majd a fülest fülembe dugva elindítottam a zenét és új otthon felé vettem az irányt.
Egész hideg volt az este, nem ártott volna, ha van nálam egy pulcsi, de én ostoba csak farmerben és rövidujjú blúzban indultam el, de hát olyan jó meleg volt ma is, ahhoz képest, hogy már jócskán bent jártunk az őszben.
Több, mint negyven percen keresztül csak gyalogoltam és gyalogoltam rendületlenül, míg végül boldogan tettem be magam után a kaput. Még mindig szerelmes voltam a csodás kertbe és ebbe a tiszta illatba, mely annyira szokatlanul távol esett New York szmogfelhőjének megszokott szagától.
Rob vajon még ébren van? A ház eléggé elhagyatottnak tűnt. Talán buliznak a többiek?
Előkapartam az újonnan kapott kulcsokat és benyitottam a hatalmas tölgyfaajtón.
Minden vaksötét volt kivéve a konyha ahol egy kisebb lámpa fénye pislákolt.
- Szia Vick!-öleltem meg a lányt, aki egyébként nagyon örült, hogy hirtelen ennyi lány vette körül az örökös fiúuralom után. Egyből összebarátkozott Madie-ékkel, akik szintén nem tudtak betelni ezzel a kedves teremtménnyel.
- Te hogy-hogy még fent vagy?- kérdeztem álmos tekintetét kémlelve.
-Felébredtem és lejöttem egy pohár üdítőért.
- Mond csak a többiek már mind alszanak?
- Huhh… Na várj… próbálok visszaemlékezni…. Shane Tomnál, Madie Garrett-nél, Sam csajozik a fiúkkal.
- A fiúkkal? Tehát a bátyád sincs itthon?- kérdeztem egy kicsit elhűlve, de inkább csalódottan, mint mérgesen.
- Őt nem tudom. Találkoztunk amikor hazaért és nem tűnt túl vidámnak. Aztán Sam csak annyit mondott, hogy mennek… De akkor itt volt, Bobby és Marcus is szóval nem tudom, hogy pontosan kik azok az ők…
- Hát… Úgyis mindjárt kiderül nem?- mondtam mosolyogva, mert láttam, hogy nagyon méregeti helyenként fintorba csusszanó arcpontjaim.
Együtt sétáltunk fel a lépcsőn, majd az ajtó előtt elköszöntem Vicktől.
Egy kicsit félve nyitottam be Rob szobájába, de ami fogadott az a vak sötétség volt. Egy árva neszt sem halottam kiszűrődni se a fürdőből sem az ágy felől.
Ezek szerint ő is bulizik… Ezt nem hiszem el… Oké Kris nyugodj le… nem vagytok összenőve és a buli még nem megcsalás, te pedig bízol benne. Azért valahogy mégis szánalmasan kicsinek éreztem most magam ebben a szobában… Az Ő szobájában.
Nem volt kedvem az erős fényhez, ezért az íróasztal felé botorkáltam, majd felkapcsoltam  a kicsi asztali lámpát.
Letettem a táskám a szék mellé, majd megfordultam, hogy a bőröndömből kivegyem a törölközőm és a tisztálkodási szereim.
Hirtelen egy árny vetült a világos falfelületre és annyira megijedtem, hogy halkan felsikoltottam. Mégsem vagyok egyedül….

17 megjegyzés:

  1. Szia! Na csak megvártam ezt a fejit. Olyan baljóslatú volt ez a fejezet, mitha valami rossz következne. Nincs semmilyen jó érzésem, remélem az a sötét árny Rob lesz.
    Mi van Robbal miért volt mérges? És miért kerüli szinte Krist. Már alig várom, hogy kiderüljenek a dolgot.
    Már nagyon várom a folytatást.
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia Thalia! Kris és az ő gondolatai!Egy ilyen nap után nem csoda,hogy mi minden meg nem fordul a fejében.De Te aztán rendesen tudod húzni a buksinkat!Jó az érthető,hogy a különleges események,kalandok után a "szürke" hétköznapok fejbe tudják kólintani az embert,amikor nem azt csinálod,amit szeretnél,és kötelességek is várnak rád. Na de gofy össze se tudjanak futni?És Robnak mi baja?Remélem ez az árny már végre ő lesz!!!

    VálaszTörlés
  3. gofy helyett hogy!-ot akartam írni.

    VálaszTörlés
  4. Hát ez érdekes....
    Alig várom,hogy találkozzanak,beszéljenek és kiderüljön végre mi baja van Robnak....Engem is nyugtalanná tesz a dolgok ilyetén alakulása,de remélem hamar megoldódik a dolog....
    Lehet,hogy nem is Rob lesz a szobában,hanem az sms-ező??Simán el tudom képzelni,hogy nem "ússzuk" meg ennyivel,hogy egy napig nem beszélnek,aztán minden happy.... :)Meg ugye erről a titkos irkálgatóról sem tudunk semmit jelenleg,és kétlem hogy bonyodalom okozás nélkül eltünne....Bár a legjobban én is azt remélem,hogy Rob lesz az,végre...
    Én nem bírom ezt a stresszt... :)
    Nagyon várom a folytatást,siess ahogy tudsz!!!

    VálaszTörlés
  5. SZia!
    Nagyon nagyon jó lett!!
    Én is remélem hogy Rob lesz a szobában na meg hogy kiderüljön mi a baja Robnak.Siess a frissel!!

    Puszi:Krisztina

    VálaszTörlés
  6. Hűű de durva am sztem Rob az vagy aki az sms-eket küldi vagy nem más nem lehet. Szegény Kris kétségei vannak :(

    Már nagyon vároma kövi fejit!
    puszí
    Tincsu

    VálaszTörlés
  7. Hú....most mondjak??? hát nem dobott a hangulatomon ez a fejezet....valahogy pont olyan depisre sikerült, mint amilyennek én is érzem magam.....nem bánnám azért, ha Rob lenne, és végre megtudnák beszélni a kétségeiket. Nem jó, ha Kris sokáig agyal ilyen dolgokon, ebből mindig két dolog sül ki, vagy összezörrenés vagy írdatlan kibékülés. Én az utóbbira teszem a voksom.
    Tulajdonképpen érthető, hogy kétségeik vannak, tényleg gyors volt, de szerintem megoldható minden, csak ne magában gondolkodjon, hanem beszélgessenek!!!!!!
    Tuti Rob pipa a kihagyott óra miatt is!!!
    De lehet, hogy ő is kap sms-ket??? azért dühös???vagy aggódó???
    Most komolyan az ember lányának hogy legyen jobb hangulata, ha te is a béka feneke alatt vagy és ilyenek írsz???? Na szóval minden happy, fel a fejjel, süt a nap (valahol!!), mosoly az arca (nem vigyor!! mosoly!!)...aztán hozz nekünk hamar valami happyset
    Ja dobj fel légyszi, már másodszor hívnak vissza szabiról, a múltkori két nap sem jött össze, most úgy volt hogy szerdáig itthon leszek, de megint ugrott...utálom az influenza járványt...légyszi-légyszi, legalább te írj valami jót!!!!
    De azért imádtam ám, persze nem lehet mindig minden cukormázból......de azért néha (sokszor!!)igen!!! és sokáig ne írj ilyen baljós hangulatu fejiket.
    Arwen

    VálaszTörlés
  8. Szia! nAGYON KLASSZUL ÍRTAD MEG A FEJIT. Bírom Kris agonizálását,. Rob szemszöget lehet kérni? Nagyon izgatja a fantáziámat h ő mit szól az összeköltözéshez. Most elbizonytalanodtam egy picit, lehet h Rob már nem akarKrissel lenni? Nagyon várom a kövit.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Elszégyelhetném magam, mert rég nem írtam komit, de most kapsz 1 rövidet.=)
    A fejezet nagyon-nagyon tetszett, beleszerettem a történetedbe : ) Hihetetlen jól írsz! =)
    Hozd hamar a kövit, mert függő lettem és nem bírok várni ; )
    Pusszancs! ŁŁ

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nagyon tetszett!:D
    Nagyon vártam már, hogy visszatérj :D
    Kíváncsi vagyok a folytatásra!
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  11. Szia!!!

    Ilyen véget....azért ez nem valami kedves.....most megint rághatom a körmöm, hogy mi is fog történni.. :D
    Rob és Kristen együtt maradnak, mert eléggé abba az irányba tereled kedves olvasóid, hogy nem...
    Várom a kövit... :D

    Xoxo
    Little J

    VálaszTörlés
  12. SZia !
    Nagyon jó lett ez a fejezet IS. mint eddig mind. de a vége áááá meghalok szerintem Rob lesz vagy Vick de nem biztos ááá megőrülök nagyon-nagyon.
    Miért csinálod ezt velünk? én meg fogok igy őrülni ki lehet az... Állandóan ezen agyalok. Mi van ha betörő?
    Vagy ha az a barátjuk aki megakarta egyszer erőszakolni Krisst? Most meg megöli mert kitodbták a bandából?
    Pozitivan: Lehet h rob akar neki meglepetést szerezni?
    vagy ma van Kriss szülinapja és meglepik azzal h nem foglakoznak velük mert szervezik a bulit ?
    vagy foggalmam sincs, de az nagy baj hogy nem vagyok pozitiv ember a barátaim is inkább pesszimistának tartanak...hát igen én ien vok
    NAGYON SIESS A FRISSEL
    Puszi : Egy csaj aki a haját tépi miattad :P (Betty)

    VálaszTörlés
  13. imádom csak legyen friss:) imádom a sztorit... egyedi.. tanár-diák szerelem :) könyörgöm legyen friss..:) kis erő a holnapi olasz TZ-hez..:)
    puszi Nóri

    VálaszTörlés
  14. Annyira vártam már a frisset :) és itt van
    Kris túl sokat filózik a költözésen ez még biztos bonyodalmadat fog szülni rob és közte
    bár én nagyon szeretem azokat a részeket is ahol van egy kis bonyodalom:P
    Az smsek: van egy sejtésen h vki rájött a kapcsolatukra sőt biztos

    VálaszTörlés
  15. Nagyon nagyon tetszik..államvizsgára kellene tanulnom,de ezt olvasom helyette :DEz valahogy jobban leköt xD

    VálaszTörlés
  16. hello!
    már nagyon rég olvasom a műveidet, de csak most írok először kommentárt!
    nagyon tetszik a történet, szépen fogalmazol!
    mikor bekapcsolom a gépet, ide jövök fel először, hátha feltettél valami újat :)
    várom a következő fejezetet!
    Petra

    VálaszTörlés
  17. Szia Thalia!

    Tényleg nagyon baljóslatúnak indult ez a fejezet, mármint Krisz gondolatmenetét illetően...
    Mégis örülök, hogy az az árny, igen is ott van abban a szobában.. Remélem Rob az.
    De olvasom tovább, és megtudom! :)..

    VálaszTörlés